Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Je bent dan basisarts.



Ga eerst maar leren rekenen, vervolgens je basisschool over doen en dan huizen kopen. 2000pm kan natuurlijk nooit 50k op jaarbasis zijn.

En 2000 als hts-er is peanuts.

haha nee ik heb zo de cijfers overgenomen :p vond het ook al zoveel..
tik foutje ergens..
 
@ hierboven:

Ze hebben verschillende projecten lopen in het buitenland; Isreal, Sicilie, Dubai, ...

Een project duurt +- 3-4 maand, dus na die 3-4 maand kan je een weekje of 2 naar huis of je kan rechtstreeks doorgaan naa het volgende project, het is maar hoe je het zelf wil. Ik denk wel dat ik deze job ga aannemen, vind het weel een uitdaging :).
 
zoals bovenstaand :p

geneeskunde studerende vriendin

*mocht dit zover komen dan zijn we 6jr samen en beide 23/24

//edit
2.5 ton is wel goed te doen volgende de hupotheek berekening van de hypotheker

zo snel ingevuld 2000 pm bruto +2350 vakantie = bruto jaar 50350 euro

zonder extra leningen max 274 te lenen.

*nu een baas zoeken die 2000 als startsalaris geeft icm vast contract

vast contract boeit geen ruk. Op een werkgeversverklaring kan de werkgever aanvinken dat je contract omgezet wordt naar onbepaalde tijd wanneer deze verlengt dient te worden. Daar kan de werknemer geen rechten aan ontlenen dus zullen ze niet moeilijk over doen om dat aan te vinken.

En met dat salaris zit je op; €26350 bruto p/jaar incl die 2350 vakantiegeld..
Daar kan je €140.000 mee lenen ofzo.
 
Idd.

En van die berekeningen op die website kan je al helemaal geen reet van op aan.

Ik zie wel weer dat er hier heel makkelijk over gedacht word. Ga maar eens met een goede adviseur praten. Dan kan je nog wel eens van een koude kermis terug komen.

Maar goed dit is het "wat doe jij voor de kost" topic.

Mijn huidige baan:

Vertegenwoordiger digitale printmedia regio zuid. (volgens mij hier al eens neer gezet)

Betaald goed veel vrijheid en een heerlijke auto van de zaak waar ik onbeperkt prive mee mag rijden ;)
 
Ik doe de planning van ons offshore personeel wat naar de productieplatforms gaat op de Noordzee, om nog maar even ontopic te gaan :p
 
Ik doe de planning van ons offshore personeel wat naar de productieplatforms gaat op de Noordzee, om nog maar even ontopic te gaan :p

Mag ik vragen voor welk bedrijf dat is? En hebben jullie ook HBO-personeel offshore? Lijkt mij opzich ook wel wat namelijk. ;)
 
bedrijf heet SEW Oil & Gas bv, don't bother om naar de website te zoeken want die is hevig onder constructie :p
Eigenlijk is al het personeel lager geschoold wat wij naar die platforms sturen. Je moet dan ook denken aan lassers, fitters en een voorman erbij. Voornamelijk uitvoerend personeel dus.
We hebben 1 hoger geschoold iemand voor vast gedetacheerd bij Total E&P Nederland als Construction Supervisor, loopt 14 dagen op / 14 dagen af het hele jaar door :) Maar voor dat soort functies staan niet veel vacatures open ;)

Om een lang verhaal kort te maken; via ons gaat er weinig tot geen HBO geschoold personeel naar buiten..
 
Van de week begonnen bij me stage bedrijf.
Ben van leerling timmerman naar, werkplaatstimmerman gegaan.

Met groei mogelijkheden tot werkplaatschef.

Wat ik de hele dag doe? Kozijnen, en aparte dingen van hout maken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top