Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Volgens mij wel, Betadriver herinnert me er nog weleens aan, met zn HEBO NG :p

Maare ik doe een Master in Strategy, in Nijmegen, ben nu aan het blokken voor de 1na laatste tentamenreeks...

Lachen, ik heb als specialization course 'strategy & organization' ...

Is het bij jou nog een beetje te doen? Ik besteed er nu gemiddeld zo'n 15 uur per week aan, das eigenlijk aan wat aan de ruimte kant genomen. Heb tot noch toe alle vakken afgesloten met een 7 dus ben nog steeds in de race voor slagen met genoegen :)

Deze periode, bijv. voor zo'n vak, paar kleine niet beoordeelde kutopdrachtjes inleveren en één paper (ethiek). Je had de keus, of een papertje schrijven, of tentamen ... nou dan weet ik het wel!
 
15 -> tot op heden ; Allround medewerker bij een crossmotor winkel(exclusief Honda dealer) , dat houd in, sleutelen (zuigers zetten, kleppen stellen enz), crossers schoonmaken met de hogedrukspuit, stickers plakken, frezen lassen draaien, klanten helpen in de winkel enz... Echt super leuk werk waar je van alles leert. Het is een leuk team waar ik mee werk en ze willen me veel leren.

Klinkt zeker vet!
 
oja moet er wel bij vermelden dat het niet fulltime is maar meer zaterdagswerk. maar ook vaak na school door de week enz. Maar is echt vet, en wss toekomst mogelijkheden :W
 
begon ooit voor mn 10e al geloof k met kranten en folders (toen je zelf nog moest vouwen:p)
daarna een niet huis aan huis krant
en na mn havo 5 een jaar gewerkt bij een groenteverwerkingsbedrijf Ranfru (klas overgeslagen; kon ff jaartje niksen, was toch nog jong en wist ook nog niet wat k wou doen precies..)
en nu op zaterdag tnt postbode

en studiefinanciering
 
Ik ben Heftruckchauffeur bij C. Steinweg Handelsveem in de Rotterdamse Havah

Op het moment nog stagair maar van de week te horen gekregen dat ik daar vast mag blijven 8)
Was echt blij :W top baan dus
 
:D als het goed is heb ik over 5 maand mijn diploma, 2 dagen werken bij groothandel, 22 uur, 2 dagen bij autoschade hersteller, 22 uur. administratie, ben nog maar 19 dus heb geen zin om nu al bij 1 bedrijf te hechten, wil wel verder studeren. Iemand hier ervaring mee?? zit zelf te denk aan accountant bij LOI ofzo... hoeft niet snel, wil er gerust 5 jaar over doen, daarom werk ik ook maar 4 dagen, laatste dag wil ik dan aan school besteden.
 
Hmm, ik heb echt geen flauw idee meer hoe oud ik was waar ik heb gewerkt.
Maar bij deze bedrijven was het iig. :p
(Op volgorde)

-Krantenwijk
-Super de Boer
-Restaurant Tatarada te Alkmaar
-Rozen Kas
-Astromenia Kas
-MC Donalds
-Pizzabezorger
-Vomar supermarkt
-Vomar DistributieCentrum (Hier begon het full-time)
-Alutherm Glashandel
-Arie Ligthart Carrosseriebedrijf
-Leegwater Houtproductie
-Excellent Sushi/kroketten Fabriek als groepsleider. (wat geen reet voorstelde)
-AZ (nog steeds heel af en toe bij belangrijke thuiswedstrijden)
-Kuiters timmerfabriek
-Huider Modelbouw
-De Pits van Heerhugowaard (lokale brommerboer)


Ik ben nu 18 en in April start ik weer met een opleiding. Dat zal dus wel weer ff wennen worden.
 
Leuke waslijst voor op CV :D

Ik kom niet verder dan 3 bedrijven in 9 jaar. Eerste 2 jaar gebleven, die daarna een jaar of 3 en nu al 5 of 6 jaar bij huidige baas. Wel zaterdag/vakantiebaan alleen.
 
Over die waslijst hebben sommige bedrijven wel gemengde gevoelens.
Dan denken ze dat je zo weer weg bent.

Daarom vermeld ik ze ook niet allemaal op mijn CV. Of ik vermeld erbij dat het tijdelijk werk was via een uitzendbureau. (wat met een aantal baantjes ook zo was.)

Maar wat ervaring opdoen betreft is het zeker leuk en leerzaam. :)
 
-Excellent Sushi/kroketten Fabriek als groepsleider. (wat geen reet voorstelde)
-AZ (nog steeds heel af en toe bij belangrijke thuiswedstrijden)
-Kuiters timmerfabriek
-Huider Modelbouw
-De Pits van Heerhugowaard (lokale brommerboer)


Ik ben nu 18 en in April start ik weer met een opleiding. Dat zal dus wel weer ff wennen worden.


:W wat doe je daar precies als k vragen mag
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top