Originally posted by Sjoerd
Jaja...
Ooit wel eens gemeten in de cilinder?
De poorten zouden een paar mm omhoog kunnen ja, maar ik hou ze liever std. ivm richting ed. Ik vertrouw mezelf nog niet genoeg om die aan te gaan passen, en aangezien ze dus al aardig strak staan, laat ik ze zo. Dit moet gaan lukken.
BTW, hij is 20,1mm op zijn max. Ipv 19,7 dus.
Originally posted by Ufo
Wie zegtd at die van een manston zo super zijn dan?
Originally posted by Enrico@nrg
Dat weet je alleen als je daarvoor ook al op de bank hebt gestaan...
Originally posted by mario
Nee....
die ng moest op Manston niveau komen.
Je moet hem dus vergelijken met een scooter met een zelfde setup op de manston cilinder na dus.
Originally posted by mario
Als Hebo ng zelfde is als Athena 70 (waarmee ik ervaring heb) dan zijn de spoelpoorten standaard al redelijk hoog. Dacht timing standaard op 130 graden ofzo. 13k+ geen probleem en veel meer loopt 'ie toch niet met een C16.
Originally posted by SR Max Biaggi
ik heb nu een klein probleempje dat ik aan het oplossen ben, ik heb last van sputteren, inhouden enzo, dus ik d8: kut he, keerring verrot ofzo.....
thuis meteen gekeken, was niks mis, ik lichtere rollen erin (ding was te laagtoerig zoals sjoerd ook al zei) en huppa 6 meter geblazen toen ineens: PLOFFF, en hij reageerde niet meer opt gas, bleef dus gewoon stationair draaien, als ik gas geef dan is het enkel: BWWPPPPP BWWWWPP.... en dan weer PLOF uit de uitlaat.... de verbranding is net goed ofzo of hij trekt ergens valse lucht.....
Originally posted by JaguaRox
Pics werken niet bij mij....