Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Krijg je nooit het gevoel dat je meer kan dan dit...?

Ik zou geen voldoening halen uit tv kijken, internetten etc. En als de pleuris uitbreekt, wat voor bevoegdheden heb je meer dan een burger? Of is het puur de 'autoriteit' van het Victor-kostuum?

Ben benieuwd naar je motivatie! :)

Na bijna 4 jaar ben ik het wel aardig zat. In het begin was het heel erg leuk maar dan is alles ook nog nieuw, nu word het echt een sleur. Ik ben nu ook aan het rond kijken voor iets anders, geen beveiliging meer. Maar probleem is dat ik verder (op mavo na) geen diploma's heb. Dus of het word iets waar je eerst geen opleiding voor nodig hebt en dan daar intern omhoog groeien of na de zomer een opleiding beginnen. En dan BBL, 5 dagen in de week naar school zie ik niet zitten + dat ik nu geld gewend bent en dat zal dan toch veel minder worden.

Ik heb niet meer bevoegdheden als een burger. Ook ik kan gewoon de politie bellen mocht er iets gebeuren. Dit in geval van eventuele criminaliteit. Bij een ontruiming oid dan gaat alles via ons. Maar zo is het gewoon geregeld in het protocol. Waar ik nu zit had ik zonder beveiligings papieren ook wel kunnen werken. Ik vond de opleiding sowieso niet veel voorstellen.

En ik denk wel dat 'victor-kostuum' autoriteit heeft. De jeugd heeft er weinig respect voor (mja voor politie ook niet) merk ik maar volwassenen (de meeste dan) toch wel. Als ik mensen vertel dat ik in de beveiliging werk kijken ze mij vreemd aan en vragen wat ik eventueel zou willen doen omdat ik niet groot en breed ben. En toch luistert iedereen altijd naar mij wanneer ik aan het werk bent.
 
Hoe gaat het met je studie? Ik zou het erg knap vinden als je zo veel werkt per week en al je ECTS haalt :).



:p

O-)

75% haal ik in 1 keer. De rest moet ik nogal vaak overdoen :p ( Ik moet wel zeggen dat ik tijdens die 40 uur vaak mn huiswerk zit te maken :))
 
Ach tjah, mijn opleiding is ook niveau 2 service medewerker ICT. Wel eigenaar van diverse ondernemingen en al een aantal jaar ontwikkelaar en hier hoofd IT. 2500 bruto p/m. 2100 netto incl toeslagen.
 
Mark, als ik dat zo hoor heb jij een heel relaxt baantje. Lijkt me sowieso leuk om bij de Uithof oid te werken.
 
Mark, als ik dat zo hoor heb jij een heel relaxt baantje. Lijkt me sowieso leuk om bij de Uithof oid te werken.

Ja ik moet me soms inhouden als ik aan iemand vertel over me werk. Ten eerste omdat ik helemaal gek ben op alles wat met sneeuw te maken heeft en ten tweede, omdat ik bijna niet kan beschrijven hoe leuk het is om er te werken. En dan bedoel ik heel de sfeer en de mensen die er werken.

Dat is ook wel weer een gevaar voor mij. Ik ben soms 80 uur per week aan het werk, omdat ik alles perfect wil hebben, maar ik zit dan, die 3 dagen dat ik op school zit, wel half te slapen en het lukt me soms dan maar net met huiswerk en dergelijke.
 
Sorry hoor maar dat is gewoon niet normaal meer:p of ligt dat aan mij...

Ik loop nu stage, gewoon 40 uur, krijg 400 euro per maand, daarnaast nog een stentor wijk 's ochtends, ook 200 euro, en nog op zaterdag ochtend nog bij de TNT als postbezorger ook nog een 200 euro.

Totaal dus zo'n 800 euro per maand, heel fijn:) want heb nu al bijna mn vakantie voor de zomer bij elkaar:p

Ben btw wel echt dood aan het eind van de week, zaterdagmiddag ook altijd voetballen, en na de 3e helft wel even een uurtje of 2 slapen anders hou ik die avond echt niet meer vol. Doe dit nu al ong 7 maanden achter elkaar dusja:p
 
Sorry hoor maar dat is gewoon niet normaal meer:p of ligt dat aan mij...
Ik loop nu stage, gewoon 40 uur, krijg 400 euro per maand, daarnaast nog een stentor wijk 's ochtends, ook 200 euro, en nog op zaterdag ochtend nog bij de TNT als postbezorger ook nog een 200 euro.

Totaal dus zo'n 800 euro per maand, heel fijn:) want heb nu al bijna mn vakantie voor de zomer bij elkaar:p

Ben btw wel echt dood aan het eind van de week, zaterdagmiddag ook altijd voetballen, en na de 3e helft wel even een uurtje of 2 slapen anders hou ik die avond echt niet meer vol. Doe dit nu al ong 7 maanden achter elkaar dusja:p

Dit is alleen in de maanden december, januari en februari :)
Maar daarentegen verdien ik dan wel meer als 3/4 keer zoveel als jij :p
 
baan aangeboden gekregen als planner, inc auto van bedrijf en interne opleiding. 't is alleen niet haalbaar, ik moet om 18.00 beginnen, en moet dan van almere naar naaldwijk... zowat onhaalbaar rond die tijden... wel jammer, bood wel wat betere mogelijkheden.
 
baan aangeboden gekregen als planner, inc auto van bedrijf en interne opleiding. 't is alleen niet haalbaar, ik moet om 18.00 beginnen, en moet dan van almere naar naaldwijk... zowat onhaalbaar rond die tijden... wel jammer, bood wel wat betere mogelijkheden.

Moet je naar het OH ZO MOOIE Naaldwijk :D Keertje meetin @ De Veiling :p
 
3.000 netto? Dat klinkt als ERG veel... Dus dan verdien je bruto zowat 55k per jaar? Dan behoor je tot een kleine groep, dat is bijna 2* modaal...
quote]

Ja maar daar komt ook naast dat ik ook 5 dagen werk maar wel ruim 65uur in de week maak, het wordt per rugmeter betaalt 70€ geloof ik, ik zal zelf beginnen met makkelijke keukens, verdien ik zo rond de 250/300€ per dag, en dan nog min telkens doosje schroeven dit, nieuw zaagblad dat, wat denk je wat flexibele pijp tegenwoordig kost:D
 
Sorry hoor maar dat is gewoon niet normaal meer:p of ligt dat aan mij...

Ik loop nu stage, gewoon 40 uur, krijg 400 euro per maand, daarnaast nog een stentor wijk 's ochtends, ook 200 euro, en nog op zaterdag ochtend nog bij de TNT als postbezorger ook nog een 200 euro.
P


wat is dat als ik vragen mag?
 
Zit relax op kantoor en doe niet echt veel :p

Beetje internetten, beetje bellen met leveranciers uit frankrijk/engeland/italy/duisteland/amerika, beetje bellen met klanten, af en toe een paar offertes maken, heb me eigen test systemen voor de producten die we verkopen en af en toe een test voor een klant uitvoeren.

Veel koffie zuipen, veel door het bedrijf heen banjeren, veel chiky's om me heen ;)

en verdien ook niet slecht :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top