Welke opleiding ga je doen? #3

SPSS is niet zo lastig, je moet gewoon weten wanneer je wat moet gebruiken.
De Nederlandse taal is ook niet zo moeilijk, alleen vinden veel mensen dat anders. In het 1e jaar hadden we zo'n toets, slechts 3 of 4, van de 24 hadden hem gehaald, waaronder ik natuurlijk:p
 
Volgende week maandag, studie dagje van VU, opleiding International Business administration.

Ik ben erg benieuwd naar de dag en of ik er een beetje een beeld van kan krijgen.

Wil de week daarna nog zo'n dagje volgen, dan van economie en bedrijfseconomie.

Nog mensen hier die toevallig deze opleidingen volgen en dan aan de VU?
 
Zo, vandaag examen PRINCE2 gehad. Ben benieuwd :D
Uurtje tijd, 75 mc vragen. Op het eind kneep ik hem wel. Ben benieuwd, qua tijd kwam het echt NET uit gewoon :p
Uitslag duurt 2 weken, das wel kut :| Hoop dat ik hem heb. PRINCE2 is echt een belangrijk certificaat. Nou ff weekend, en dan mag ik maandag t/m donderdag weer aan de slag met axapta van 9 tot 16:00 :D dan vrijdag CRM en dan op "snuffelstage" :p Bij Centric IT in gouda :)
Kheb nooit SPSS gehad, maar lijkt me echt niets. broertje had t wel :p
 
SPSS is voor echte bazen ;(. Vorig jaar had ik er een 9,2 voor met tentamen. Prof. had me nog gemailed of ik dit jaar bijles wilde geven. Ben benieuwd of er nog vraag naar is.

Number of results: 127 178
Average: 5.87 4.18
Sufficient: 87 (69%) 87 (49%)

Your result (9.2) is in the 12 best results.

You belong to the top 9% (7%) for this exam.
 
PRINCE2 Foundation is IMO echt een eitje. Heb dat certificaat echt met 2 vingers in de neus gehaald...

Ik heb gelukkig mijn 2 tentamens + opdracht gehaald :)
Nu alleen nog 1 blok en 1 tentamen en ik kan afstuderen, prima dus!
 
Scheelt natuurlijk per persoon. Ligt aan het bedrijf, vond de lessen van matige kwaliteit en de vragen moet je ook geluk mee hebben.
Ik weet echt niet in elk subproces wat allemaal voor input was, output en update. En jij denk ook niet. Ik heb me best gedaan, vond het best wel moeilijk gezien de hoeveelheid en korte tijdsbestek. Nu ff afwachten :)
 
Klopt, die doe ik op het moment..

Fontys eindhoven is nu ook bezig met de HAN om een gezamelijke automotive opleiding op te starten als ik me niet vergis, alleen wanneer die van start gaat weet ik niet.

Welk cohort zit je?
Ik zit er namelijk ook :)

Grtz
 
Weet iemand een site waarmee je een beetje indruk kan krijgen welke opleidingen enzo er allemaal zijn?

Want google vind alleen maar; thuisstudie shit, opleidingen in paar maanden cursussen etc etc.. maar gewoon opleiding @ een school zoek ik voor maar wordt niet echt veel wijzer :/
 
Zit meer richting MBO+ (Niveau 4) te denken.

Aangezien ik nooit HAVO ofzo heb gedaan (heb 't brein er wel voor, maar wordt je denk niet aangenomen aangezien ik mavo heb?.. wel MBO niveau 3 als ik dit jaar stop)

Huidige school is toch niet echt wat ik wil. kap er mee na dit jaar als ik dan me niveau 3 heb.

Wordt er gewoon niet echt wijs van.. al die opleiding namen enzo, management huppelepup, mannagement zo etc etc...

Weet niet echt precies wat ik wil ook, beetje ruig iets ofzo lijkt me wel tof. Marrechaussee ook al zitten kijken, beveiliger enzo...
Echt kut nu gewoon.. 3 jaar naar de knoppe omdat ik het toch niks vind nu ik BBL ben gaan doen (werken&leren) nu ik dus meedraai in een bedrijf en ik het allemaal in de praktijk meemaak..

Die schoolsites wordt ik iig al wat wijzer thx :)
 
Weet niet echt precies wat ik wil ook, beetje ruig iets ofzo lijkt me wel tof.

in-the-navy-0465-297x350.jpg
 
Zonder dat je bijv. andere diploma's hebt?

Ben alleen pas 18... en was niet van plan 3 jaar op me gat te gaan zitten :p

Vanuit MBO niveau 4 kan je naar HBO doorstromen. Op universiteit kan je met 21 jaar een colloqium doen. Bij mij zit ook zo'n huisvrouw van 40+ die in principe alleen Mavo had :D
 
Jop, maar wat ik hoor, zijn die toetsen aardig pittig. Volgens mij zakken er ook een hele hoop mensen voor. Maar dat weet ik niet zeker.
Ik zou iig je niveau 3 halen. Daarna kan je niveau 4 doen (wellicht 1 jaar) en dan zou ik naar een hogeschool gaan. Dan kun je alle kanten op en word je voor elke bachelor toegelaten :)
 
Back
Top