Welke opleiding ga jij volgend jaar doen?

Ik ga na een "héél jaar" gewerkt te hebben maar weer eens een opleiding proberen. Kben btw nog maar 18 :p. Het word Technisch commercieel textielmanagement, aan de Maere in Enschede. Hbo-tje.
 
Fr@nk! said:
Dat is echt een kut school naar wat ik gehoord heb, wordt alleen maar gejat en het les gebeuren is echt te slecht voor woorden....mjah dat is wat ik gehoord heb +pippi+

ja kan wel zo zijn :X we hadden zo introductie van net 2 uurtjes en de kapjes van zo'n thomos van iemand uit mn klas waren er al afgejat :X:X
 
ah gevonden 8)

Ik ga na een jaar gewerkt te hebben en naar Malta geweest te zijn volgend jaar studeren aan de VU :)
Opleiding economie.
 
Ik ga start 5 september op het TMO in doorn(mode-management) +ralf+

@ Elwood: ik heb vorig jaar ook 4 en 5 Havo in 1 jaar gedaan op het luzac college, mij beviel het hartstikke goed, ben dus ook geslaagd :D :+
 
Inschrijving en alles is al binen voor Toegepaste Communicatie Wetenschappena aan de Universiteit Twente... Heb zelfs de w8woorden voor het netwerk al :D.... Staat wel veel leuks op :W
 
Ik zou blijven zitten in atheneum 5, maar daar heb ik geen zin in, dus ga ik havo 5 doen. Daarna ben ik van plan hbo werktuigbouwkunde te gaan doen bij de Hanzehogeschool ik Groningen :)
 
SiRoj said:
Inschrijving en alles is al binen voor Toegepaste Communicatie Wetenschappena aan de Universiteit Twente... Heb zelfs de w8woorden voor het netwerk al :D.... Staat wel veel leuks op :W

hmm ik adviseer je als buitenstaander toch nog wel ff wat te gaan leren:p

me broer doet ict..en heeft bij een leraar ook iets geflikt zodat hij elke toets etc voldoende heeft..

hij snapt veel..maar als je hem nu zomaar een toets geef...maakt hij hem minder goed;)..

enneh...hij vreest nu zelf ook al voor hbo..omdat hij na 4jaar luieren..opeens slim moet zijn:p
 
Volgens mij begrijpen wij elkaar verkeerd ;)... De w8woorden voor het netwerk krijg je als je lid bent van de UT, dan is 'legaal' om op het netwerk te zitten.. Al is dat hele netwerk illegaal volgens mij aangezien ze er al meerdere malen problemen mee hebben gehad...

Maar ik heb dus niets gehacked o.i.d.
 
3e jaars Werktuigbouwkunde aan het ROC Utrecht.
Ik trap dat jaar af met eerst een half jaar stage.
Stage bij de luchtmacht @ vliegbasis Soesterberg. Komt dus wel goed...
 
White SF said:
3e jaars Werktuigbouwkunde aan het ROC Utrecht.
Ik trap dat jaar af met eerst een half jaar stage.
Stage bij de luchtmacht @ vliegbasis Soesterberg. Komt dus wel goed...

Wat ga je precies doen bij de luchtmacht (je hebt dus werktuigbouwkunde gedaan, op welke manier sluit dat aan)? Gewoon benieuwd ;).

Nick.
 
Back
Top