SvR-Tuning op zn best [pics] hebo ng -> modificatie -> manston

misschien was ie met oude bougie bruin, omdat hij toen nog niet zoveel toeren maakte, en later, met juiste bougie, meer toeren maakte, dus grotere sproeier nodig, dus dat kan reden zijn van wit zijn toch?
 
DNA-Menno maakt fotos asap... dabn kunnen we het allemaal zien.en ik wil hierbij zeggen dat ik Sjoerd NIKS verwijt.

mocht het door het tunen komen, wat ik zelf niet verwacht, dan is het alsnog mijn eigen risico.... het laten tunen door Sjoerd was ook mijn risico want hij is natuurlijk geen prof tuner, hij zei ook tegen mij dat ik het beter door een prof tuner kon laten doen.

maarja ''afterall'' weer voor een hebo gaan? of...... naja dat zie ik wel weer als er een beetje geld beschikbaar is....
 
Originally posted by jeroenvankimmenade
succes ermee dude.
Dt is altijd het nadeel van de hobby.


Ik zou als ik jou was geen ng meer kopen.
Een leuke athena komt veel verder

en een manston 2 dan? misschien ook wel leuk.....
wat kost athena dan?
 
Doe je met het tunen van de poorten niet vaak de totale
"verhouding" van je cilinder weghalen. Zoals ik hier lees dus niet.
 
Originally posted by jeroenvankimmenade
athena vlinder kost de ong. helft van de manston.
Wat ie precies kost weet ik niet.

Athena vlinder kost niet de helft, Jeroen... Het scheelt wel een paar euro-tientjes... Verder zou ik gewoon een Speed of Evo kopen, misschien afgezaagd, maar is gegarandeerd snel, en hoeft niet eens getuned te worden...

*edit* Op Minarelli zou ik vanwege de prijs een Evo nemen...
 
Originally posted by Casper
wat wil je hier nu mee zeggen? Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor.....

Ik wil hiermee effe duidelijk maken dat mensen zoals bv. JIJ ff niet zo dom moeten (na)blaten, KAN idd door mij komen. Het nut ervan om zoiets 3x te suggereren in een topic ontgaat mij enkel.

Onthoud verder dat ik deze topic niet heb aangemaakt, en niet roep dat ik goed ben ofzo, deze topic is niet mijn keuze.

Ik wil hier verder geen woorden aan vuil maken, wilde ik al niet, maar je wilde ozo graag even een antwoord hebben waarschijnlijk, bij deze.

Maar het kan idd ook een vlinder zijn geweest, maar dat is niet echt te beoordelen vanaf hier :p (zoals meer dus 8))
 
tunen is op eigen risico gedaan de koper van de cilinder heeft zelf de tuning in handen gehad en een vastloper kan van alles zijn worm meteen de tuner de schuld geven maak eerst een duidelijke analyse wat t allemaal kan zijn.
ik ben zelf toch voor een zimbawaanse hommel die erin is gevlogen ;) nee kut voor je man dat ie is vast genaaid maar het kan van alles zijn
 
Back
Top