Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Doe momenteel opleiding: Manager opslag en vervoer Niveau 4 MBO op het STC. Zit momenteel in het laatste jaar.

Maar nu ben ik aan het zoeken naar een HBO opleiding, ga alleen niet deze richting meer uit. Denk dat ik maar richting werktuigbouwkunde ga, ergens in Rotterdam.
 
Vandaag uitgeschreven bij Inholland. Ga nu full-time aan het werk. Maar zit er wel aan te denken 's avonds een curus te volgen bijv. nog me Wiskunde B halen, weet iemand of dit mogelijk is? En bij welke instelling oid.
 
Vandaag uitgeschreven bij Inholland. Ga nu full-time aan het werk. Maar zit er wel aan te denken 's avonds een curus te volgen bijv. nog me Wiskunde B halen, weet iemand of dit mogelijk is? En bij welke instelling oid.

Dat heet volgens mij VAVO ofzo. Avondonderwijs. Dit kan volgens mij bij het NOVA op de planetenweg in haarlem.
 
Nog mensen die volgend jaar naar de RUG gaan? 8) Of die er al zitten? :)
Is het een goeie universiteit? Ik ben al bij de open dag geweest vorig jaar en ik ga wss dit jaar een dag mee lopen oid..
En dan zit ik vooral te denken aan American Studies
 
Zit te twijfelen of ik met mn studie door moet gaan.
Zit eraan te denken om over te stappen op IEMES..

Iemand ervaring met een dergelijke (evenementenoriganisatie) studie?
 
Zit nu in het 2de jaar van Logistiek en Technische vervoerskunde. HBO op de Hogeschool Rotterdam. Vind het wel een leuke opleiding, vorig jaar netjes in 1 keer me propedeuse gehaald :).
 
ik doe logistiek en economie ook @ hro waar jesse zit.
zit nu in me 1e jaar.
heb een beetje mijn twijfels bij de opleiding maar ga nog wel even door.
 
Ben nu bezig met de opleiding Procesoperator. :)

Tot nu toe bevalt het me nog wel, maar het is nog maar het 1e jaar natuurlijk.

Trekt me wel, zit er niet echt mee om de continu in te gaan, goed salaris, en ze staan om je te springen. :)
 
3de jaar HBO Industrieel Product Ontwerpen.. Hierna sowieso nog een opleiding, ben van plan Industrieel Ontwerpen als vervolg opleiding te doen aan de TU Delft of Universiteit Twente.. Hoop dat ik over een jaar nog zo gemotiveert ben..
 
Ik studeer momenteel nog voor operator.

Nog z'n 2 maandjes school. begin feb op stage, ben al verzekerd dat ik op stage mag dus das mooi. 16 weken stage, (kleine vergoeding, geloof +- 250 ofso). net voor de zomer vakantie klaar! dan fulltime werken, en e.v.t nog 1 dag school + verder leren
 
Doe momenteel Commerciele economie @ hogeschool Rotterdam 1e jaar,



t heeft me nog niet echt overtuigt( Komt miss ook door de afgelopen tijd, 1 week voor me tentamenweek en dat ik veel dingen moest inleveren, is er een vriend van me verongelukt, nou dan kan je dus je kop er gewoon neit bijhouden. De school doet er vind ik weinig aan , en houdt niet echt rekening met de situatie:?), word nu wel leuker, maar toch, zit te twijfelen of ik ermee door moet gaan. Of dat ik nu stop, 1 jaar ga werken, maar of ik dan nog de moed vind om een nieuwe studie te starten en af te maken:X
 
Ben 2e jaars Geschiedenis op de EUR.

Dit jaar gekozen voor gebied "Media en Communicatie"

55 ECTS uit jaar I en 15 uit jaar II nu op zak. Enige vak dat ik nog moet uit jaar 1 wordt pas in blok 4 weer gegeven :)

Leuke en vooral actuele studie (wat je niet bij geschiedenis zal verwachten misschien :p)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top