Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
Ik volg nu laatste jaar MBO en eerste jaar van de HU samen op nijenoord, maar ik twijfel ook of ik dit wil gaan doen.

IK ga verschillende opleidingen bekijken, misschien dat er iets tussen zit dat me leuk lijkt.
sowieso ga ik kijken naar de
securiry tochnologie
farmakunde
life sience
BI

Oke, ik zit ook op de nijenoord momenteel. Studeer informatica. Denk wel dat ik deze richting op blijf gaan maar weet nog niet zeker :)
Opzich wel redelijke school maar kan beter geregeld worden vind ik :p :)
 
Ik ga denk toch echt stoppen met Bedrijfseconomie. Half jaar werken/ sparen.
Ik heb het wel gehad met al die theorie, ik wil wat meer praktijkgericht iets gaan doen. Daarom lijkt mij fysiotherapie wel wat, dus heb brochure aangevraagd (HvA), en dan zie ik het wel. En een opleiding met fotografie lijkt me ook leuk iemand ideeën?

Edit; Klein vraagje, wat moet je met die boeken van je vorige opleiding dan? Verpatsen op internet ofzo?
 
Ik ga denk toch echt stoppen met Bedrijfseconomie. Half jaar werken/ sparen.
Ik heb het wel gehad met al die theorie, ik wil wat meer praktijkgericht iets gaan doen. Daarom lijkt mij fysiotherapie wel wat, dus heb brochure aangevraagd (HvA), en dan zie ik het wel. En een opleiding met fotografie lijkt me ook leuk iemand ideeën?

Edit; Klein vraagje, wat moet je met die boeken van je vorige opleiding dan? Verpatsen op internet ofzo?

Ik heb 2 jaar geleden dezelfde stap als jou gezet, en heb er geen moment spijt van gehad.

Heb een half jaar vakantie gehad en een beetje gewerkt, daarna begonnen met een praktijkgerichte multimedia studie.

En de boeken... die liggen ergens op zolder :+
 
Ik zit er aan te denken om of bedrijfseconomie of accountancy te gaan doen. Maar dan wel duaal. Dus 1e jaar vol leren, daarna half jaar werken met 1 dag per week school en een half jaar school. Maar deden jullie voltijd of duaal? En hoe zijn de lesboeken? Ik heb gehoord dat die van de universiteit engels zijn, maar zijn die van het hbo dat ook?
 
Ik heb destijds voltijd gedaan...

Sommige boeken waren idd in het engels, maar als je een HBO-opleiding doet is dat geen probleem lijkt me...
 
ik ben niet zo goed in engels dus vandaar. Maar ik wil het dan wel op tijd weten zodat als ik het echt ga doen dat ik me vast kan voorbereiden en extra aan me engels kan gaan werken. Want je hoeft mij geen film te laten zien zonder ondertiteling. Maar daar wil ik dus flink aan gaan werken.
 
Ik heb 2 jaar geleden dezelfde stap als jou gezet, en heb er geen moment spijt van gehad.

Heb een half jaar vakantie gehad en een beetje gewerkt, daarna begonnen met een praktijkgerichte multimedia studie.

En de boeken... die liggen ergens op zolder :+

Héhé oké :).

Maar ik denk ook echt dat het beter voor mij is atm. Ik bedoel ik doe gewoon geen reet, ik vind het niet intressant, ik zit daar gewoon me tijd te verdoen, om het zo maar even te zeggen.

Ik ga stoppen, dan heb ik gewoon veel tijd om een andere opleiding te kiezen, naar open dagen etc. want bij het kiezen van BE was ik daar namelijk te lui voor.

Ik ga de boeken denk verkopen, weet alleen nog niet waar...
 
Dat had ik dus ook...
Probeer eens via marktplaats...
En ben je het geregel zat, verkoop ze dan bij boekhandel De Slegte, deze kopen 2de hands boeken.
 
K wil graag naar de Markiezaat College in Bergen Op Zoom. Opleiding spuier. Niv. 2. Zit er iemand toevallig op deze school ? :p
 
In Rotterdam zit hij ook Dennis. Alleen krijg je vrij weinig voor je boeken terug, dus ik vind het zonde.

Leuk om later de boekenkast mee te vullen :D
 
K wil graag naar de Markiezaat College in Bergen Op Zoom. Opleiding spuier. Niv. 2. Zit er iemand toevallig op deze school ? :p
Nu ben ik bijzonder geinteresseerd in wat "spuier' is, iemand?


Idd Lennox, je studieboeken vormen toch altijd de basis van je eigen bibliotheek later :)
 
Ik markeer ze altijd helemaal vol, dus dan krijg je er helemaal niks meer voor terug. En nu blader ik ook vaak nog in andere boeken even terug met bepaalde onderwerpen.
 
Ik markeer ze altijd helemaal vol, dus dan krijg je er helemaal niks meer voor terug. En nu blader ik ook vaak nog in andere boeken even terug met bepaalde onderwerpen.

Me 2, daarnaast heb ik er nu een handje van om in de kantlijn met pen steekwoorden neer te zetten. Als je sommige boeken van me ziet, wat een slagveld.
 
Nu ben ik bijzonder geinteresseerd in wat "spuier' is, iemand?


Idd Lennox, je studieboeken vormen toch altijd de basis van je eigen bibliotheek later :)

Een spuier, iets of iemand dat een geloof vereert naar mijn weten. Wist niet dat het een beroep was overigens :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top