XboX 360

Status
Not open for further replies.
Gewoon bullshit, die CD is gratis je hoeft hem alleen zelf te branden.
Je kunt als je Xbox live heb anders gewoon ook de patch voor de desbetreffende game downloaden en dan kun je die ook spelen.
 
Vandaag ff zo'n VGA HD kabel gekocht, jezus dat beeld is echt veel scherper en mooier dan eerst op me 37cm tv :p.
 
e-plaza naast de mediamarkt in Rotterdam, wel vreemd normaal ga ik altijd naar E-Plaza op zuid, die vent wist niet welke kabel ik bedoelde, en die andere e-plaza hing die gewoon in de rekken :S.
 
haha mja affentoe heb je van die mensen :D
Maja vind het beeld echt super op een flatscreen met die kabel echt super helder gewoon.
 
GTA4 komt ook op de 360...

en qua games, ghost recon advanced warfighter, project gotham racing 3, motogp, oblivion etc.

zit wel goed dus:p
 
Die spellen zijn best prijzig :p

Net MotoGP voor t eerst geprobeerd, ik hoop dat mijn 1e motorrijles beter gaat :D
 
Ik heb het nu @ normale breedbeeld TV, HDTV of TFT voorlopig ff geen plannen voor. Is sowieso al beter dan de oude X-box qua beeld imo.
 
heb laatst ook MotoGP gedaan, is echt vet 8)

Project Gotham 3 is ook geniaal :W

En btw, er zijn nu ook al via internet gemodde 360's te koop via een winkel :)
De prijzen zijn het zelfde als de normale versies , dus 300 en 400 euro :p
 
Kan je dan niet online mee spelen zeker? Heb nu pas ff The Outfit geleend van een vriend, ook een vet spel.
 
ik doe nu ook dagelijks een ritje motogp op de xbox, ben aardig goed erin al :) online is ook lachen alleen moet ik weer een live game card kopen dus :p maar ik begin nu wel goed te sturen en kan de meeste wel bijhouden online op hoog niveau..
 
Vandaag ff online gegaan voor het eerst, aardig tof zeg. 8)

Ook even het Media Center gefixed, werkt relaxed. Ik heb nu 1 maand die Gold edit, deze zat erbij. Weet iemand hoe deze maand wordt gemeten? Een maand qua onlineduur of een normale maand?
 
moet je nu niet meer geld storten?
of hoe zit dat nu?
scratchcards om online te mogen?
dus niet meer dat gezeik ermee?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top