Stoppen met roken topic

Al dat gezeik over dat je kleren stinken als je bent uitgeweest..

als het roken word verboden stinkt je kleding alsnog verlept, omdat je gewoon transpireert en er ook wel is een biertje gemorst word etc!

en bij het "ff een drankje doen" weet niet naar wat voor kroeg jij dan gaat hoor?
 
En op LBOs nog meer... Ik ben het absoluut met de uitkomst eens, had dat ook altijd in mn gedachten.

"Bij mensen met alleen lager onderwijs is het percentage rokers ruim 1,5 keer zo groot als bij mensen met een hbo- of universitaire opleiding"

Hier kan je toch niks mee in principe. Hoe groot zijn de groepen bijvoorbeeld in omvang? Kan het nergens vinden.
 
Al dat gezeik over dat je kleren stinken als je bent uitgeweest..

als het roken word verboden stinkt je kleding alsnog verlept, omdat je gewoon transpireert en er ook wel is een biertje gemorst word etc!

en bij het "ff een drankje doen" weet niet naar wat voor kroeg jij dan gaat hoor?

Ik zweet ten eerste nooit echt zo tijdens uitgaan. Maar mijn kleren ruiken overduidelijk naar de rook hoor.

En als iemand bier over mij heen gooit, krijgt hij ook een bakje terug.
 
je zweet zonder dat je het door hebt:p en als je het erg vind dat je kleren stinken naar rook dan moet je niet uit gaan maar als het goed is gooi je je kleren de volgende ochtend gewoon in de was lijkt mij dus;)...

en btw zonder van het bier om het over iemand te goeie:p
 
1 woord; PUSSY

over dat uitgaan ik vindt dat roken niet verboden moet worden worden !
Ikweet dat je kleren er na gaan stinken enz. maar dat doen ze zoiezo na 1 nacht stappen !! Dus stel je niet zo aan :L
 
Het is gewoon goor. Af en toe krijg ik extreem rode ogen door al die kk rook. Ik haat dat dan echt, beter ga je je afval ergens anders uitblazen.
 
1 woord; PUSSY

over dat uitgaan ik vindt dat roken niet verboden moet worden worden !
Ikweet dat je kleren er na gaan stinken enz. maar dat doen ze zoiezo na 1 nacht stappen !! Dus stel je niet zo aan :L

he zwakzinnige debiel, heb je niks beters te doen dan mensen zomaar pussy noemen en losers tekens naar mensen doen die jou mening niet delen.

Het is gewoon een feit dat het voor niet rokers hinderlijk is, ik heb ook last van me ogen met stappen, en ik vind het ook goor als ik thuiskomt dat alles naar rook ruikt etc. zie jij mij loser smiley's naar jou maken, nee, dus doe het ook niet naar anderen.
 
Back
Top