SvR-Tuning op zn best [pics] hebo ng -> modificatie -> manston

hij rijdt weer, membraanpakkingen waren lek. morgen strakkere trekveren halen... en die erin gooien. dan maar nog eens kijken want hij heeft nu gewoon geen power int begin
 
Originally posted by SR Max Biaggi
kheb een NGK B9EGV race bougie.... maar ik ga ff kloten met afstelling en kijken of alles nog goed zit @ blok

B9 lijkt mij wat te warm...ga voor W31 of 34 Denso.
 
:'( ik reed gister de straat uit voor een testritje, rij ik een hoekje om en staat eropeens een wout voor me neus die me vastgrijpt (heeft vast staan wachten ofzo, zal wel iemand gebelt hebben ivm geluidsoverlast)

ik reed dus ff zonder helm, zonder plaatje en zonder kappen enzo omdat ik dus bezog was met afstellen,
krijg ik een boete voor geen helm, en geen plaatje EN ik moet mn scooter origineel laten zien @ bureau.....

als ik dat gedaan heb, koop ik een puch waarop ik gewoon ga rijden en de SR wordt dan voor de fun zegmaar.....
maarja..... ik doe dus ff niks meer totdat ik hem @ bureau heb laten zien.
 
maja, volgens mij komt mij dus binnekort 300 pleuro aan boetes tegemoet..... kan ik niet betalen..... ben ik gewoon failiet 8P

maarja ff kijken hoe et uitpakt... had al een boete gekregen 6 weken terug voor te hard rijden (meer dan 30km/h) alleen die auto was niet geeikt dus kan ik het voorlaten komen?? en dat dan vertellen
 
omdat JIJ in een niet geeikte auto rijdt zouden zij zeggen van " oooow in dat geval is er niks aan de hand, en zullen we de boete wel ongedaan maken".......GO FIGURE
 
wees idd blij dat je niet op de rollenbank hoeft, alhoewel als ze zien dat je alleen maar aan het testen bent doen ze vaak niet zo moeilijk, ze hebben mij ook wel eens laten gaan bij een testridje terwijl ze wisten dat er een 70 onder zat :)
 
Originally posted by frank
omdat JIJ in een niet geeikte auto rijdt zouden zij zeggen van " oooow in dat geval is er niks aan de hand, en zullen we de boete wel ongedaan maken".......GO FIGURE

Het zal wel slaan op de politieauto he.
Verder zijn die tellers wel geeikt zoals ik laatst bij blik op de weg zag, ze hebben ook van die omrekentabellen.
 
Hoe krijg je het voor elkaar 8P

Testen doe je zoiezo niet echt in een buurt... Als je daar gewoon rustig rijdt, en dan op een ander plekkie gewoon echt losgaat, zullen er nooit buren bellen ofzo. Jij zou mooi richting het zwembad kunnen rijden, daar testen.
 
idd...ik startte mn scoot nog niet eens in de buurt. Anders stond die opa aan het einde van de straat al weer voor mn neus. 8P

gewoon lekker ergens op industrie terrein testen :) doos met afstelzooi meenemen en hoppa!
 
Originally posted by Patrick
idd...ik startte mn scoot nog niet eens in de buurt. Anders stond die opa aan het einde van de straat al weer voor mn neus. 8P

gewoon lekker ergens op industrie terrein testen :) doos met afstelzooi meenemen en hoppa!

weet je hoever ik dan met mn scooter moet lopen om bij een industrieterrein te komen.

maarja ik had last van enorm gestotter de heletijd (enorme takkeherrie) en dat probeerde ik te verhelpen dus al probeerde ik rustig de straat uit te rijden dan was het alsnog een enorme herrie. en die agent die was echt opgebelt. er komen in ons deel van de wijjk NOOIT agenten. deze was ook nogeens van Ede-Toezicht ofzo dus speciaal voor mij gekomen zegmaar.
 
Originally posted by Patrick
idd...ik startte mn scoot nog niet eens in de buurt. Anders stond die opa aan het einde van de straat al weer voor mn neus. 8P

gewoon lekker ergens op industrie terrein testen :) doos met afstelzooi meenemen en hoppa!

Die speedpijp maakt ook een takke herrie patrick;):)
 
Originally posted by Patrick
idd...ik startte mn scoot nog niet eens in de buurt. Anders stond die opa aan het einde van de straat al weer voor mn neus. 8P

gewoon lekker ergens op industrie terrein testen :) doos met afstelzooi meenemen en hoppa!

ik loop ook altijd netjes een stukje, laat hem dan statio draaien, kan ie mooi op temp komen.
bovendien heb ik een motor agent aan de andere kant van de straat :D
 
Originally posted by Miks
heb je nog wat aan mn PM gehad michiel?

ja, is wel duidelijk... alleen jammer dat je geen vergelijkings hebt, dan was het nog mooier geweest. dan weet je meteen of het ook het geld waard is
 
Back
Top