Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Klopt... maar ik was het zo zat :p

Heb me diploma voor 2r monteur iig, maar 1e was ik bijna klaar maar ik kotste er gewoon van.
 
Ik ga per 1 april werken als Sales Executive digital zuid.
Ik heb erg veel zin in. betaald goed en heb straks een leuke auto op de stoep ;)
 
Ik werk sinds kort bij inQoop, hoofd van de IT afdeling. Voornamelijk houd ik me bezig met het ontwerpen en implementeren van webbased applicaties. Verdien met dit beroep ruim 2 keer zoveel als het bruto minimum loon voor 21 jarige.

Daarnaast heb ik ook WebAutomatisering en ScooterBase.net als bedrijf.
 
Wat voor functieomschrijving hoort bij zoiets?

@ John dus.

"Werknemer treedt in dienst als Sales Executive Aftermarket voor de regio
Zuid- Nederland en is zodanig verantwoordelijk voor het behalen van de jaarlijks vastgestelde doelstellingen, o.a. voor omzet en marge."
 
Werk nu full-time bij Easyparts. :p


En hopelijk blijf ik hier ook een tijdje, maar gaat wel lukken denk ik.

Gister gelijk contract gekregen! :D
 
- Vakken vuller ( nog steeds)
- hoevernier
- technieche dienst
- bakker afdeling ( @ supermarkt )

tijdelijk geen opleiding vanwege verkeerde keuzen...
 
Moet je daar doen bij dan?

Van alles...

Werk er nu nog maar een week, heb voornamelijk het magazijn verbouwd en bestellingen klaar gemaakt van begin tot het eind...:p

Maar ben niet van plan dat me hele leven te doen ofzo hoor. :p

In augustus weer van het studentenleven genieten! 8)
 
Werk nu bij Karwei Hoogvliet, verdient niet echt super als een 18 jarige. :X

Maar als ik over en klein half jaartje me rijbewijs hebt wil ik als "bijbaantje" bij een soort van uitzendbureau gaan werken. Doet een maatje ook van me is erg flexibel en je komt echt overal als je het goed doet (kwa beurzen etc)
 
En wat moet je dan doen om die targets te behalen?

Executive klinkt erg duur (als in CEO) maar het zal gewoon een dure benaming zijn voor verkoper (executive = uitvoerend in dit geval ipv leidinggevend oid). Mijn eerste gedachte was ook iets met leidinggeven, maar het wordt vaker zo gebruikt. Dus idd, aftermarket spul verkopen en dan onder druk van targets...
 
Ik ben nu nog student, maar ga over een paar weken afstuderen bij Emmtec Services in Emmen, als werktuigbouwkundig machinist.
Er zit een kans in dat ik daar dan ook meteen kan blijven. Ik ben dan verantwoordelijk over oa 2 grote gasturbines die een compleet bedrijventerrein aansturen. Dit werk is dus in de ploegen en is dus dik kassa :W
Nu moet ik nog rondkomen van mn studiefinanciering en mn beunputjes (wat apart gaat voor mn auto).
 
Executive klinkt erg duur (als in CEO) maar het zal gewoon een dure benaming zijn voor verkoper (executive = uitvoerend in dit geval ipv leidinggevend oid). Mijn eerste gedachte was ook iets met leidinggeven, maar het wordt vaker zo gebruikt. Dus idd, aftermarket spul verkopen en dan onder druk van targets...

Idd het is een luxe benaming voor vertegenwoordiger.
 
Lijkt mij dat de dagen heeel snel voorbij gaan voor een vertegenwoordiger. Ik ben wel eens als klant naar verkopende bedrijven geweest (beetje omgekeerde vertegenwoordigers principe) en dan stap je om 8u in je auto en de volgende keer dat je op je horloge kan kijken is het 17u.

Wat heb je voor opleiding eigenlijk gedaan John?
 
Mja, dat heb ik op zaterdag ook als ik aan het werk ben. Hele dag rondtoeren en voor je het weet is het al weer een uur of 3 / 4 's middags. Sowieso als je afwisselend werk hebt denk ik. Heb ook ooit 1 dag bij een kruidenfabriek hier op het dorp gewerkt. Nounounou, dan zie je de minuten gewoon wegkruipen hoor.
 
Mja, dat heb ik op zaterdag ook als ik aan het werk ben. Hele dag rondtoeren en voor je het weet is het al weer een uur of 3 / 4 's middags. Sowieso als je afwisselend werk hebt denk ik. Heb ook ooit 1 dag bij een kruidenfabriek hier op het dorp gewerkt. Nounounou, dan zie je de minuten gewoon wegkruipen hoor.

Ik kan heel de dag naar de tijd kijken (PC), en zit ook heel de dag achter mijn bureau maar nog steeds gaat de tijd snel voor me. Belangrijkste daarvoor is dat je plezier in je werk hebt.

Soms wou ik dat een simpel baantje had als pakketten bezorger ofzo :p maja dan verdien ik waarschijnlijk aardig minder...

Ben eigenlijk wel benieuwd wat het ITérs "gehalte" hier is op het forum met name programmeurs?

Timmerman

20 jaar
netto 1251 euro + 288 euro Tsf dagen '' vakantiegeld''

Btw 4weken loon.

Dat is 1355 per maand (zonder toeslag etc), niet slecht dus :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top