SvR-Tuning op zn best [pics] hebo ng -> modificatie -> manston

ik moet zeggen, na dit weekend ga ik er weer me verder, ik mag het blok van DNA-Menno's SR lenen 9||6 die takel ik er dan onder..... icm std pijp, heb alleen nog geen vario ring, zijn daar alternatieven voor???
 
Een vraagje voor sjoerd!

ik heb hier ook een hebo ng liggen en wat kost het als ik die door jou laat bewerken/tunen??? of doe je het alleen voor bekenden??
 
Originally posted by Dragracer666
Een vraagje voor sjoerd!

ik heb hier ook een hebo ng liggen en wat kost het als ik die door jou laat bewerken/tunen??? of doe je het alleen voor bekenden??

Hij doet het ook voor onbekende.

Ik heb met een maat van me een Hebo alu NG en DR50 laten tunen daar ziet er echt goed uit.. En hij levert goed werk af :W

Dr50 is alweer verkocht voor een snellere cilinder maar dat is bijzaak :D

Ik zou hem gewoon ff PM-en of anders mailen/ msn : sjoerdvanroekel@hotmail.com
 
Originally posted by SR Max Biaggi





verder heb ik nog 2 alu verstevingsbuizen aan me frame gemaakt



JIJ gemaakt ? :? volgens mij was ik degene die aan het lassen was en die buizen voor jou geregeld had , zonder mij had jij die buizen niet

dus nu niet alle eer aan je zelf gaan opstrijken he :D hahaha
 
michielsr.JPG
 
Last edited:
nee, (nog) niet.. ik heb zelf geen digi cam en die videocam van DNA-Glacius is net ff te kut om mooie fotos te maken...

ik ga a.s week naar het bureau.... daarna weer opbouwen.....

ik heb trouwens een plannetje om zulke aanhoudingen en problemen met de politie te voorkomen: ik koop nog 2 lege DD helften en doe daar allemaal std shit in..... dan heb ik een race blok en een stads blok..... dus naar school met het stads blok en als ik zin heb om te blazen doe ik het race blok eronder, blokjes zijn zo verwisseld :W ik stel ze natuurlijk eerst helemaal goed af bijde blokken
 
Neem een begenzer ben je er ook van af!! heb ik ook, heb de begenzer afgestelt dat hij ongeveer 65kmh loopt krijg je maar 28 pleuro bekeuring en ze laten je doorrijden!! ben er zo al 2x onderuit kunnen komen!! dat is veel makerlijker dan blokken verwisselen!!!
 
neuh tuurlijk niet..:)

takke herrie en maar 60km/u (als je de weerstand van je begrenzer niet opblaast) nee Juten zijn dom zeker :|
 
Back
Top