Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Mja, dat heb ik op zaterdag ook als ik aan het werk ben. Hele dag rondtoeren en voor je het weet is het al weer een uur of 3 / 4 's middags. Sowieso als je afwisselend werk hebt denk ik. Heb ook ooit 1 dag bij een kruidenfabriek hier op het dorp gewerkt. Nounounou, dan zie je de minuten gewoon wegkruipen hoor.

Misschien ook met klantcontact te maken. Toen ik stond te vakkenullen kroop de tijd voorbij (oke af en toe begroet je een klant en ouwehoer je wat) maar nu ik sta te verkopen vliegt de tijd echt. Ik begin om 9 uur en voor ik het weet zijn we de pauzes voor lunch aan het verdelen. Heerlijk.
 
ik werk bij het bedrijf van me ouders en dinsdag afrijden voor vrachtwagen rijbewijs

maar als ik van een 40 urige werkweek uitga (1x in de 2 weken ook een weekend) kom ik gewoon op ongeveer 1900 netto..

dit is ook ploegendienst eigenlijk.. overdag is gewoon 100% na 6 uur is 130 % zaterdags 150 en zondags 200

en je werkt OF overdag dus van half 7 tot 6 ongeveer
of savonds van half 7 tot ongeveer 4 uur..

en die 40 uur word ingevuld in 1 week.. dus je hoeft maar 2x overdag en bijv 2x avonds te werken in de week en je hebt een 40 urige werkweek..

maar ik zal ongeveer 20 uur in de week gaan maken op de vrachtwagen en daarnaast ga ik in de ict werken voor 3 dagen omdat ik daarvoor geleerd heb. (HEEEL miscchien is het ook bij een motorzaak maar daar ben ik mee bezig we moeten het alleen nog eens worden over het salaris :p)

en ik hoef maar 20 uur in de week te werken bij het bedrijf om het bedrijf over een x aantal jaar over te nemen dus dan kan ik 'straks' 20 uur werken op de vrachtwagen, me andere werk (dus ict of de motorzaak) + de winst van het bedrijf

edit ik praat dus gewoon over het salaris als chauffeur zijnde ;)
 
Ik kan heel de dag naar de tijd kijken (PC), en zit ook heel de dag achter mijn bureau maar nog steeds gaat de tijd snel voor me. Belangrijkste daarvoor is dat je plezier in je werk hebt.

Soms wou ik dat een simpel baantje had als pakketten bezorger ofzo :p maja dan verdien ik waarschijnlijk aardig minder...

Ben eigenlijk wel benieuwd wat het ITérs "gehalte" hier is op het forum met name programmeurs?



Dat is 1355 per maand (zonder toeslag etc), niet slecht dus :)

maar dat is meer een lokkertje denk ik om je de bouw in te krijgen als volwassen timmerman verdien je ook maar rond de 1500 euro + dan verkantie geld
 
Misschien ook met klantcontact te maken. Toen ik stond te vakkenullen kroop de tijd voorbij (oke af en toe begroet je een klant en ouwehoer je wat) maar nu ik sta te verkopen vliegt de tijd echt. Ik begin om 9 uur en voor ik het weet zijn we de pauzes voor lunch aan het verdelen. Heerlijk.

Ook belangrijk inderdaad. Wat dat betreft heb ik wel relaxt baantje erbij hoor. Af en toe ook even dienst voor klant. Vorige week ook: Die man moest een kar gaan regelen om anders een oud bankstel 2 straten verder te dumpen. Bijrijder en ik gooien hem snel in vrachtauto. Daar eruit zetten en allebei 20€ in het handje erbij. Het is een soort van service en je wordt er zelf ook niet slechter van :p . Meestal een euro of 20/30 erbij aan fooien pp, dus dan doe je het niet slecht.
 
maar dat is meer een lokkertje denk ik om je de bouw in te krijgen als volwassen timmerman verdien je ook maar rond de 1500 euro + dan verkantie geld

Dat is inderdaad matig, dat zou al ruim 100 euro minder zijn als wat ik nu verdien netto. Daarnaast krijg ik elke maand ook een reisvergoeding van 350 euro (19 cent per KM, en rijd op gas :p)
 
Lijkt mij dat de dagen heeel snel voorbij gaan voor een vertegenwoordiger. Ik ben wel eens als klant naar verkopende bedrijven geweest (beetje omgekeerde vertegenwoordigers principe) en dan stap je om 8u in je auto en de volgende keer dat je op je horloge kan kijken is het 17u.

Wat heb je voor opleiding eigenlijk gedaan John?

MBO DTP.

Zit nu zo'n 9 jaar in de grafische wereld en ben zo doorgegroeit(mede door een faillissement) naar het opstarten van een complete grafische afdeling met een compleet nieuw machine park. En nu dus de kans gekregen om mezelf te bewijzen in het vertegenwoordigers vak. Ook in de grafische wereld.
 
na 5 jaar stratenmaker te zijn geweest begin ik over 2 weken, bijna een jaar na mijn ongeluk aan mijn nieuwe baan en opleiding als shovelmachinist waarbij ik er gelijk 250 eurie in de 4 weken op vooruit ga
 
Dat is inderdaad matig, dat zou al ruim 100 euro minder zijn als wat ik nu verdien netto. Daarnaast krijg ik elke maand ook een reisvergoeding van 350 euro (19 cent per KM, en rijd op gas :p)


Ik zit op ongeveer 1250 euro netto per 4 weken en daar komt nog 250 euro reiskostenvergoeding bij. Maargoed krijg hier vollop de kans om door te groeien en ga dat ook zeker doen.
 
Werk nu bij een Beton fabriek hier in de regio bevalt prima jammer genoeg wel als uitzendkracht maar als je zelf wilt zijn er genoeg kansen om door te groeien.
 
Heb vanmorgen solicitatie gehad bij PTH GROEP en aangenomen :) ...word nu AV medewerker.

Verdien ongeveer zo`n 1500+ in de maand.
 
het is een audio en visuel bedrijf, ze zorgen voor het geluid voor evenementen, vergardering, geluidsinstalaties in kerken, maar ook in het thialf en abe lenstra stadion doen ze het beeld en geluid.

Ze zorgden ook voor het geluid voor het wereld kampioenschap schaatsen in Rusland.

www.pthgroep.nl
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top