XboX 360

Status
Not open for further replies.
Saints Row is tof ja, niet helemaal perfect misschien maar zeker een goede opvuller tot GTA 4 in oktober 2007.
 
Wanksta said:
Saints Row is ook goed tof. Alleen last van framedrops maar dat schijnt in het org helemaal opgelost te zijn met een stabiele framerate.

Ik ben ondertussen helemaal verslaaft aan dead rising zulke droge humer en vette actie.

Is Dead Rising al uit dan?
 
Over een maandje komt hij uit geloof ik? heb wel al de demo gespeeld maar het begon mij al een beetje te vervelen :)
 
Heeft iemand nog een idee voor een ander spel dan Prey of Ghost Recon?

Heeft iemand dat oblivion? ik vraag me af hoe dat is, want ik heb World Of Warcraft gespeeld, en dat ging me allemaal maar te langzaam... is Oblivion ook zo of is het spannender?
 
Oblivion is gewoon lau, één de beste titels voor de 360. En ik heb alle spellen dus ik kan het weten :p
 
Thomas said:
Oblivion is gewoon lau, één de beste titels voor de 360. En ik heb alle spellen dus ik kan het weten :p

Dan is er nog altijd de kwestie van smaak natuurlijk.

Nick, misschien niet helemaal in het rijtje passend, maar Condemned niks voor je? Vrij tof spel vind ik.
 
[5th]Nick said:
Vind ik eng :p

Nee ik had hem gezien maar niet echt naar gekeken, is wel dope?

Ik heb condemned, het is wel een leuk spel maar begint vrij eentonig te worden na een paar dagen en de mogelijkheden zijn best beperkt in het spel. In trailers komt het spel wel wat toffer over dan in het echt, vind ik.
 
Fight Night round 3 is een echte aanrader, kk tof om iemand KO te meppen:~

Saints row demo kan ik me kostelijk mee vermaken:p proberen om iemand in je achterbak te krijgen of vooruit haha, heerlijk die ragdoll physics op de mensen:p

kheb zelf GRAW,PGR3 en FightNight dus...
Te chill ook dat je gewoon demo's kunt downloaden:)
 
Last edited:
iedereen met live voeg mij ook ff toe idd :D naam: Cuno de Bruin
ik heb btw sinds gister weer 12 maanden live erbij gekregen en PGR 3 :)
 
Nick, I added u. Cuno doe ik de volgende keer als ik online ben. Zometeen ff naar de stad voor Battlefield 2 ^^
 
hehe :) iemand ervaring met pgr3? ik wil die f50 GT kopen, maar als ik met dat ding optrek volgas dan trekt hij m gelijk scheef, nu geef ik wat gelijkmatiger gas zodat het nie gebeurd maja kan niet VOL knallen. iemand die hier nog last van heeft? :p en er een andere oplossing voor heeft dan het gelijkmatiger gasgeven?
 
meh k vind hem idd kut, heb daarom ook voor de mclaren gekozen. maar daar moet je gewoon gevoel voor krijgen, manueel schakelen helpt ook:p

Ik heb nu 11 trophies en alles op medium, paar dingetjes op hard.
 
[5th]Nick said:
Heeft iemand nog een idee voor een ander spel dan Prey of Ghost Recon?

Heeft iemand dat oblivion? ik vraag me af hoe dat is, want ik heb World Of Warcraft gespeeld, en dat ging me allemaal maar te langzaam... is Oblivion ook zo of is het spannender?

Ik vermaak me kostelijk met dat spel. Als je van adventure's houd het beste spel op dit moment.

Trouwens nieuwe demo van test drive nu ook met motor scheuren. En demo van just cause ook wel lachen.
 
cunoh said:
hehe :) iemand ervaring met pgr3? ik wil die f50 GT kopen, maar als ik met dat ding optrek volgas dan trekt hij m gelijk scheef, nu geef ik wat gelijkmatiger gas zodat het nie gebeurd maja kan niet VOL knallen. iemand die hier nog last van heeft? :p en er een andere oplossing voor heeft dan het gelijkmatiger gasgeven?


Je kan gas geven met het pookje, maar je moet gewoon heeel veel oefenen met die F50 GT, ik kan het nu wel aardig en dan rij je die Mclaren helemaal tot stront. Alleen ik kan wel gewoon vol gas geven je moet heel alert tegen sturen. Suc6. Jammer dat ik op dit moment geen geld over heb voor Gold. Anders konden we ff online knallen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top