Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Over die waslijst hebben sommige bedrijven wel gemengde gevoelens.
Dan denken ze dat je zo weer weg bent.

Daarom vermeld ik ze ook niet allemaal op mijn CV. Of ik vermeld erbij dat het tijdelijk werk was via een uitzendbureau. (wat met een aantal baantjes ook zo was.)

Maar wat ervaring opdoen betreft is het zeker leuk en leerzaam. :)
Sowieso zet ik niet alles erop. Het gaat er ook niet om dat je veel gewerkt heb. Zet zelf alles erop wat ik leuk vond en wat een goede referentie zou kunnen zijn. 2 maanden vakantiewerk of gewoon werk komt ntuurlikjk niet op de cv :)
 
TNT Pakketbezorger op zaterdag :+

Rijd elke zaterdag in Woerden Centrum en Zegveld... dus als je me wilt meeten :')
 
Ik leef momenteel van de studiefinanciering, heb een jaar BBL gedaan. Autotechnicus, dus gewoon in de VW/Audi garage.

Breng mij maar even een leuk pakketje dan :). Woon in Woerden, toevallig nog een pakketjesbezorger gezocht?

Kben nog zoekend naar een koeriers zaterdag job :)
 
:W wat doe je daar precies als k vragen mag

Achter de bar en de wedstrijd kijken. :p

Dat denken ze... Hebben ze daar ook ongelijk in? Maw wat is je verhaal?

Hoe bedoel je? Ik snap wel dat ze denken dat ik weer snel weg ben, daarom zet ik lang niet al mijn (lees: tijdelijke- en weekend-) baantjes erop.

Sowieso zet ik niet alles erop. Het gaat er ook niet om dat je veel gewerkt heb. Zet zelf alles erop wat ik leuk vond en wat een goede referentie zou kunnen zijn. 2 maanden vakantiewerk of gewoon werk komt ntuurlikjk niet op de cv :)

True, alleen de goeie referenties die aansluiten bij het bedrijf waar je aan het solliciteren ben.
 
k zit nog op school, en loop 2 dagen in de week betaalde stage bij een loonwerker hier in de buurt, verder handel ik in van alles en nog wat, is leuke bijverdienste :p
 
Jij was toch pro threehugger?
Een arm met een litteken is wel genoeg titus:p

Foto-NB4XT3R4.jpg
 
Was benieuwd naar de reden van je grote verloop.

Oh, via een uitzendbureau... en ervaring opdoen.

Na mijn opleiding wil ik ook een jaar in Nieuw Zeeland werken.
Daar woont veel familie van me met een een eigen hotel + natuurreservaat.
Dat lijkt me ook wel leuk voor op een CV bijvoorbeeld. :)
 
Ik leef momenteel van de studiefinanciering, heb een jaar BBL gedaan. Autotechnicus, dus gewoon in de VW/Audi garage.

Breng mij maar even een leuk pakketje dan :). Woon in Woerden, toevallig nog een pakketjesbezorger gezocht?

Kben nog zoekend naar een koeriers zaterdag job :)

Ze zoeken volgens mij geen zaterdag hulpjes meer...

Het bedrijf waar ik voor werk zit trouwens in stolwijk (vlakbij gouda) Het is niet zo dat ik in woerden woon... Ken alleen wel woerden beter kwa straten dan mijn eigen dorp :X waar woon je? :p
 
Momenteel Sprintscooter-verkoper:W

zoek nog wat voor 20 uur in de week als bijbaan naast me deeltijdstudie waar ik over paar maanden mee ga beginnen, het liefst wel in die brance ook, zodat ik ook al een stageplek heb:W
 
Ze zoeken volgens mij geen zaterdag hulpjes meer...

Het bedrijf waar ik voor werk zit trouwens in stolwijk (vlakbij gouda) Het is niet zo dat ik in woerden woon... Ken alleen wel woerden beter kwa straten dan mijn eigen dorp :X waar woon je? :p

Hobbemastraat, bij van Beynum (VW Dealer)/Tankstation. Bij de dakpannenfabriek :).
 
Heb een half jaar geleefd van stufi + stage vergoeding.
Nu toch maar weer terug gegaan naar de kartbaan. werkte daar eerst altijd op de baan. Nu meer als monteur, en ik mag de reclame gaan doen.

Hoop over een aantal maanden afgestudeerd te zijn, en dan ga ik een fulltime baan als multimedia vormgever zoeken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top