Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
het is een audio en visuel bedrijf, ze zorgen voor het geluid voor evenementen, vergardering, geluidsinstalaties in kerken, maar ook in het thialf en abe lenstra stadion doen ze het beeld en geluid.

Ze zorgden ook voor het geluid voor het wereld kampioenschap schaatsen in Rusland.

www.pthgroep.nl

En had jij al enige ervaring in deze sector?
 
tering volgens mij doe ik iets niet goed als ik dit topic doorlees, doe nu 4 dagen werken en 1 dag naar school opleiding 1e monteur, verdien nu maar 740 netto|(
 
Hoe oud ben je ..als ik vragen mag?

edit: 20 zie ik net...dat is idd wel wat magertjes, weet zo even niet wat het minimum loon is van een 20jarige
 
Last edited:
tering volgens mij doe ik iets niet goed als ik dit topic doorlees, doe nu 4 dagen werken en 1 dag naar school opleiding 1e monteur, verdien nu maar 740 netto|(

Najah, toen ik 18/19 was verdiende ik 460 euro bruto per maand voor 32 uur in de week. Grappige was dat er in totaal 8 euro af ging en ik dus 452 netto verdiende :D

Ondertussen verdien ik (na 2 jaar) 5 keer zoveel.

Dus wellicht komt je tijd wel, zolang je maar ambitieus blijft en hard leert ;)
 
Als 18/19 jarige kun je dus echt wel meer verdienen hé! Volgens mij zou je bij de IKEA nog meer verdienen als je de hele dag achter de kassa zit
 
Leeftijd: 21
Opleiding(en): MBO4 it
Certificaten: MCSE
Werkervaring: 0,5 jaar
Werkgever: Midden/Kleinbedrijf op gebied van SAP integratie
Huidige functie: Consultant & Technical engineer

Laptop: Ja
Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 36
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
GSM: Ja
Leaseauto: Ja, incl. tankpas
Werkweek: in principe 40 uur
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Vergoeding voor internetverbinding thuis & Lunch vergoeding van €125 per maand
Land: NL

Maand salaris(bruto): 1950
 
Das zeker niet verkeerd idd.

Ik heb bij defensie zeker niet te klagen maar vind zelf de kilometer vergoeding goed mager namelijk 7ct/km of valt dit best mee ? :p
 
het is een audio en visuel bedrijf, ze zorgen voor het geluid voor evenementen, vergardering, geluidsinstalaties in kerken, maar ook in het thialf en abe lenstra stadion doen ze het beeld en geluid.

Ze zorgden ook voor het geluid voor het wereld kampioenschap schaatsen in Rusland.

www.pthgroep.nl

lekker trussen gaan opbouwen..line arrays inhangen :)

Das zeker niet verkeerd idd.

Ik heb bij defensie zeker niet te klagen maar vind zelf de kilometer vergoeding goed mager namelijk 7ct/km of valt dit best mee ? :p


7ct is goed mager ja :)
 
7 cm /km is echt heel weinig.

bij mijn stage kreeg ik 19 cent / km.
bij de AH eerste 5km voor je zelf tot 40 km 15 cent >40km (wonen evt alleen leiding gevenden) iets van 12 cent.
 
ik loop bij de ah voor 6.50 (20 jr) wat wel iets van 1.5 euro meer is als het min. jeugdloon maar nog niet veel.

Voor de vakantie wil ik sowieso nog een aantal dagen veel werken om geld te verdienen maar dan wel iets vinden dat vet verdient dat ik moet doen maakt niet uit is toch maar vak. werk.

En dan na de vakantie verhuizen en dan daar werk zoeken.
 
ik loop bij de ah voor 6.50 (20 jr) wat wel iets van 1.5 euro meer is als het min. jeugdloon maar nog niet veel.

Voor de vakantie wil ik sowieso nog een aantal dagen veel werken om geld te verdienen maar dan wel iets vinden dat vet verdient dat ik moet doen maakt niet uit is toch maar vak. werk.

En dan na de vakantie verhuizen en dan daar werk zoeken.

Bizar weinig, ik verdien nu 6.32 in het uur en ben 18. Op zondagen is het helemaal binnenlopen @ 300% :).

Werk als oproepkracht bij de Plus Retail, Landelijk Distributie Centrum voor de Plus supermarkten. Ik moet twee avonden van 6-10 en zaterdag van 7- klaar, meestel rond een uurtje of 5.
 
7 cm /km is echt heel weinig.

bij mijn stage kreeg ik 19 cent / km.
bij de AH eerste 5km voor je zelf tot 40 km 15 cent >40km (wonen evt alleen leiding gevenden) iets van 12 cent.

Bij AH is die regeling al ruim 2 jaar veranderd hoor. Je krijgt een vergoeding voor kilometers tussen de 5 t/m 40km, onder de 5 en boven de 40km is eigen rekening.
 
over paar maanden waarschrijnlijk fulltime ondernemer :p
( momenteel partime ondernemer )
ik heb aankomende week gesprek met de bank voor een mooi pand in wateringen centrum :W
me inkomen... tjah me toekomst :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top