Stoppen met roken....

Ik stop wel s met roken als me (toekomstige) vriendin zwanger wordt ofzo. Of als ik gezondheidsprobs krijg.
Ik rook zelf vrij weinig. Roken doe ik nooit als iemand het niet wil, niet bij kinderen, zwangere vrouwen, zieken....

Wat een toeval eigenlijk, had vandaag net een enquete over roken @ school deze morgen :)

Een tip, probeer stress en verveling te mijden te vermijden. Ga je alleen maar meer van gaan paffen.
En niet om je te treiteren ofzo, maar wat kan een saffie roken tijdens een avondwandeling na het eten toch chilluh zijn
:)
 
Mja heb het nog nooit geprobeerd.. wil dr eerst zelf helemaal achter staan en niet doen omdat mensen zeggen het is slecht enzo..

Denk dat ik binnenkort een keer ga stoppen.. Als ik geen zin meer heb.
 
Ok mensen, ben sinds vandaag 3 uur gestopt.

Ben vandaag een uur weesten wandelen na het eten.

Ga eerst kijken hoe het zonder hulpmiddeltjes zoals pleisters ed gaat.

Wish me luck

Ps. Dit stoppen met roken is een onderdeel van een plan van me om gezonder te gaan leven, mijn voornemens:

-Meer bewegen
-Geen lelijke wijven meer pakken
-Beetje afvallen
-Stoppen met roken
-Minder drinken
 
NOOIT samen met een vriend(in) stoppen, als de ander weer begint ga jij ook weer voor gaas....is mijn ervaring dan.

BTW Kobus, minder drinken...ben je gek of zo? :'(
 
ik probeer ook te stoppen met roken, maar dan van jointjes(:P)
half jaar terug ook gedaan, maar me complete vriendegroep doet het nog steeds, dus 2 maand terug weer begonnen, nu weer gestopt (1,5 week terug) heb er opzich helemaal geen behoefte aan, maar het is zo makkelijk als iemand voor je een joint staat te roken.
en tjah, eigenlijk stop ik vooral omdat me ouders me dwingen, tis of stoppen of het huis uit, dan moet ik maar stoppen he:P, niet echt de juiste reden maja

iemand hier nog ervaring mee?
 
Ik ben vandaag precies 20 dagen geleden gestopt met roken .. :P
Stond een peukie te roken in me vriendin der tuin en toen d8 ik:
Hmm .. ranzige shit ouwe .. Ben toen gewoon gestopt en tot nu toe niet meer gerookt :)
Tis wel lastig .. vooral de eerste dagen .. Ben ook wat sneller geirriteerd door wat mensen zegge..
Voelde me de eerste dagen als een ongesteld wijf :P
/offtopic/ Nou me nest in want moet vroeg me nest uit morgen:)/offtopic/
 
Woei, ben sinds 3 uur al 24 uur gestopt :P

Heb nergens last van, totdat tien minuten geleden mijn baas weg is gegaan en mijn collegas massaal zijn gaan roken.

Aardig irritant
 
Ik rook gemiddeld misschien 8 sigaretten op een dag. Vandaag nog maar één gerookt, zo moeilijk is het niet. Alleen je moet niet te gemakkelijk worden in het opsteken van een sigaret. Als je op het punt staat, zeg dan gewoon simpelweg even tegen jezelf nee of straks. Lukt bij mij goed, gewoon uit blijven stellen zegmaar. :)
 
Originally posted by Mark Flugel
ik probeer ook te stoppen met roken, maar dan van jointjes(:P)
half jaar terug ook gedaan, maar me complete vriendegroep doet het nog steeds, dus 2 maand terug weer begonnen, nu weer gestopt (1,5 week terug) heb er opzich helemaal geen behoefte aan, maar het is zo makkelijk als iemand voor je een joint staat te roken.
en tjah, eigenlijk stop ik vooral omdat me ouders me dwingen, tis of stoppen of het huis uit, dan moet ik maar stoppen he:P, niet echt de juiste reden maja

iemand hier nog ervaring mee?

daarmee stoppen was zooo simpel, nadat ik gestopt was zat ik rustig bij groepjes die zaten te blowen, enkel om hun gedrag dacht ik al: nooit meer :)

je moet gewoon naar de kop kijken van iemand die stoned zit te zijn, of nog beter, ga een keer in de spiegel kijken als je stoned bent :P
 
Originally posted by Sebas!
Als je op het punt staat, zeg dan gewoon simpelweg even tegen jezelf nee of straks. Lukt bij mij goed, gewoon uit blijven stellen zegmaar. :)

Klopt, werkt best goed :) Vorig jaar Mei ben ik 3 weken lang gestopt, ben begonnen met telkens als ik een sigaret wilde pakken, hem toch weer terug te doen...de hele tijd uitstellen,en dan als je echt ontzettend veel zin hebt in een sigaret er eentje opsteken...zo ging ik naar 3 per dag ongeveer...mja, na die 3 weken weer net zo hard begonnen, nu ongeveer pakje per dag :S
 
Back
Top