Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
ja als als ...
met iets als een restaurant moet je in het begin bekendheid maken.
en zorgen dat de eerste weken elke dag iemand in je restaurant bij het raam zit.
Het is zo als mensen , mensen binnen zien zitten stappen ze eerder naar binnen dan dat als er niemand zit.

dus voor de eerste / rustige dagen gewoon vrienden / familie uitnodigen voor een hapje.

En veel reclame maken in het begin.
evt personeel op uitzend basis. je kan beter met over als met onderbezetting beginnen. het is de eerste indruk die goed moet zijn.

Ik ben benieuwd of het lukt :)
heel veel succes iig
 
Sociale Hygiene,
HACCP, BHV

Vergunningen zijn er ( drankenvergunning en mag tot 24 uur open blijven :p )

deze is het btw
http://www.horecasite.nl/aanbod_3.php?id=11397

alleen heb toch nog steeds angst ALS het mis loopt zit ik met een schuld...
maarja aan de andere kant.. ALS het goed gaat...

Als je een bv opricht zit je niet met je prive vermogen qua aansprakelijkheid. Of je moet er bewezen een flinke puinhoop van maken.
 
Ah kijk aan, ik zit bij Tsjil internet solutions, in hetzelfde pand als Speak en zij doen veel samen met PTH, er zijn geregeld PTH mensen over de vloer hier. Vanmorgen was Marvin? geloof ik hier nog. Foppe zie ook wel regelmatig.
Mag je binnenkort ook mee te opbouwen in het FEC? Daar komt redelijk wat van jullie te hangen namelijk ;).

Ja daar ga ik waarschijnlijk mee heen :) ...heb er in ieder geval veel zin in.
 
ja als als ...
met iets als een restaurant moet je in het begin bekendheid maken.
en zorgen dat de eerste weken elke dag iemand in je restaurant bij het raam zit.
Het is zo als mensen , mensen binnen zien zitten stappen ze eerder naar binnen dan dat als er niemand zit.

dus voor de eerste / rustige dagen gewoon vrienden / familie uitnodigen voor een hapje.
heel veel succes iig
Dus met andere worden een oproep plaaten hier @ forum voor een gratis hapje en drankje de 1e weken :p
Heb al "redelijk" bedrijfsnaam. in wateringen kent iedereen dat restaurant/lunchroom wel al en zitten meestal wel mensen te lunchen.

En me catering bedrijf heeft het de laatste tijd ook redelijk druk ( bijna elk weekend!!! )

Als je een bv opricht zit je niet met je prive vermogen qua aansprakelijkheid. Of je moet er bewezen een flinke puinhoop van maken.[/qoute]
Tja dat hoop ik woensdag wel allemaal te horen :p
Heb alleen een kvk al en wil met me berdijf er intrekken. en me bedrijf is momenteel een eenmanzaak.
 
Dat zou ik zowiezo veranderen, als eenmanszaak ben je dus WEL met je prive vermogen aansprakelijk, bij een bv, nv, enz. dus NIET, dan gaat het, als het allemaal de soep in loopt niet verder dan je zakelijke budget volgens mij...

Maar ga er eigenlijk al wel van uit dat je hier al veel informatie over hebt verzamelt:p
 
wat ik doe voor de kost: leven van me zakgeld:) ik mag nog nie naar de kroeg en ik mag me nog nie inschrijven bij een uitzendbureau (ben 14:))
 
zoow :D 60 uur erop zitten deze week 8) eindelijk weekend sinds 3 uur vanmiddag

volgende week ook nog stagevergoeding want dan benk voor het laatst.

dus deze maand denk wel eurotje of 1200 (netto). best veel voor een student :)

heel de week aant rausen geweest bij me pa in de tuin
volgende week ook savonds werken :(
 
Op me 13de werkte ik al bij een bedrijf in bestratings materiaal, waar ik nu (meer dan 7jr later) nog steeds werk :+...
Toender tijd 13-16 oid gewoon alle uurtje meepakken, vaak dik meer dan 60uur p/u..
Nu is het als zaterdagbaantje erbij, meer voor de fun dan het geld..

Door de weeks werk ik in een werkplaats van een kampeerauto bedrijf.
 
Toen ik 12 was liep ik al 6 dagen in de week de ochtendkrant :+

Nu momenteel alleen op zaterdag auto`s door de wasstraat heenrijden, aftanken en uitzuigen.

Zoek wel iets voor ook doordeweeks, kan alleen nog niets vinden. Vanaf volgende week 2 dagen in de week stage lopen + stagevergoeding.
 
Op me 13de werkte ik al bij een bedrijf in bestratings materiaal, waar ik nu (meer dan 7jr later) nog steeds werk :+...
Toender tijd 13-16 oid gewoon alle uurtje meepakken, vaak dik meer dan 60uur p/u..
Nu is het als zaterdagbaantje erbij, meer voor de fun dan het geld..

Door de weeks werk ik in een werkplaats van een kampeerauto bedrijf.

Die snap ik ff niet
 
Vandaag ruzie op me werk met een marrokaan die niet wou luisteren :D.
Fatima is dus boos naar huis gegaan met het dreigement dat haar man wel even bij me langs komt. :p

Jammer voor mevrouw, maar die kan dus een nieuw baantje gaan zoeken.


Ik heb trouwens ook nog geen marrokaan gezien, als hij er over een uur nog niet is zal ik zelf eens langs gaan.
Afspraak = afspraak,
dreigement = dreigement


je weet toch
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top