Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Sinds een 3 maanden fulltime werkzaam als taxi-chauffeur, is iig niet iets dat ik lang ga doen :p
 
Ach ik heb ook ruim 6 jaar in een supermarkt gestaan :p
Zolang je het naar je zin heb en het betaald goed is dr niets aan de hand toch :+
 
Dat heb ik zelf ook gehad. 3.5 jaar supermarkt en daarna 3.5 jaar bij een boer. Vind dat niet erg om voor langere tijd ergens te werken. ken genoeg jongelui die iedere maand ergens anders werken. 12 ambachten 13 ongelukken.

Nu fulltime procesoperator sinds 3 maanden. 5 ploegendienst.
 
Ach ik heb ook ruim 6 jaar in een supermarkt gestaan :p
Zolang je het naar je zin heb en het betaald goed is dr niets aan de hand toch :+

Qua verdiensten niet te klagen. Zit rond de 100€ op een zaterdag, en dat is nog steeds niet slecht. Alleen zou ik soms wel liever beetje op niveau willen gaan werken.
 
Qua verdiensten niet te klagen. Zit rond de 100€ op een zaterdag, en dat is nog steeds niet slecht. Alleen zou ik soms wel liever beetje op niveau willen gaan werken.

Same here.

Zit ook al een jaar of 5 bij een aannemer. Betaald erg goed, leuke collega's, maar het is totaal niet mijn 'vakgebied'. Maar ik blijf er omdat ik er kan werken wanneer ik wil (kan me baas bellen wanneer ik tijd heb) en kan altijd werken, dus ben altijd verzekerd van inkomen, dat is toch wel erg relaxed. Maar aan de andere kant is het ook wel tijd om wat werk te zoeken wat ook goed aansluit bij mijn studie. Ik werk nu ook op woensdag in een sportschool/ fysiotherapie praktijk, maar daar verdien ik stukken minder.
 
Qua verdiensten niet te klagen. Zit rond de 100€ op een zaterdag, en dat is nog steeds niet slecht. Alleen zou ik soms wel liever beetje op niveau willen gaan werken.

Why?

Beetje rondboeke en meubels sjouwen, lekker simpel en goed geld.
Het is een bijbaan he, dan moet je niet nadenken en zeker niet in het weekend :p
 
vast contract boeit geen ruk. Op een werkgeversverklaring kan de werkgever aanvinken dat je contract omgezet wordt naar onbepaalde tijd wanneer deze verlengt dient te worden. Daar kan de werknemer geen rechten aan ontlenen dus zullen ze niet moeilijk over doen om dat aan te vinken.

En met dat salaris zit je op; €26350 bruto p/jaar incl die 2350 vakantiegeld..
Daar kan je €140.000 mee lenen ofzo.

iedereen praat maar over wta je kan lenen, is het niet beter de vraag wat je wilt lenen.
ik en mn vriendin konden 380.00 lenen, we hebben nu 200.000 geleend en dan is het leven heel wat anders.

btw ik ben (nog) werkvoorbereider in de bouw, vooral woningbouw, maar ook utiliteit.
daarnaast heb ik met nog iemand anders een bouwkundig adviesbureau en daarnaast doe ik zelf draaien/frezen en tunen om mijn hobby te bekostigen
 
Why?

Beetje rondboeke en meubels sjouwen, lekker simpel en goed geld.
Het is een bijbaan he, dan moet je niet nadenken en zeker niet in het weekend :p

Als ik straks klaar ben, dan ben ik 24 he. Kom ik met een CV aan waar alleen wat opleidingen opstaan en een eeuwigheid veredeld koerier. Enige positieve is dat ik geen jobhopper ben :rolleyes:
 
zoals bovenstaand :p

geneeskunde studerende vriendin

*mocht dit zover komen dan zijn we 6jr samen en beide 23/24

//edit
2.5 ton is wel goed te doen volgende de hupotheek berekening van de hypotheker

zo snel ingevuld 2000 pm bruto +2350 vakantie = bruto jaar 50350 euro

zonder extra leningen max 274 te lenen.

*nu een baas zoeken die 2000 als startsalaris geeft icm vast contract


Iedereen reageert wel indd, zit nu goed te lezen je gaat er als ik het goed begrijp vanuit van 2 inkomens!?

dan is 2,5 ton inderdaad te doen ja dat komt neer op 125.000 pp. ...
 
De meeste banken doen je jaarinkomen + vakantie geld x 5. Zonder NHG dan dus als je 2k per maand verdient is 2000 x 13 = 130.000.

Er waren zelfs banken die 6x je inkomen deden maargoed nu met de krediet crisis zijn banken wat meer terughoudend.

Ik zelf kan 160.000+ krijgen, dus binnenkort ook maar eens gaan zoeken :p
 
Qua verdiensten niet te klagen. Zit rond de 100€ op een zaterdag, en dat is nog steeds niet slecht. Alleen zou ik soms wel liever beetje op niveau willen gaan werken.

Dit heb ik dus ook, werk nu 7.5 jaar in een supermarkt, weliswaar met een leidinggevende functie maar zou graag wat willen gaan doen wat meer richting m'n studie gaat.
 
Ik denk dat iedereen wel met dat probleem zit.. Ik zou als studentonderzoeker kunnen gaan werken bij bijvoorbeeld mijn universiteit.. Dan doe je veel dingen als mysteryshoppen e.d., probleem is gewoon dat ze nooit kunnen garanderen dat je werk hebt... Daarnaast neemt een communicatiebureau mij nog niet aan, aangezien mijn opleiding nog niet is afgerond, dus het is praktisch gewoon erg moeilijk om wat te vinden..

Dan maar werken bij de IKEA, daar leer ik toch ook best wat bij over marketingcommunicatie door op te letten en met mensen te praten.. Probleem bij bijvoorbeeld IKEA is alleen dat ze het grootste gedeelte allemaal in eigen beheer doen, wat het minder interessant maakt als bijvoorbeeld een groot reclamebureau..
 
ik @ onderhouds monteur op een blikfabriek wellis waar in ploegen dus extra verdienen en 1 dag in de week minder werken:)

4x10 uur en vrijdags vrij

kan lekker me eigen gang gaan daar dus mocht ik niks te doen hebben lekker beunen dus(A)

verdiend genoeg begon op me 18 daar met vast contract met 1000 bruto ongeveer:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top