Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Student Financieel management,

3 dagen stage bij een administratie/belastingadvies kantoor
Ik doe veel onderhoud aan de site van mn pa,
en in het weekend Teletext bij SBS6 :)
 
Naast mn studie werk ik op zaterdag en/of zondag als AGF chef in een supermarkt, en op vrijdagavond speel ik voor vulploegleider..

Werk er nu al ruim 4 jaar, maar heb het er nog steeds naar mn zin, en heb toffe collega's :)

Tis ook niet zo'n grote supermarkt (het is in een recreatiecentrum met vakantiepark van Landal Green Parks, waarbij ook een woonwijk gelegen is, http://www.parcsandur.nl/) En werk ook geregeld als invaller in de horeca daar :)

Familie van mij woont in die woonwijk, ziet er allemaal zo netjes en schoon uit:W

ik vind het ideaal om er te wonen, zwembad,poolen,supermarket:D
 
wel grappig topic dit. Ik begon op mn 15e bij de albert heijn als vakkenvuller, dat heb ik ongeveer een jaar volgehouden waarna ik bij de bas van der heijden begon(ook supermarkt) alleen hier was het een stuk gezelliger en verdiende iets meer.
Daar heb ik het een half jaartje volgehouden en toen ben ik bij de bezorgbeer gaan werken, degene die in de omgeving van rotterdam wonen kennen het "fenomeen" wel :p. Komt er dus op neer dat ik spare-ribs etc bezorg met een berenhelm op me harses

like this:

DSC00519.jpg


ik hoor iedereen al lachen :D Per uur is het std loon, maar de fooitjes heb je iedere avond wel wat, variërt van 10 euro door de weeks tot 30 per avond op vrij, za, zon.
 
Tering:p, ik heb ook eens een paar avondjes voor een lokale chinees gereden hier..., had z'n fox binne notime aan gort en moest maar niet meer komen :+

Voor de rest 3 krantenwijken gehad oid (dag/weekbladen)

Werk al meer dan 7jr bij een tuinmateriaalen zaak @ zaterdag.(Vroeger ook alle vakantie's/vrije uurtjes)
En ook alweer meer dan 4 jr door de weeks in een werkplaats van een kampeerauto bedrijf, hiervoor zit ik ook nog 1 dag in de week op school (voor auto monteur dan).
 
Wel lekker eten bij die Beren tenten hoor. Volgens mij is alleen dat concept in Zuid Holland ofzo? Die brommers zag ik ook wel eens rijden. Je zou uit medelijden al fooi geven ja :D
 
Ben nog steeds actief als allround slet, nu 7 jaar alweer, met name op kantoor de laatste tijd, bij grootste 'separtorvlees' producent van Europa. Wel lachen altijd daar en lekker varierend. Maar das part-time.

Ben nu laatstejaars masterstudent Business Administration, daarna gaat 't echte werk beginnen ;)
 
Gaat tegenwoordig meer om academisch denkniveau, maar ik denk dat je met die master bij elke multinational wel aan de bak komt. IBA/BA hebben ze op EUR ook.
 
Werk nu al 4 jaar bij Hotel Mercure Noordwijk als medewerker bediening (restaurant / bar / terras / banqueting) @ 10eu per uur. Meestal vrijdag, zaterdag en zondag iets van 25 uur en af en toe doordeweeks als ik tijd heb. In vakanties gewoon full-time.

Daarnaast full-time student aan Hotelschool Den Haag, vestiging Amsterdam.
 
fulltime werker@autoschadebedrijf als autospuiter+voorbewerken
@ STR, naast bmw breeman rotterdam:)

had 3 jaren in de AH gewerkt
alleen nu ermee gekapt
 
Dit meen je niet :D :D

OMFG, als je ergens je imago van naar de knoppen gaat dan is het dit wel!!!

Wel lekker eten bij die Beren tenten hoor. Volgens mij is alleen dat concept in Zuid Holland ofzo? Die brommers zag ik ook wel eens rijden. Je zou uit medelijden al fooi geven ja :D

Tering:p, ik heb ook eens een paar avondjes voor een lokale chinees gereden hier..., had z'n fox binne notime aan gort en moest maar niet meer komen :+

Mooie is dat t me dus echt geen fuck kan schelen :p Beetje rondrijden en fooi vangen, wie ziet er dat jij onder die helm zit?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top