Stoppen met hobby

D@ve said:
Wat een janktopic eigenlijk, gewoon je geld uitgeven aan wat je leuk vind, stel zelf lekker je prioriteiten of je eerst je auto wil of je scooter wat leuks van bouwen en als et nie meer bevalt verkoop je et toch, lekker belangrijk allemaal..

:! zo is het....je moet zelf weten wat je doet...maar niet achteraf gaan janken dat je alles verkocht heb ....
 
Ik ben er een jaar geleden mee gestopt. Geen spijt van. Ik vind het nog wel tof en leuk maar geen van mn vrienden is er meer mee bezig en er gaat ook erg veel tijd en geld in zitten. Geld dat ik de afgelopen 5 jaar aan scooters en brommers heb uitgegeven daar heb ik geen spijt van. Ik kijk nog lachend achterom naar deze tijd.
Een ieder moet natuurlijk zelf bepalen wanneer hij/zij dit achter zich laat. Prioriteiten, financiele middelen, studie, werk, vrije tijd etc. ligt natuurlijk voor iedereen anders..
 
als je wil stoppen, neem ferm opgefokt scootertje, rij eff in smal wegje met hoge bebouwing en waar het stil is, dat geluid vind ik dan VET en krijg er weer zin in, zit het dan na te doen in de zetel enzo.
 
Mja, ik moest nood gedwongen stoppen, wat me erg veel spijt deed... Gelukkig heb ik de meeste onderdelen bewaard en ga ik nu gewoon weer rustig aan opnieuw beginnen.

Als je stopt moet je nooit terug kijken wat je heb uitgegeven enzo, gewoon kijken, heb ik een leuke tijd gehad? ik heb in mijn scooters veeeeeeeel te veel geld gepompt, maar als ik eraan terug denk, was ik wel altijd erg gelukkig met me nieuwe aankopen en shit, en daar draait het ook grote deels om...
 
Back
Top