XboX 360

Status
Not open for further replies.
BabyBlueRox said:
ik hoop morgen saints row binnentekrijgen...

ik ben al helemaal verslaafd aan de demo laat staan dalijk het echte spel :P


En als test drive 5 uitkomt moet ik hem ook meteen hebben :)
die game heet Test Dri7e oid dus is 7 :+
 
dieselmaniac said:
hm denk ook maar dat ik xbox360 ga kopen, ps3 moet ik godverdomme w8en tot februari! vandaag int nieuws, ze hebben em uitgesteld in europa

Ik meende maart 2007 :D Verder is de Europese versie van de PS3 anders dan alle anderen. Hij is alleen (voorlopig) verkrijgbaar in 60GB, zonder WIFI (zoiets) en nog 1 beperking meende ik.

De EU wordt lekker ge-owned door Sony :X
 
nee ik vind het racen wel chill, in het echt kunt je ook neit zomaar op de openbare weg met 200km/h je stuur omgooien zonder dat je in een slip/spin raakt.

ga dan Need for Speed spelen ofzo:+
 
BabyBlueRox said:
Test Drive® Unlimited heet het spel en ik dacht dat het deel 5 was..kan het ook fout hebben :)
Oke, mjah het is volgens mij nummertje 7 aangezien 5 en 6 ook al eens op de PC zijn geweest :)
 
Lycorda said:
nee ik vind het racen wel chill, in het echt kunt je ook neit zomaar op de openbare weg met 200km/h je stuur omgooien zonder dat je in een slip/spin raakt.

ga dan Need for Speed spelen ofzo:+
ja,
of gt 4 of pgr 3.
dat niveau zal het wel niet hebben zeker :+
 
Iemand interesse in onderstaande face-plate?

plate1.jpg


plate2.jpg


plate3.jpg
 
Vandaag een Xbox 360 gekocht, wel de premium editie met alles erop en eraan icm. Saints Row en Test Drive Unlimited. Ik moet zeggen ben zeer zeer zeer tevreden :D, tdu is echt supervet en gedetailleerd en saints row moet ik nog gaan spelen zo dus, dat horen jullie nog! Ben weer verder gamen!

Latertje!
 
Hoe kan je eigenlijk switchen tussen je 360 dash en een online spel?

Als ik bv. tijdens het spelen een invite krijg voor een private chat ofzo, hoe kan daar dan zonder het spel te verlaten op ingaan? :)
 
Ik denk dat ik Saints Row ga kopen als me salaris er weer is. Trouwens van 20-29 september heeft iedereen weer even gratis Gold Live, om uit te proberen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top