Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Werk sinds 1999 bij de McDonalds. Dit jaar ga ik afstuderen, doe HBO Integrale Veiligheid. Ga afstuderen bij de politie en onderzoek doen voor de gemeenschappelijke meldkamer (politie, ambulancezorg en brandweer). Daarna wordt het solliciteren en de Mac eens gedag zeggen :) Mijn interesse gaat uit naar een managementfunctie binnen de particuliere beveiliging (evenementen vooral), maar wellicht bevalt de politie ook wel, we zullen zien!
 
Doordeweeks IVA, wat qua tijd zeker een goede fulltime job is:p

Woensdag-, vrijdag-, zaterdag- en zondagavond werk ik in DE snackbar van bodegraven. Totaal is dat zo'n 17/18 uur per week.


Kut als de IVA qua tijd een fulltime job is, moet ik echt een beter instelling krijgen voor school haha. Wil hierna (HAVO5) ook IVA HBO gaan doen

Ken je trouwens David Estié? Komt ook uit Bodegraven en zit ook op de IVA, dacht misschien ken je die wel.


edit:// Frietbakker 6,80 de uur, en ong 14 uur in de week. Dit naast m'n HAVO5 opleiding
 
voortgezet onderwijs :p

Ontopic:
Ik doe P&O & Logistics bij een offshore firma.. Logistiek als in mensen, geen vrachtwagens oid :) Plannen van mensen die offshore moeten dus.
Zo even verbeteren en daar gaat weer een uurtje op een factuurtje :p Nee maar gelukkig hoef ik geen inhoudelijk werk te doen, zoals teksten controleren.
 
Werk sinds 1999 bij de McDonalds. Dit jaar ga ik afstuderen, doe HBO Integrale Veiligheid. Ga afstuderen bij de politie en onderzoek doen voor de gemeenschappelijke meldkamer (politie, ambulancezorg en brandweer). Daarna wordt het solliciteren en de Mac eens gedag zeggen :) Mijn interesse gaat uit naar een managementfunctie binnen de particuliere beveiliging (evenementen vooral), maar wellicht bevalt de politie ook wel, we zullen zien!

overdag werk ik in een autogarare (de waal in culemborg)
savonds en weekend bij mcdonals..
vakantie's vaak krantewijkje

zorgt aan het eind van de maand voor een leuk bedrag

aah jippie, nog meer mac crew leden hier :+
 
-Werk 2 weekends (zaterdag en zondag morgen) in de maand bij Belgische bakker. Doe dit al 3 jaar, is wel chill werk.

-Nederlandse overheid (studiefinanciering)

-Student @ hogent, richting rechtspraktijk
 
Tot woensdag ass. bedrijfsleider @ supermarkt
Vanaf 1 feb aankomend werkvoorbereider @ giesbers v/d graaf
 
3 jaar werkzaam geweest als verkoper bij de Phonehouse op koopavond en op zaterdag. (12u p/w)

1 jaar werkzaam geweest bij Tempo-team holding, als administratief medewerker (mini-audits uitvoeren) op de vestigingen door het land (16u p/w)

Nu werkzaam bij Randstad als planner op een vestiging. (16u p/w)


Ben daarnaast nog aan het studeren. Studeer bedrijfswetenschappen op de VU.
 
Student Fysiotherapie op de HvA.

Werk op zaterdag bij een aannemer, 8 uur, 10 euro per uur. Gaat opzich wel prima. En natuurlijk studiefinanciering. Kan wel redelijk rondkomen zo.
 
Fulltime job in de functie van Simulator Engineer bij Flight Simulation Company.
Bedrijf is een opleidingscentrum voor piloten met 10 Full motion Flightsimulators.
 
Studentk Economie en Bedrijfskunde op de Uva. Bijbaantje bij de Plus Retail op zaterdag en twee doordeweekse avonden van 6 tot 10 @ 6,20 per uur (ben 18).
 
Dat is alleen op zaterdag na 18:00 en dat is dan tot 21:00, daarna verdien je 150%
Door de weeks verdien je van 19:00 tot 21:00 133%, vanaf 21:00 ook 150%

@ Bas/digros dus.
 
Wat doe je dan precies?
Ben van plan om binnenkort ook wat op te starten :)

Ik run een (klein) fullservice web solution bedrijfje. De corebusiness is het technische gedeelte van websites leveren aan reclamebureau's. Wat wil je zelf gaan beginnen?
 
Werk zelf in een klein constructie bedrijf.
3 man personeel en veel afwisseling.

We doen voornamelijk Landbouw mechanisatie, maar ook van alles voor particulieren, vrachtwagen bedrijven etc..

Gewoon een hoop afwisseling en verschillende uitdagende projecten :D

Mijn vader heeft ook zo'n zelfde soort constructie afdeling, en hij is dealer en doet onderhoud van New-Holland en Valtra tractoren en Toyota heftruck's honda en Husquvarna grasmaaiers etc.. ga zo maar door :D

Daar werk ik op zaterdagen en het is de bedoeling dat ik vana me 25ste ong, bij me pa in het bedrijf ga.
 
Je kan het idd beter van iemand anders afkijken van je vader wil je eerst toch niks aannemen

Ik heb al bij 3 bedrijven gewerkt vanaf me 16e :D
Vanaf toen een opleiding als 2de monteur in de Landbouw mechanisatie gevolgt.
Daar na 2 jaar weg gegaan, want ik vond het leuker om dingen te maken als te repareren, ik kreeg als jong jochie wat simpel werk ook daarzo.
Was een dealer bedrijf met 15 monteurs.

Toen in de construtie door gegaan, en na me opleiding afgemaakt te hebben "studeer" ik nu Werktuigbouwkunde Constructie apparatenbouwer Allround :+

En na bijna 2 jaar bij dat bedrijf gewerkt te hebben, daar ontslag genomen want kreeg een leuk aanbod van het bedrijf waar ik nu werk :) dar werk ik nu 3 maanden ongeveeer :D geen spijt gehad van de overstap.

Ook weer een hoop vangeleerd met ontslag nemen enz.

Al met al ben ik blij dat ik niet bij me pa gewerkt heb van jongst af aan.
Ik merk ook gewoon dat ik een hele hoop leer en geleerd heb afgelopen jaren.
En dat wil ik nog ff volhouden :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top