Stoppen met roken!

damn je kan mij nie wijs maken dat het lekker is om te roken. Je vond het gewoon 1st vies maar ook dacht je dat je er stoerder (volwassener) door werdt. Duzz heb je het je aangeleerd. Nu ben je er geestelijk zo aan gewend dat je denkt dat het lekker is en dat je nie zonder kan. Ik vind mense die roken en willen stoppen maar dat nie kunnen erg slap. Maarjah ik ben er ook nie mee begonnen duzz heb eigenlijk oook geen recht van spreken:) . Duzz maarre zo denk ik erover, ik vind het 1 van de zinlooste dingen die je kan doen majah wie ben ik ..........

Iig iedereen die wil stoppen veel suc6
 
Nee dom, je moet het toch een keer proberen vind ik...Mja...ik rook zelf zelden, alleen tijden uitgaan 1 a 2...da vink wel lekker dan...Maar zoals jongens uit mijn klas, die paffen de hele dag door, een pakje perdag is echt nix, maar volgens mij heeft dat ook met verveling te maken ofzo.
 
ik rook nu ook al een jaar of 4, mja ik wil nog wel een keertje stoppen. M´n gf vind het ook niet echt lekker enzo, en m´n conditie is echt sterk vermindert...maar het is zooooo lekkeerrrrrrr

houd ALSJEBLIEFT je bek doed.
ben kickboxer, en heb door dat lekkere roken geen conditie meer :(
damn, nu jij dat gezegd heb zit ik alweer aan een peuk.
ik denk dat ik dat boek ook maar ga aanschaffen.
 
Originally posted by -[inferno]-


houd ALSJEBLIEFT je bek doed.
ben kickboxer, en heb door dat lekkere roken geen conditie meer :(
damn, nu jij dat gezegd heb zit ik alweer aan een peuk.
ik denk dat ik dat boek ook maar ga aanschaffen.

het is je eigen schuld ja! |( :)
 
Ik heb ook vrienden die de ene sigaret aanmaken met de vorige... kijk, dan wil je toch kapot?

Ik doe het zelf soms, maar ben (toevallig) ook gestopt sinds zondag morgen :)

EN IK GA HET VOLHOUDEN! amen

ps- jij ook succes...
 
mja ik heb ook nog nooit 1 peuk gerookt, vindt et persoonlijk niet zo slim om te doen... wat heb je eraan ? je word er niet stoned of nix van, het kost klauwen met geld en je gaat er van uit je bek stinken..
rook dan liever een keer een joint ofzo, kost minder, is beter, en het is nog rlxter ook nog :)
 
Neuj, ken wel meer mensen die zich er koekwaus door voelen:) Mja, ik rookte eerst ook wel, en dat werd steeds meer. Totdat een vriend en ik op het punt stonden om elke pauze buiten te gaan staan roken. Toen dacht ik opeens aan al die lui die daar staan wat ik vroeger enorm triest vond, heb toen besloten gewoon in de kantine te gaan zitten in de pauze, maar die vriend ging wel buiten staan. Die rookt nu meer dan een pakje Chesterfield per dag, en ik helemaal niet meer.
Eerst nog wel een beetje, maar ik kreeg op den duur last van me keel als ik gerookt had. Mja, op den duur soms tijdens uitgaan nog, maar sinds dat ik samen met mijn vriendin ben, rook ik helemaal niet meer. Die vind het goor, en ik nu ook:) Vind het nu echt ranzig als mensen roken in mijn nabijheid. Bijvoorbeeld op mijn werk, voordat we beginnen zitten we met z'n allen in een kamer. 75 % rookt, kamer blauw, Rolf gaat pleite. Ranzigheid man:)

Ik ben nu veel gezonder, conditie is veel beter, vriendin blij, ik blij, ole:)

Btw, ik vind wel dat iedereen het zelf moeten weten wat ie doet.
 
wow jongen ik ben al getopt met roken... Doe nu alleen nog maar blowen :p veels te VEEL trouwens nu ff in de vak.
 
Originally posted by -[inferno]-


houd ALSJEBLIEFT je bek doed.
ben kickboxer, en heb door dat lekkere roken geen conditie meer :(
damn, nu jij dat gezegd heb zit ik alweer aan een peuk.
ik denk dat ik dat boek ook maar ga aanschaffen.

anders ram je je zelf ff lekker op je smoel i.p.v. mij de schuld geven van je verslaving...
 
ik zal jullie allemaal helpen met stoppen met roken:

Men gaat naar de shop.
Men haalt wiet.
men pakt vloei.
Men legt de vloei met de plakrand naar je toe en naar onder.
Men draait tip en legt hem in.
Men pakt sigaret en doet de shag op het voeitje
wiet erb
 
Back
Top