Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Ik zit daar zo nu en dan weleens met mn neus bovenop. En veel verder dan besluiten waar er volgende week bier wordt gedronken is het niet. Ik begrijp daar ook helemaal niets van. Mooi, is als je dat tegen zo'n knar zegt. :+
 
Ik zit daar zo nu en dan weleens met mn neus bovenop. En veel verder dan besluiten waar er volgende week bier wordt gedronken is het niet. Ik begrijp daar ook helemaal niets van. Mooi, is als je dat tegen zo'n knar zegt. :+

Mjah, ik zie het punt van studentenverenigingen en andere corpsbalverwante aangelegenheden sowieso niet... Dat speelt pas als je op kamers gaat als student, dan wordt het miss boeiend...
 
Met introductieweken leer je meestal al wel mensen kennen met wie je het kan vinden. Toen ik in Tilburg op kamers zat ook nooit lid geworden van zo'n debieleninstelling. Wel eens wezen kijken, maar als ik varkens in van die ranzige gilletjes zie, dan word ik al gek.

Ook mooi dat niemand de 'recht door zee' mentaliteit wist te waarderen daar. "Ja, omdat jullie uit de randstad komen denken jullie alles maar te kunnen zeggen" heb ik vaak genoeg gehoord daar :D
 
Ook mooi dat niemand de 'recht door zee' mentaliteit wist te waarderen daar. "Ja, omdat jullie uit de randstad komen denken jullie alles maar te kunnen zeggen" heb ik vaak genoeg gehoord daar :D
Mwa, heb ik geen ervaring mee. Die gilletjes kan ik wel begrijpen :p
 
Was zo'n standaard beeld daar. Alle vriendlozen en mensen die gepest werden gingen bij Plato. Ballo's en andere dikke langharige varkens bij Olof en bij die roeivereniging een beetje normalere/sportieve types. Wel toffe feesten daar in de Beekse Bergen :D
 
moulder/robotoperator bij wartsila

daar in Drunen?

Ben nu Internationaal service engineer.
Bedrijf waar ik werk maakt automatische registersystemen voor druk persen o.a.
Dus kranten, tijdschriften, reclame industrie.
Reis dut zon beetje voor mijn werk de hele wereld over. Zit nu momenteel in Noorwegen.
Werkzaam heden zijn electrisch, mechanisch en computers(software matige sturingen omzetten in hardware.)
Ben begonnen 2,5 jaar terug als glasvezel monteur.
Heb mijn mbo nivo 3 eerste monteur electro.
Netto zo ron 12 a 1300 netto/maand ex overuren/en buitenland vergoedingen.
 
Was zo'n standaard beeld daar. Alle vriendlozen en mensen die gepest werden gingen bij Plato. Ballo's en andere dikke langharige varkens bij Olof en bij die roeivereniging een beetje normalere/sportieve types. Wel toffe feesten daar in de Beekse Bergen :D
Vidar gaat wel idd, twee meisjes waarmee ik veel samenwerk zijn daar lid. Verder is het corpsleven maar net hoe je het wil, ga je bij dé vereniging en hét dispuut daarvan dan kan je wat verwachten. Neem je iets neutraals en een neutraal dispuut dan lijk je net een gewone student :)
 
Ben bij de koekfabriek in hallum.


21jaar en verdien zo'n 1650 netto per 4 weken 36u pw, en 13keer loon dus.


Relaxte baan, ben daar machine operator. Boel in de gaten houden etc. En in actie komen als machines storingen hebben etc, afstellen/ombouwen.


Nou wil ik miss een avondopleiding doen, maar weet nog niet wat.


Baal nu best wel dat ik mn vmbo-t heb gehaald ipv doorgaan met vwo. Maar goed, daar denk je niet over na als je jong bent.



Maatje van me is stukadoor, en die verdient echt een hoop bij in de avonduren!
 
Maar wil jij iedere dag van 8 tot 5 en dan savonds ook nog effe van 6 tot uurtje of 10-11 bij beunen?

Verdient allemaal leuk een aardig dan. Maar je mist toch wel beetje sociaal leven lijkt mij dan.
 
Hoor ik ook heel veel van vrienden:p 'ja ik kan wel hbo gaan doen, maar als ik 's avonds erbij ga beunen verdien ik evenveel'. Slapste smoes die er is, je maakt ook veel meer uren dus logisch dat je meer verdient!!
 
Werk nu voor 4 maand bij het CIZ als planner, (non)indicatiesteller. Even geld verdienen voor een paar maand zodat ik straks snel verder kan met een master van bedrijfswetenschappen aan de uni. Verdient oke..
 
daar in Drunen?

Ben nu Internationaal service engineer.
Bedrijf waar ik werk maakt automatische registersystemen voor druk persen o.a.
Dus kranten, tijdschriften, reclame industrie.
Reis dut zon beetje voor mijn werk de hele wereld over. Zit nu momenteel in Noorwegen.
Werkzaam heden zijn electrisch, mechanisch en computers(software matige sturingen omzetten in hardware.)
Ben begonnen 2,5 jaar terug als glasvezel monteur.
Heb mijn mbo nivo 3 eerste monteur electro.
Netto zo ron 12 a 1300 netto/maand ex overuren/en buitenland vergoedingen.

Als glazvezel monteur kan je toch veel meer verdienen? Geloof dat die gasten bij mn pa boven 2500 € bruto verdienen. Krijgen nu een bonus van 2500€ in December en busje van de zaak enzo. Als je hoort wat ZZP'ers af en toe vragen in die branche.
 
Als glazvezel monteur kan je toch veel meer verdienen? Geloof dat die gasten bij mn pa boven 2500 € bruto verdienen. Krijgen nu een bonus van 2500€ in December en busje van de zaak enzo. Als je hoort wat ZZP'ers af en toe vragen in die branche.
als zzper wel ja..

Vind het mooi werk, maar vind dit meer uitdagend, kan ook veel meer leren. En reizen is tof!
Of internationaal glasvezel lasser.. Maar daar heb ik nog niks in gevonden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top