SvR-Tuning op zn best [pics] hebo ng -> modificatie -> manston

Originally posted by Patrick
neuh tuurlijk niet..:)

takke herrie en maar 60km/u (als je de weerstand van je begrenzer niet opblaast) nee Juten zijn dom zeker :|


Miereneukerij-> is geen weerstand is condensator;)


Als je hem wilt afstellen rond de 50 met een brute setup zal je veel geplof horen, dus zal waarschijnlijk goed opvallen...:rolleyes:


Dus zorg gewoon dat je zo weinig mogelijk met de politie in contact komt.
 
Originally posted by Wille
Dus zorg gewoon dat je zo weinig mogelijk met de politie in contact komt.

hehe rij de straat uit en dan staan ze me al op te wachten 8P en als ik dan hard wegrij dan horen ze me toch nog overal in de wijk :p

maarja ik heb al een std pijpie met prop nu... blok is al geregeld.. maar nog geen tijd om het eronderuit te halen.. ben ziek :|
 
ik ben gistermorgen bij de juten geweest, het was okee. ik heb mijn blok er weer onder en hij rijdt weer. vanmiddag ga ik op een prive bedrijfs terrein het ding afstellen.....

ik hoop dat dat een beetje wil vlotten
 
En toen had ik een gruwelijke VASTLOPER :| :|echt heeel vaag. ik had een nieuwe bougie: Stotteren was over! ik rijd mn scooter beetje warm. ga een stukkie voluit (VEEEEEEEL toeren)... opeens D00D niks meer. kickstarter vast. thuis alles eronder uit cilinder bekijken: HELEMAAL AAN GRUZELEMENTEN. stukken Nicasil weg. stukken nicasil aan de zuiger. allemaal vegen in de cilinder. geen stukje wand is onbeschadigd :eek:

wat nou de oorzaal was geen idee.... me OUDE bougie was nog donkerbruin dus ik d8 mwa sproeier kan wel. dus ik draai die nieuwe eruit na de crash... WIT :S

ik heb geen fotos want ik heb geen digi cam.....:|

maar dit is echt einde verhaal..... deze cilinder kan in het aquarium ofzo, of weet iemand een uitvaartsdienst voor cilinders?8P
 
Originally posted by SR Max Biaggi
En toen had ik een gruwelijke VASTLOPER :| :|echt heeel vaag. ik had een nieuwe bougie: Stotteren was over! ik rijd mn scooter beetje warm. ga een stukkie voluit (VEEEEEEEL toeren)... opeens D00D niks meer. kickstarter vast. thuis alles eronder uit cilinder bekijken: HELEMAAL AAN GRUZELEMENTEN. stukken Nicasil weg. stukken nicasil aan de zuiger. allemaal vegen in de cilinder. geen stukje wand is onbeschadigd :eek:

wat nou de oorzaal was geen idee.... me OUDE bougie was nog donkerbruin dus ik d8 mwa sproeier kan wel. dus ik draai die nieuwe eruit na de crash... WIT :S

ik heb geen fotos want ik heb geen digi cam.....:|

maar dit is echt einde verhaal..... deze cilinder kan in het aquarium ofzo, of weet iemand een uitvaartsdienst voor cilinders?8P
SvR-Tuning op zn best ;)

Nee serieus, kut voor je
 
Oorzaak geef je al heh, een witte bougie staat zegmaar niet echt garant voor een lekkere afstelling 8P

Maar heel erg zonde... al dat freeswerk van mij voor niks :p
 
Ach, kan je het de volgende x goed doen ;)

Dus de bougie is wit, en de rest aan gruzelementen? Normaal fik je gewoon een gat in je zuiger o.i.d. ...
 
hier heeft echtwel wat anders achter gezeten dan een wit bougietje hoor 8P

cil te vast gedraait? vette overtoeren? te warme bougie? niet goed gesmeerd? detonatie?

meestal kan je zelf wel bedenken wat er fout ging

maar alleen te kleine sproeier geeft niet zo'n bruut effect
 
ik had een NGK B10nogwat bougie....

olie: Castrol TTS (gebruikte ik voor het eerst)
ook extra olie aan tank toegevoegd.

cilinder te vast, hand vast gedraaid gewoon, niet extreem aan gaan hangen oid. hij ging wel makkelijk los toen ik de boel eronderuit had.

detonatie: nee

vette overtoeren: weetniet zeker, zou kunnen..... was nog in de afstel fase..... had zelf ook geen toerenteller ofzo.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ach, kan je het de volgende x goed doen ;)

Dus de bougie is wit, en de rest aan gruzelementen? Normaal fik je gewoon een gat in je zuiger o.i.d. ...

zuigerkop is niks mis mee

verder is de wand gewoon op sommige plekken helemaal doorgesleten en stukjes nicasil weg boven de vlinderpoort.... verder dikke vegen naast de boosters... en ook dikke vegen op de zuiger....

ik heb asap fotos
 
Back
Top