Welke opleiding ga jij doen #2

Status
Not open for further replies.
hoe ervaren je als tweede jaars trouwens het niveau, is het veel zwaarder als het eerste jaar of valt het mee ?
 
Bij mij zijn de talen (behalve engels) en de economische vakken wel wat moeilijker geworden, je gaat nu veel dieper in op de stof. De overige vakken die ik heb zijn gewoon weer peanuts.
 
Dit jaar hoop ik eerste autotechnicus af te ronden, waar ik wel aardig goed voor sta :)

Dan van de zomer apk papieren score, ben ook nog bezig voor bovag keurmeester

En dan na de zomer starten met eerste caravan (camper)hersteller, wat ook weer 3 jaartjes duurt.

Daarna wil ik ook nog wat doen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit (manager carrosseriebedrijf oid)
 
Momenteel ga ik denk ik 10 uur per week naar school, en doe thuis 1 uur ofzo :rolleyes: Een week voor de tentamens beginnen met knallen en ik haal alles. Dit is trouwens 2e jaars, eerste jaar was nog idioter.

Mooi is dat ja :D . In eerste twee jaar heb ik zo alles gedaan. Eigenlijk begin van dit jaar ook nog wel, maar dit blok moet ik echt knallen. Heb nu 3 vakken en scriptie.

In principe heb ik weinig les. Alleen dinsdag vrij, maar de andere dagen van 1 tot 3 les :z . Wel veel thuisstudie en opdrachten/essays. Zag vandaag ook een mooie in een studiehandleiding. "Laat je niet door het aantal studiepunten leiden, maar door het plezier in lezen van de stof/extra literatuur". Ik snap dat punt wel, maar laat mensen dan ook langer over hun studie doen. Kan de overheid wel over een zesjesmentaliteit praten, maar op sommige punten kom je er gewoon niet onderuit om het zo te doen.

Eind van dit blok hopelijk mn Bachelor en dan maar eens zien of ik Master in Rotterdam doe, of ergens anders.
 
keuze staat vast, volgend jaar duale opleiding bij HAN(hogeschool Arnhem Nijmegen) in Arnhem, de opleiding logistiek en economie, nu nog hopen dat ik wordt aangenomen bij een groot transportbedrijf:p
 
In de week van 18 Augustus weer naar school... Zal wel even wennen worden na 2 jaar full-time werken. :X

(Commercieel medewerker Binnendienst Marketing en Communicatie)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top