Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
als zzper wel ja..

Vind het mooi werk, maar vind dit meer uitdagend, kan ook veel meer leren. En reizen is tof!
Of internationaal glasvezel lasser.. Maar daar heb ik nog niks in gevonden.

ZZP'ers vragen tussen 30 en 40 euro per uur. Deze gasten zijn gewoon in vast dienstverband waar ik het over had :)
 
Maatje van me is stukadoor, en die verdient echt een hoop bij in de avonduren!

Op me bijbaantje (Bouwmaterialen) zie ik ook elke dag stucadoors.. maar de meeste van begin 40 zijn nu al helemaal gesloopt (rug enzovoorts) leuk als je een 1 mans zaak hebt :)!
 
Zelfde als electriciens, mensen in de bouw & timmerlui..

Die verdienen per zaterdag gewoon 200 euri per klus erbij :)... Lekker voor de boodscappies,. vakanties etc :)
 
Baal nu best wel dat ik mn vmbo-t heb gehaald ipv doorgaan met vwo. Maar goed, daar denk je niet over na als je jong bent.

op zich kan je daar toch zo mee verder als je echt wilt?

Ben vorige week ook met een nieuwe job begonnen, inventor tekenaar / engineer van sloopkranen die tot pakweg 350 ton wegen.
 
ZZP'ers vragen tussen 30 en 40 euro per uur. Deze gasten zijn gewoon in vast dienstverband waar ik het over had :)

Zegt ook weinig hoor.. ZZP'ende lassers die wij hebben lopen vragen ook zoiets. Betalen echter wel voor hun verzekeringen al 500 NETTO p/maand. Bouwen geen pensioen op dus moet je ook apart zetten, boekhouder betalen, geen ADV/vakantiedagen, geen vakantiegeld en ga zo maar door :) Blijft uiteindelijk weinig van over..
 
Op een dikke 6/7000 valt die 500 euro (ok, netto) dan ook wel mee. Wat zij extra weg kunnen zetten haal jij met je pensioenopbouw niet hoor :)
 
Op een dikke 6/7000 valt die 500 euro (ok, netto) dan ook wel mee. Wat zij extra weg kunnen zetten haal jij met je pensioenopbouw niet hoor :)

Ja hehe dan werken ze ook 50+ uur p/week. Anyways, ik had een lasser gevraagd of hij nu meer overhield .(zat eerst bij ons in dienst en nu ZZP) En dat scheelde echt bar weinig. Het lijkt allemaal wat rooskleuriger dan het werkelijk is.
 
idd dat denk ik ook martin. Maar denk wel dat als je weken van 60 uur ga maken oid dat je dan WEL binnen ga lopen.
 
idd dat denk ik ook martin. Maar denk wel dat als je weken van 60 uur ga maken oid dat je dan WEL binnen ga lopen.

Ja maar dat doen die lassers ook bij ons in loondienst, dat is mijn punt.. Dan kan je ook 60uur werken als je wilt. En dan wordt alles voor je gedaan+betaald qua boekhouding, ziekteverzuim, pensioen etc :) Wel de lusten en niet de lasten..
 
25 jaar. Ben nu 8 maand vertegenwoordiger.

2350,- bruto zonder comissie.
3300,- bruto met comissie

En onbeperkt gebruik van lease auto... (Onbeperkt tanken)

Bevalt me erg goed eigenlijk. Erg veel vrijheid en thuis werk mogelijkheden.
Top baan!
 
25 jaar. Ben nu 8 maand vertegenwoordiger.

2350,- bruto zonder comissie.
3300,- bruto met comissie

En onbeperkt gebruik van lease auto... (Onbeperkt tanken)

Bevalt me erg goed eigenlijk. Erg veel vrijheid en thuis werk mogelijkheden.
Top baan!

Vertegenwoordiger als in?
 
Ik ben werkzaam bij het DC van Albert Heijn in Tilburg, 23 jaar en zit gemiddeld op 1550,- netto per 4 weken. Ligt er net aan of ik in die 4 weken een dubbele nacht en/of avond dienst gedraaid heb. In dat geval is het wat meer ivm toeslagen :)

Btw ook wel een leuke toevoeging, elk jaar ook 10 weken vakantie-uren, dus mag niet klagen ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top