XboX 360

Status
Not open for further replies.
Ik las op xbox.com dat je alleen met die duurdere xbox de HD graphics eruit kan halen op een HD tv omdat er een andere soort scart aansluitingskabel bij zat ? ( Of je koopt die kabel los, dat kan ook natuurlijk ) Zo ja, vandaar dat ik dan niet zoveel verschil zag, aangezien op die HD tv een xbox core zat.
 
Ja een hd kabel heb meerdere aansluitingen niet alleen rood wit geel maar ook nog groen, blauw enzo. Maar kabel kan je gewoon los kopen hoor
 
Lycorda said:
Kga hem morgen halen, met de demo kon k me iig al goed vermaken, zelfde geld voor dead rising:~ :W
Ik heb het spel al wat uurtjes gespeeld. Ik vind em wel goed te doen, stad is wel vrij groot en levendig. Ik vind het spel wat minder als GTA SA maar hij mag er wezen. Er zitten wel een paar minpuntjes in het spel, v.b de auto's die verdwijnen ( eigelijk alleen op topsnelheid ). Ook vind ik de auto's niet bepaald snel rijden. En er zitten soms wat rare acties in, maar dat had je ook altijd wel bij SA.
Ik las ook, ergens dat iemand zei dat je alleen volgas kon rijden, dat kan je verhelpen door de knop voor accelereren te veranderen na een trigger.
 
dieselmaniac said:
ik ga morgen maar eens hiero in engeland een gameshop bezoeken, ff kijken hoe die 360 speelt:) wil toch wel uiteindelijk de juiste keuze maken..
PS3 overtreft de Xbox 360 aardig denk ik, alleen de prijs is wel het dubbele... Voor 299 heb je al een xbox 360 en pas vanaf 599 las ik een PS3.
De PS3 heeft wel een gratis internet service, en blue ray.
 
Ruben said:
PS3 overtreft de Xbox 360 aardig denk ik, alleen de prijs is wel het dubbele... Voor 299 heb je al een xbox 360 en pas vanaf 599 las ik een PS3.
De PS3 heeft wel een gratis internet service, en blue ray.

Xbox Zou misschien in de toekomst ook gratis internet krijgen/ dit hangt nog van bepaalde factoren af maar de kans is redelijk groot.

Maar ik betaal liever voor iets wat goed werkt dan voor iets dat niet goed werkt en gratis is
 
waar basseer jij op dat de ps3 het internet niet goed werkt? bij de ps2 was dit wel het geval, de ps3 maakt nu gebruik van hetzelfde soort ''systeem'' online als xbox, niks mis mee dus:) plus dat de ps3 al verkrijgbaart is voor 499, met de 20 gig harde schijf, en de 60gig harde schijf gaat 599 kosten..
 
Echt HOT vind ik overdreven. Het is verder wel een goede plaatsvervanger totdat GTA 4 uit komt. Nu spreek ik namens mezelf (soms post me broertje hier ook)

De graphics zijn gewoon veel beter dan GTA 3. Verder vind ik de minpunten die zijn genoemd enorm meevallen. Zoals, auto's die verdwijnen of het irritante om wapens te wisselen.

Saints Row is gewoon een lachen game waar je genoeg lol mee kan hebben voor een poosje :)
 
Ik heb eerlijk gezegd nog geen last gehad van verdwijnende auto's, en wapens wisselen vind ik een fijn systeem, even snel B, je LS tikken en klaar^^

Maar ik vind de activities uberleuk, vooral mayhem kan ik me uren mee bezighouden:P 8)
 
ik hoop morgen saints row binnentekrijgen...

ik ben al helemaal verslaafd aan de demo laat staan dalijk het echte spel :P


En als test drive 5 uitkomt moet ik hem ook meteen hebben :)
 
BabyBlueRox said:
ik hoop morgen saints row binnentekrijgen...

ik ben al helemaal verslaafd aan de demo laat staan dalijk het echte spel :P

Dan vind je de game echt vet! Ik ga nu ook maar even verder met mijn personage :P
 
Gisteren dead rising gehaald wat een dikke shit is dat zeg.

Teveel wapens waar je dikke pret me hebt
-grasmaaier
-soort ding waarmee je kan boren en dus zombie's kan boren en hun gebruiken als een soort kermis atractie om iedereen te meppen
-Kettingzaag
-Van die poppen die in etalage's staan weet ff de naam niet

noem het maar op het is echt te grappig. Enige nadeel het safe systeem
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top