Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Ik ben ooit ook afgeketst, maar zou sowieso te lang zijn voor zon pakkie. Het enige wat nog een optie zou zijn, is verkeersvlieger... Maar dat is een heel andere job/ervaring. Heb toen ook niet gekozen voor die opleiding omdat er teveel nadelen aan vastzaten. Als het niet opschiet met mn scriptie enzo krijg ik nog regelmatig twijfel aan die keuze :(
 
Ik ben vorige week afgeketst, het onderdeel hand-oog coördinatie had ik helaas niet voldoende afgerond.. de rest wel..

Maar ik zit ff met een vraag, als ik begin aan een HBO studie, die wordt dan 2 avonden in de week gegeven en duurt wel gewoon 4 jaar, heb ik dan recht op studiefinanciering?
 
Ja dan heb je daar recht op maar aangezien je dan niet meer dan ongeveer 10k per jaar mag verdienen kan dat lastig worden om je recht op stufi te behouden.
 
Beste student(e),

Het afgelopen studiejaar (2007-2008) heb je het vak Statistiek bij mij gevolgd en daarvoor een uitstekend cijfer behaald. Nogmaals proficiat daarmee.

Mijn vraag is nu of jij in staat en bereid bent om een student(e) met problemen bij dit vak, al dan niet tegen betaling, te helpen?


Kick :p
 
ja daag. straks heb ik van jou les volgend blok :+

Beste student(e),

Het afgelopen studiejaar (2007-2008) heb je het vak Statistiek bij mij gevolgd en daarvoor een uitstekend cijfer behaald. Nogmaals proficiat daarmee.

Mijn vraag is nu of jij in staat en bereid bent om een student(e) met problemen bij dit vak, al dan niet tegen betaling, te helpen?


Kick :p
 
bij mijn opleidingen hebben we diverse peercoaches, krijgen gewoon een kerstpakket en loon, naar hun kun je toegaan als je moeilijk hebt met bepaalde vakken, of ze helpen gewoon mee in het technopark (gereedschap/werkplaats)
en dat zijn dus gewoon medeleerlingen
 
Nee, onze statistiek is vrij basic. Alleen SPSS tentamen, dus heel anders dan bij Economische/Bedrijfskunde faculteit.

Doet mn GF ook, bijles geven. Verdient vrij aardig maar het vergt ook wel veel voorbereiding van de stof!

Ohja, gerelateerd aan het topic, ik hoop eindelijk mn HBO deeltijd af te ronden eind maart 2009 :p
 
2006 begonnen, in 3/4 jaar mn P gehaald. Vorig jaar besteed aan de hoofdfase en 1 minor blok. Ik heb nu 2 minor blokken vrijstelling, hoef geen stage te lopen. Dus in januari beginnen met afstuderen (officieel 22december), en dan eind maart mn verdediging.

Mag ook wel, aangezien ik ergens in 2000 al gestart ben met mijn eerste HBO opleiding, toen nog in Leeuwarden, voltijd :+
 
Doet mn GF ook, bijles geven. Verdient vrij aardig maar het vergt ook wel veel voorbereiding van de stof!

Ohja, gerelateerd aan het topic, ik hoop eindelijk mn HBO deeltijd af te ronden eind maart 2009 :p

Vrij aardig? Hier op de TU vangen ze gewoon een whopping 15e per uur. :eek:

Afhankelijk van behaalde ects.
 
Als je het eenmaal door hebt, dan is het een eitje. Volgende blok mn laatste 5 punten van Bachelor programma halen. Is alleen nog een keuzevak, dus moet wel lukken hoop ik.

Over een week of 2 eerste tentamens in master. Ben benieuwd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top