XboX 360

Status
Not open for further replies.
Volgens mij heb ik een maand die Gold edit omdat ik een Premium 360 heb aangeschaft. Om dit te houden moet je met CC betalen ja, of via een PrePaid kaart oid.
 
Vassago said:
Volgens mij heb ik een maand die Gold edit omdat ik een Premium 360 heb aangeschaft. Om dit te houden moet je met CC betalen ja, of via een PrePaid kaart oid.


Duurt gewoon een normale maand. Je kan idd met je creditcard betalen of met van die prepaid dingen die je bij de winkel kan kopen. Die maand gratis kreeg ik ook bij me premium.
 
Troepa said:
Zat laatst ghost recon te spelen en zag ene [5th]klaas, vast iemand van dit forum

Jij zit hier nog niet zo lang op het forum zeker? :p

Klaas is inderdaad een hardcore ghost recon speler idd :)

*edit* Ga ook maar een XBOX 360 kopen... eerst even verzekering regelen zodat ik mijn geld krijg om een nieuwe 42" HDTV te kopen (Mijn vorige 42" HDTV is gesneuveld tijdens vechtpartij 8P)
 
Welke spellen hebben jullie dan, en onder welke gamertag spelen jullie ?

The Fox NL
- PGR 3
- GRAW
- CoD2
- Top Spin 2
 
MotoGP de rest alleen nog maar demo's. Battlefield 2 bevalt me erg goed. Condemnded is ook wel mijn ding.

Vass01 is de nick btw.
 
Ik speel full motogp heb nog geen ander spel gekocht omdat ik gewoonweg nog nie uitgespeeld ben 8p gamertag is: Cuno de Bruin ff veranderen in mn forumnaam nog..
 
[5th]Nick said:
Jij zit hier nog niet zo lang op het forum zeker? :p

Klaas is inderdaad een hardcore ghost recon speler idd :)

*edit* Ga ook maar een XBOX 360 kopen... eerst even verzekering regelen zodat ik mijn geld krijg om een nieuwe 42" HDTV te kopen (Mijn vorige 42" HDTV is gesneuveld tijdens vechtpartij 8P)

ja zie altijd mensen met [5th] posten vandaar ;)

saints row lijkt me trouwens supervet ben echt benieuwd naar het hele spel
 
Ik heb sinds gisteren maar een XBox360 gekocht, samen met Ghost Warrior en Prey...

Prey ownt trouwens echt helemaal de pan uit vind ik :)

Nu wachten op Splinter Cell Double Agent :W
 
[5th]Nick said:
Jij zit hier nog niet zo lang op het forum zeker? :p

Klaas is inderdaad een hardcore ghost recon speler idd :)

*edit* Ga ook maar een XBOX 360 kopen... eerst even verzekering regelen zodat ik mijn geld krijg om een nieuwe 42" HDTV te kopen (Mijn vorige 42" HDTV is gesneuveld tijdens vechtpartij 8P)


HAHA
 
[5th]Nick said:
Correct, Maar het speelt zich af in een buitenaards ruimteschip :W

Vet botte shit geak :W

Ja, ik heb de demo er ff van gedaan, niet echt mijn ding verder. Ik heb liever realistische shooters. Af en toe trip je m echt van die 'catwalk-dingen' :)P). Dan draai je weer omhoog/omlaag naar links en/of naar rechts. 8P
 
Saints Row is ook goed tof. Alleen last van framedrops maar dat schijnt in het org helemaal opgelost te zijn met een stabiele framerate.

Ik ben ondertussen helemaal verslaaft aan dead rising zulke droge humer en vette actie.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top