Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Door de weeks werk ik iedere avond 3 uurtjes op een call center bij Essent en op zaterdag morgen voor 4 uurtjes bij Essent en in de middag doe ik 2 krantenwijken. Door de week loop ik momenteel stage, valt gelukkig prima te combineren allemaal :)
 
Na een tijdje werkeloos te zijn (Werkte eerst bij Daimlerchrysler hoofdkantoor), hopelijk vanaf volgende week werkzaam als deel van directie bij hoofdkantoor van een scootermerk :W
moe vandaag nog telefoontje krijgen voor 2de gesprek ivm contract :D

Is dat in maastricht?
was daar laatst nog om een blade te vervangen.

Ik werk als junior data engenieer bij de ICT tak van een groot bedrijf :)
 
Bijbaantje: functie als siteredacteur voor een grote educatieve uitgeverij. Ik regel al het redactionele werk voor de site van de grootste module Nederlands voor het voorgezet onderwijs van Nederland. Ik mag factuurtjes schrijven (doe het freelance) á 25e per uur :)
 
studeer nu aan technische opleiding werktuigbouw.
verder bezorg ik s'morgens kranten en werk op zaterdag bij een staalbewerkingsbedrijf:)
 
Bijbaantje: functie als siteredacteur voor een grote educatieve uitgeverij. Ik regel al het redactionele werk voor de site van de grootste module Nederlands voor het voorgezet onderwijs van Nederland. Ik mag factuurtjes schrijven (doe het freelance) á 25e per uur :)

Verklaart een hoop :p
 
- Werk 1 dag in de week op een engineeringsafdeling en ontwerp daar kunststof behuizingen, maak cnc freesprogramma's, werktekeningen, doe een stukje werkvoorbereiding etc etc.
- Meerdere malen in de week geef ik wiskunde, natuurkunde, scheikunde en economie bijles.
- Zaterdag avond frietboer bij een maat van mij in de zaak.

Naast HBO Industrieel Product Ontwerpen... Misschien toch ook niet zo gek dat ik studieverlenging heb :D
 
fucking 2,5 jaar bij Macdonalds burgers staan flippen, daarna een half jaar medewerker technische dienst geweest bij een boterfabriek (mocht blijven werken na m'n stage...)

en atm teer ik ook vrolijk op mn studiefinanciering, en help ik af en toe thuis mee in de zaak. maar dat brengt gewoon niet genoeg op :+

dus ben ik nu opzoek naar een baantje als koerier/bezorger, maja wil niet echt vlotten :+

oowja en daarnaast ook nog school, mbo4 mts... en hopelijk volgend jaar IVA :W
 
Ben nu fulltime aan het werk als machine operator bij hellema. Echt relaxed werk.

Je hebt een lijnchef die houd de hele lijn in de gaten, van oven tot expeditie.
Dan heb je een overall machineman, die houd de complete inpaklijn in de gaten en zorgt dat de machines goed draaien en blijven draaien en doen ombouwen etc.. Dan heb je machineman per machine, die zorgt dat de juiste wikkel etc erop komt met datum etc.

En dan heb je nog de gewone uitzendkrachten die aan de lijn staan en inpakken etc.


Ik ben dus overall machineman, mooi wat omlopen, boel in de gaten houden en mensen aan het werk houden, zorgen dat ze goed hun werk doen. af en toe lekker ombouwen van de machines en problemen oplossen/


3min fietsen en het verdient lekker!


Wil volgend jaar een deeltijdopleiding erbij doen.. wat weet ik echter nog niet...

In de decembermaand heb ik bij een bakker gewerkt ook massale productie ik werd er echt knetter gek van! Maar wat jij doet is nog wel te doen..
 
ben metaal bewerker frezer draaier 4 dagen in de week werken 1 dag school werk er nu 14 maanden en dit is me examen jaar
 
Bijbaantje: functie als siteredacteur voor een grote educatieve uitgeverij. Ik regel al het redactionele werk voor de site van de grootste module Nederlands voor het voorgezet onderwijs van Nederland. Ik mag factuurtjes schrijven (doe het freelance) á 25e per uur :)

voortgezet onderwijs :p

Ontopic:
Ik doe P&O & Logistics bij een offshore firma.. Logistiek als in mensen, geen vrachtwagens oid :) Plannen van mensen die offshore moeten dus.
 
In de decembermaand heb ik bij een bakker gewerkt ook massale productie ik werd er echt knetter gek van! Maar wat jij doet is nog wel te doen..


Ja ik zou ook niet hele dagen willen inpakken etc. Dit is gewoon relaxed. Werk meestal ook snachts.. dan is het lekker rustig en extra doekoe :D
 
Militair, alweer 5 jaar. Bij de infanterie, vermaak me prima maar de uitdaging er er wel vanaf en wil een andere richting op bij defensie.
 
Mischien, nu kpl1 dus de functies worden wat beperkt bij inf, iig geen onderofficier bij de inf dat lijkt me echt sip :p

Feli btw :)
 
overdag werk ik in een autogarare (de waal in culemborg)
savonds en weekend bij mcdonals..
vakantie's vaak krantewijkje

zorgt aan het eind van de maand voor een leuk bedrag
 
Doordeweeks IVA, wat qua tijd zeker een goede fulltime job is:p

Woensdag-, vrijdag-, zaterdag- en zondagavond werk ik in DE snackbar van bodegraven. Totaal is dat zo'n 17/18 uur per week.
 
Ik werk fulltime als werkvoorbereider bij een bouwbedrijf.

Doe onder andere: Begroten, plannen, tekenen enz...

Bevalt goed en een leuk bedrijf waar genoeg uitdaging is.
 
Fulltime baan bij ministerie van SZ&W
Als souschef in de keuken daarzo.
Verder partime zelfstandig ondernemer
en de SBO natuurlijk :p
 
- 13 tot 17 jaar: Krantenwijk
- 17 tot heden: Orderpicker @ Van Pelt Vlees B.V.

Opleiding die ik volg: Procesoperator Vapro C
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top