Stoppen met opleiding

Originally posted by mhr-zip
ikke doe vastgoed en makelaardij.......toffe studie......toffe school.......HESS rotterdam......toffe rooster 3 en soms 4 dagen les.......en toffe chicka's!!!!!

Studenten leven is beterzzzzzz

hey.......wat ik vrage wou.....is dit!!!!!!!!!!!!!

Krijg je ook nederlandzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz?

:|
 
Ik heb ook iets bij mezelf van:"WHAT THE FUCK AM I DOING HERE????".Ik vond de opleiding Detailhandel op gilde oplichtingen:(.Maarja ik denk niet dat ik ga stoppen want ik ben totaal geen werkend type.En ben nog geen school tegengekomen die me een beetje aanspreekt,moet ik zeggen8P.
 
Je moet gewoon niet altijd voor het geld gaan, maar doen wat je leuk vind. Heb ik ook gedaan, en ik leef ook nog steeds......
 
Ben ook gestopt, al een jaar geleden, begin 't nu wel zat te worden ! Ik werk een paar dagen in de week ... Maar is toch echt klote ... Hou wel in je hoofd dat je veder wilt gaan, en ga ook naar iets anders op zoek ( vroeg mee beginnen anders komt er nooit iets van ) ik heb er onderhand ervaring mee, en het is ook zo, we wennen snel aan 't geld, dus kan beter niet te lang gaan werken maar zo snel mogelijk aan een nieuwe studie beginnen ! Ben zelf trouwens 18 ;)
 
. Just In!! zegt:
ik haat je
. Just In!! zegt:
ik mis je nou al in de pgo
. Just In!! zegt:

Wie gaat er wta leuks mee doen vnvd?! // G i m m e a B J ! ! ! // Daaaaaaag Studie! zegt:
je haat me? :/
. Just In!! zegt:
ja dat je me in de steek laat
. Just In!! zegt:
Lul

Spijt! :| ;)
 
haal hem een beetje omhoog,maar anders moet ik een nieuwe topic openenen...

ik doe nu de middenkader bouwopleiding (niv 4).Heb hiervoor Mavo gedaan,met daarbij een bouw opleiding.
Maar ten eerste bevalt deze studie mij niet,en door het ontbreken van de motivatie,heb ik geen zin om huiswerk te maken,op te letten in de klas etc....

Ben nu van plan om de "detail handel" in te gaan,na 2 gesprekken met een decaan,en toetsen gemaakt te hebben,kwam dit bij het dichtsbij mij intresse's in de buurt,omdat ik echt GEEN idee heb,wat ik wil worden.

Maar doet iemand hier @ forum,ook detail handel?
vertel me er eens wat over,ben benieuwd
 
Ik doe nu MBO installatie techniek MKB niveau 4 op Zadkine , maar bevalt me totaal niet.
Allemaal kut docenten en kansloze vakken...
5 dagen in de week naar school begint me nu ook al te vervelen.

Geen id wat ik volgend jaar wil doen. :?
 
Ik doe detailhandel.Ik vind er geen fuck aan , maar dat kan voor jou totaal anders zijn . IK ben gewoon geen type voor dit soort opleidingen.Verder is het een hele algemene opleiding(heel breed dus).Je zit veel op school als je bol doet en je hebt weinig uitstapjes.Ik raad je aan deze opleiding (als het gaat) op een andere school te doen als gilde opleidingen . Ze willen alles zelf doen maar ze kunnen het niet , dit zorgt voor zeer frustrerende situaties!!!
 
Ik doe nu ook CE voor het derde jaar alweer.. Ben dus zeker van plan deze opleiding af te maken maar daarna wil ik ook weer een andere studie gaan volgen die specifieker is.. Desondanks vind ik het geen slechte opleiding...
 
Back
Top