Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Tot eind juli stage lopen bij een bouwbedrijf.

Vanaf begin augustus ga ik daar werken. 1965 bruto in de maand.

Tikt beter aan dan die 250 euro in de maand aan stage vergoeding :p
 
Zo, net even akkoord vanuit het MT versierd voor m'n opleiding a €13k, in juni contractje voor onbepaalde tijd. Ook nog ff een loonsverhoging regelen dan, ben ik weer gelukkig :D
 
Heb vd week net weer heel wat stenen gemaakt dus je kan weer aan de gang:p

Mooi werk, komen van die 20x20 stenen/tegels in. ;)


Tot eind juli stage lopen bij een bouwbedrijf.

Vanaf begin augustus ga ik daar werken. 1965 bruto in de maand.

Tikt beter aan dan die 250 euro in de maand aan stage vergoeding :p

Ik begin over 10 dagen ook met mijn afstudeerstage, tot half augustus, krijg alleen 500 per maand. :p
Als het goed is, kan ik daar ook blijven, staat alleen nog niks vast. ;)
 
Ik heb eens een vraagje. Ik zit namelijk in m'n laatste jaar (elektromechanica) en zou volgend jaar willen gaan werken maar ik weet eigelijk niet goed wat me dan tedoen staat. Zitten hier mensen die Elektromechanica gestudeerd hebben? zoja, kunnen jullie me dan eens vertellen wat voor werk jullie nu juist moeten doen ?

alvast bedankt :)
 
Jeeeuh, ik heb ook nieuw werk :D
*blij is*

Althans, contract is binnen, krabbel van hun kant is al gezet. Per mei beginnen bij Samsung als junior SAP consultant.
 
Wat voor een werk ga je doen dan?? Want je ging toch via ncoi een opleiding doen??

Ik werk al fulltime als Logistiek Engineer. Nu idd een HBO bachelor opleiding via het NCOI. Volgend jaar word ik daar Personeel-Logistiek Manager :)
Prima naar m'n zin....
 
Wat heb ik gedaan.
Heb mijn MBO niv3 elektrotechniek 1ste monteur diploma.

Heb eerst als bij baantje 6,5 jaar op een boom kwekerij gewerkt.
Toen ik van school kwam meteen bij mijn laatste stage adres kunnen beginnen als glasvezel monteur.
Dat bedrijf heeft ook een elektrotak, daar heb ik stage toen gelopen, toen ben ik 2 weekjes mee geweest in de glasvezel en daar niet meer weg geweest :)

Daar heb ik 1,5 gewerkt.
Was gewoon aan het kijken voor wat nieuws en ben ik bij een bedrijf gekomen als internationaal service engineer.

Instaleer nu controle en besturings systemen op druk persen.
Hebben projecten lopen over de hele wereld.
Werk er nu 1,5 maand en heb het goed naar men zin. van de 6 weken al 4 weken buiten gezeten en 2 weken binnen.

Tis wel erg wennen vergeleken met men vorige werk.
maar zeker niet verkeerd.. alleen veel reizen en veel van huis.
 
Data-entry slaafje :D Nee, goed bezig, waar zit dat ergens?

LB :p Er is gezegd dat ik inderdaad ook wel kutklusje op zal moeten knappen, maar al doende leert men.

Nee het is meer een Business Consultancy functie, zowel intern als extern (dus ook naar klanten). Martin, ja ERP SAP, ken je nog iets anders dan? Het is een Benelux functie, hoofdkantoor zit in Delft dus dat wordt nog leuk met woon/werk verkeer, maar ik heb het er voor over... Gewoon vroeg beginnen.
 
LB :p Er is gezegd dat ik inderdaad ook wel kutklusje op zal moeten knappen, maar al doende leert men.

Nee het is meer een Business Consultancy functie, zowel intern als extern (dus ook naar klanten). Martin, ja ERP SAP, ken je nog iets anders dan? Het is een Benelux functie, hoofdkantoor zit in Delft dus dat wordt nog leuk met woon/werk verkeer, maar ik heb het er voor over... Gewoon vroeg beginnen.

Wij hebben op het werk Ridder R8 lopen, wat een draaaamaaa programma.
 
Loopt natuurlijk voor geen reet t.t Valt me op dat die relatief kleine software huizen altijd flink gezeik hebben met erp software.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top