Welke opleiding ga jij volgend jaar doen?

Advertisement - register to remove this

Ik ga MER richting vastgoed en makelaardij doen op Fontys eindhoven... Maar ik zit nog te twijfelen om in tilburg naar de UvT te gaan, en daar international business te doen.
 
Ik moet hierna nog 2 jaar vwo afmaken. Daarna wil ik of cogniatieve sociale wetenschappen gaan doen of vizuele vormgeving op hbo niveau. Iig wel ergens dat ik thuis kan blijven wonen :)
 
Ik ga met me HBO opleiding beginnen bedrijfsmanagment horeca, Dit omat ik het moet anders wordt ik nooit hoger dan want ik nu ben :( ( chef de party )
 
MrSlick said:
Natuurwetenschappen & Innovatiemanagement in Utrecht, en als ik gezakt ben nog een x 6VWO:(

Ik was naar VU in amsterdam geweest om gewoon ff te gaan kijken bij natuurwetenschappen. Het is echt zo'n algemene opleiding dat je dit eigenlijk moet beschouwen als alternatieve opleiding. Verder leek het me een best saaie opleiding. Mja jou keus, tis maar mijn mening...

Zelf weet ik nog niet wat ik ga doen, kga nog is ff kijken bij de luchtmacht voor F16 piloot:p
 
Tyn said:
Ik was naar VU in amsterdam geweest om gewoon ff te gaan kijken bij natuurwetenschappen. Het is echt zo'n algemene opleiding dat je dit eigenlijk moet beschouwen als alternatieve opleiding. Verder leek het me een best saaie opleiding. Mja jou keus, tis maar mijn mening...
Ik geloof wel dat er wat verschil zit tussen die studies aan de VU en UU. In ieder geval heb ik eigenlijk geen alternatief (vind eigenlijk niks op school echt leuk...) dus dan lijkt een vrij algemene opleiding me het beste. In ieder geval kan je er na je studie veel kanten mee op:)
 
Ik heb 28 juni toelatingsexamen op het Conservatorium in Maastricht (HBO).. Dus hopen dat ze me willen.. Zo niet, dan misschien het voorbereidend jaar en anders een jaartje werken.
 
Ik ga Transport & Logistiek volgen in Almelo. Een 2 jarige opleiding waarbij je 4 dagen werkt in de week en 1 dag naar school gaat. Mooi geld verdienen en sparen voor een auto dacht ik zo;)......Maar eerst maar eens zien te slagen:)
 
Back
Top