Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Leef op men studiefinanci, (student)

Binnenkort wel weer werken met pinkpop, rockwerchter en pukkelpop als frietenbakker :D

@pukkelpop draai je met gemak een uurtje of 16-17 per dag
 
Alsof er bij elk tankstation continu toffe auto's komen.. Maat van me heeft het ook gedaan, en die zat de helft van de tijd tijdschriften uit het rek te lezen 8P
 
Je kan lekker zitten. Er zijn ergere baantjes, maar helemaal tof is het ook niet denk ik.

Mn buurman heeft ook een meubelzaak en chronisch tekort aan bezorgers. Vroeg gisteren of ik niet zin had om naast studie meer te gaan werken. Binnenkort maar eens praten :)
 
Parttime werkvoorbereider? Welk bedrijf is dat.

Strukton (civiel projecten/betonbouw).

Aangenomen na mn stage als werkvoorbereider om mijn huidige project te versnellen :) (in de toekomst ook andere projecten)

Ze wilden me daar iets te graag hebben, moet alleen wel mn studie afmaken dus vandaar parttime :)


lijkt me stug ja part time :p of stuur je alleen maar aavragen weg ? :p

Lees het bovenstaande maar ;)

Nee niet alleen aanvragen :) gewoon alles, werkplannen, planning, voorstellen, tekeningen etc.
 
hoeveel uur in de week werk je daar dan ? aangezien je bij een bouw project (ligd eraan woning bouw of utiliteitsbouw ) toch de hele dag ermee bezig bent met telefoontjes dit en dat

meer als assistent werkvoorbereider misschien?
 
16-20 uur per week. hangt er een beetje vanaf hoeveel werk er op mn bord komt. het is utiliteitsbouw (een brug) & het bellen valt opzich wel mee (als het mee zit niet meer dan een uur per dag).

Het is maar net hoe je het noemt, wij kennen (iig op het project niet) echt verschil in de werkvoorbereiding, tuurlijk heb ik een oudere (meer ervaren) werkvoorbereider boven me, lijkt me niet meer dan normaal?

en ik weet niet waarom je zo "kritisch" doet, jaloers? afzeikbui? geloof je me niet?
 
nou nee niet kritisch bedoeld hoor :p maar waar ik heb gewerkt hadden ze werkvoorbereiders die gewoon gewoon een heel project leidde vanaf kantoor , daarom vond ik het raar dat je er dan met een part time baan vanaf komt omdat je dan toch intensief bezig bent met je project en van alles moet regelen etc etc

maarja zal wel aan de omvang van de projecten liggen
 
wij zitten ook echt in de keet op het project he.. scheelt denk ik ook wel. direct contact met de uitvoering.
 
Sinds kort parttime engineer bij een automatiserings bedrijf dat vooral in de voedings industrie werkt.

Bestaat dus bijv. uit Kaas parafineer-lijnen tekenen in Solidworks, af en toe ook mee sleutelen, beetje aan robots sleutelen enz.
 
Sinds ik als houthakker werk vliegen de dagen om
Voor je het weet is het alweer einde werkdag
Oke als het weer slecht is kun je weinig beginnen
 
Laat iedereen in zijn waarde ieder zijn eigen ding! Ik sprak vd week met een man die vond het prachtig om wat dingen op te ruimen wat krimpfolie branden etc. Zo lang je maar met een glimlach op het gezicht naar het werk gaat dat is het belangrijkste
 
Monteur en eigelijks bijna alles in motorzaak hier in Putten
Van motors verkopen tot bestellingen doen etc.:)
Erg leerzaam en lekker afwisseld en uiteraard PROEFRIJDEN!8)
 
hakker?
bij soort houtverwerking? of echt de bossen in?
of bedoel je bomen zagen int bos?
Wij staan elke dag met een ploeg in een bos of weiland (boomwallen)
Hier halen we bomen om met de kettingzaag
verwijderen struiken
afval word versnippert of op een brandstapel
en resten boomstammen worden door ons uit het land of bos op gehaald en in een container gesmeten
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top