Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Sinds eind 2005 werk ik parttime (+/- 12uur) voor de KPN, in de Primafoon winkel. Verkopen van alle producten en diensten die we aanbieden. Erg leuk en soms ook uitdagend werk. Verdien er goed, zal gemiddeld op de 13 euro ofzo per uur zitten, weet het niet precies, werk ook met een payplan, dus targets wat ook nog mn salaris beinvloedt. Hoop dat het over een aantal maanden, als ik klaar ben met de studie, gewaardeerd wordt op mn CV door recruiters :)
 
barman ^_^. Zit in 6vwo en 1x in de week achter de bar bij de bridgeclub :W. Alleen maar 60+ die daar aan het bridgen zijn dus de fooien zijn best chill (gemiddeld nu 25eu voor 6 uurtjes werken, heb met kerst 40eu binnengeharkt :p)

ik werk bij vd valk, fooitjes mag je zelf houden, zit ook vaak 60+ oudjes, op een redelijk drukke dag haal ik 70 a 80 euro fooi binnen:D
 
Werk op oproepbasis bij cobalfred(Haven). Autos in- en afladen van schepen. Heel chill werk!
 
Op een gemiddelde zaterdag heb ik zo'n 20e aan fooi. Maar er zijn altijd uitschieters. Bij sommige klanten 50 euro fooi als alles goed gaat. Anderen vragen een kleine dienst (oude meubels naar dochter 2 straten verder rijden bijvoorbeeld). Krijg je ook vaak 50 euro in je handen gedrukt. Baas vindt het ook prima :p
 
:rolleyes: nou, ik kan dus nooit geld genoeg hebben he

Ok, daar heb een punt... :)

Maar wat ik wel merk nu ik echt veel en veel meer verdien: je leeft naar wat je verdient...
Van mn domino's loontje kon ik aardig rondkomen, maar het salaris dat ik nu elke keer krijg is ook elke maand weer op (hoewel de laatste optie wel het best bevalt :W)
 
Dan ga je ongeveer hetzelfde als ik doen :W

De_allerheilige Ik werk momenteel als callcentermedewerker bij Human Connected (oude naam MC Tell) In Breda.
dit voor 14 uurtjes per week tegen een fraai salaris. (sinds week 36 afgelopen jaar)


Dit verdient altijd wel aardig tot een bepaalde leeftijd :) relaxed baantje hoor :D

Bevalt t een beetje? En wat doe je precies?
 
Bevalt t een beetje? En wat doe je precies?

Allereest zorg ik voor het inpakken/ompakken en kwaliteit nakijken voor het verladen naar de klanten en de supermarkten (ik zorg voor het goede label voor de Plus markten, C100, Coop en Linders dat wij aan alle vestigingen in nederland leveren). Ik stuur daar ook de mensen van aan.
Daarnaast beheer ik de voorraad.
Ook zorg ik voor de luchtvracht (dat het daar gekeurd en ingeklaard word en dat er dan vervoer is daarvandaan naar ons) en datzelfde geld voor binnenlandse vrachten. En daar zit aardig wat werk omheen, zoals overal alles bevestigen, eventueel KCB regelen om bij ons te keuren etc.
En dan alle werkzaamheden daar omheen, wat administratieve werkzaamheden.
Dus heel veel contact met mensen :)
 
Werk nu alweer 4 jaar bij De Uithof. Ik begon als sneeuwbaanmedewerker op mn 16e. 2e jaar werkte ik ook wel eens op feesten in de horeca en op evenementen, zoals het ijskarten.
Eind dat jaar mn diploma gehaald als snowboardleraar en dat doe ik nu nog steeds. Nu ben ik alweer 1,5 jaar supervisor voor zo´n 32 uur in de week en sinds mijn baas weg is, heb ik ook zijn taken overgenomen. Over het algemeen best druk allemaal, omdat ik ook nog een HBO studie volg :)
 
werk bij me ouders (hebben transport bedrijf).

ik heb afgelopen zomer me diploma gehaald mbo niv 4 ict beheerder en zat toen te twijvelen tussen LMB of aan het werk bij me ouders en daarnaast de ict in te gaan.

maar ik heb ervoor gekozen om bij me ouders te werken (ik doe nu kantoor dingen maar ben bezig met het vrachtwagen rijbewijs zodat ik straks 20 uur in de week op de vrachtwagen kan zodat, ik over een x aantal jaar het bedrijf kan overnemen) en daarnaast ga ik de ict ook weer in.

dus circa 20 uur in de week bij het bedrijf van me ouders en daarnaast 3 dagen in de week aan het werk in de ict.
 
Last edited:
Werk bij de phonehouse als filiaalmanager. Werk in de weekenden en 2 avond in de week. Voor de rest drukke student
 
Sinds 31 december ontslag genomen bij Poiesz Supermarkten(zeg velen niks) ik was daar Agfchef.. Ik zoek nu wat anders..
 
Na een tijdje werkeloos te zijn (Werkte eerst bij Daimlerchrysler hoofdkantoor), hopelijk vanaf volgende week werkzaam als deel van directie bij hoofdkantoor van een scootermerk :W
moe vandaag nog telefoontje krijgen voor 2de gesprek ivm contract :D
 
Werk bij een benzinestation/avondwinkel, 1 dag per week (6-8 uur). Daarnaast studie Marketing Management aan de Universiteit van Tilburg + actief lid bij Marketing Associatie Tilburg (beetje netwerken).

Druk zat dus.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top