Stoppen met roken....

Ik doe met een pakje zon 1,5 maand. Ik rook alleen als ik me klote voel eigenlijk. Dus ben gelukkig niet verslaafd.
Sterker nog, ik moet zowat braken als ik er aan denk.
 
Originally posted by KOBUS
Woei, over een kwartier al 48 uur gestopt.
Nja, gestopt, gisteren na het fitnessen toch overgehaald om een sigaretje te roken.
Mja, 1tje in 48 uur vind ik ook niet slecht..
Gaat de goede kant op, alleen eetgedrag wordt steeds erger8P

1 te veel boi ;)

Was ie lekker ofnie...? :)
Had zelf na anderhalve week de drang/verlangen niet meer naar een sigaret.
Je moet er gewoon niet teveel mee bezig zijn , als je begrijpt wat ik bedoel...veel afleiding dus :! [iig my way]

suc6.
 
Originally posted by b0em
Hehe, same here

Ben me leven aan het beteren en wonderbaarlijk voel ik me er nog veel beter bij ook :W

Alleen minder drinken werkt niet en heb ik ook niet als voornemen, ik vind het gewoon belangrijk dat ik er veel bij sport. Jezelf voornemen dat je niet veel gaat drinken als je op vrijdag gaat stappen werkt gewoon niet. Of niet drinken of wel, zo is het bij mij. Vind het altijd wel relax om redelijk van de kaart te zijn :rolleyes:

En geen lelijke wijven meer pakken geld niet bij jou, anders kom je heel erg weinig aan de bak 8P :p :p

Ik voel me inderdaad beter de laatste tijd, ondanks de trek om roken, ga nu 2 keer per week fitnessen en een uur per week lopen,

Heb gisteren alleen een paar hijsen van een blow op, verder nix, tijdens de voetbalwedstrijd had ik ook geen interesse om bier te drinken, donderdag en vrijdag avond wordt de grote test :p

En die lelijke wijven......Daar heb je een punt :p
 
Ik ben zo gek op sigaretten dat ik soms zin krijg om niet-rokers op hun bakkes te slaan (c) Herman Brusselmans :W
 
Dagelijks terugkerend tafereel:

Je zit in de intercity van schiphol naar groningen, oftewel, flink ritje. Op amersfoort stap ik altijd uit de (rookvrije) trein en wacht daar op mijn aansluitende stoptrein. Zie je een x-aantal mensen daar ook uitstappen, zich naar de klote roken in die 2 minuutjes om vervolgens weer in te stappen ...

Sorry, maar als ik ZO verslaafd was ...
 
Originally posted by Arne
Ik ben zo gek op sigaretten dat ik soms zin krijg om niet-rokers op hun bakkes te slaan (c) Herman Brusselmans :W

Herman Brusselmans rockt, als 1 van de weinige belgen, die 'boeken' van hem zijn goed door te komen.
 
Back
Top