Stoppen met roken....

Originally posted by Arne
NOOIT samen met een vriend(in) stoppen, als de ander weer begint ga jij ook weer voor gaas....is mijn ervaring dan.

BTW Kobus, minder drinken...ben je gek of zo? :'(

precies, nooit samen stoppen, want je bent afhankelijk van die ander, als die er 1 stiekem heeft gerookt, ga jij denken, oh dan...
mijn collega is ook 2 jaar gestopt geweest, maar sinds ie een vriendin heeft die wel rookt, rookt hij ook weer.
als je aan hem vraagt; waarom dan?
dan zegt ie; omdat mijn vriendin ook rookt, dan ga je automatisch meeroken. misschien klopt dat wel, maar ik persoonlijk vind dat gewoon bs/zwak.
ik heb zelf 1jaar gerookt, was na 3/4jaar ook flink uitgebreid en een pakje was dan ook zo op. maar na meerdere ervaringen met alcohol en tabak samen, waarna ik steeds kotsend thuiskwam, ben ik toen in 1 x gestopt, gewoon om rustig te kunnen drinken ipv de boel onder te kotsen aan het einde van de avond.
 
Originally posted by Arne
NOOIT samen met een vriend(in) stoppen, als de ander weer begint ga jij ook weer voor gaas....is mijn ervaring dan.

BTW Kobus, minder drinken...ben je gek of zo? :'(

Dan heb jij gewonnen van hem / haar, voel je je trots, en de ander heeft voor jou geen wilskracht, ff heel kort door de bocht gezegd. Die roem laat je je toch niet afnemen?

Ik ben samen met een maat gestopt met roken in februari, rookte niet echt superveel, hij wel. Na 2 maanden, gewoon weer rustig aan begonnen, andere gozer telkens zeiken op mij, hij is nu nog steeds zonder de peukies... iedere keer opnieuw als ik er ben, zegt ie weer: Heej! Ketter ...

Hij vindt t mooi dat ie eraf is nog steeds ... geen behoefte weer te beginnen ook
 
Ik rook sinds een tijdje ook niet meer. Bijna 4 jaar gerookt laatste 2 jaar pakje per dag. Ben gestopt omdat ik er vies van werd, alleen ongeveer nu komt al dat slijm en troep los. Ik hoest me helemaal de tering, het lijkt wel alsof ik nu juist rook :)

Btw, ik had in het begin wel moeite met inslapen enzo, maar dat is nu gelukkig ook over....
Ik hoop wel dat ik niet weer begin, als ik afentoe verhalen over mensen die 1/2 jaar gestopt zijn en toch weer begonnen
 
gewoon nooit aan beginnen met roken ;) , roken heb alleen maar nadelen denk ik gewoon dus ik rook niet, heb wel paar keer trekjes genomen en dan snap ik niet dat mensen dat lekker vinden 8P .
 
Ik rook alleen als ik als ik uitga. Vind een sigaretje wel flex als ik lam ben. En tjah.... mijn mening die nergens op slaat maja:

Stoppen met roken is dom, want je had nooit moeten beginnen!!
 
Eej Boeie, jij zei het geloof ik dat je nog kan stoppen als je nu wil. Dat heb ik ook heel lang gezegd maar rook nu toch vast. (Al veel te lang.) Zo ook bij mijn broertje en een vriendin van mij die alleen zaterdagavond rookte. En toch meer is gaan roken.

Mjah als ik nu iemand zie die plotseling is begonnen met roken probeer ik diegene ook gelijk over te halen om weer te stoppen omdat ik nu zelf weet dat het gewoon te veel geld kost, slecht voor je is en eigenlijk nog ranzig ook. :rolleyes:

Btw: ben ook een tijd geleden van de ene op de andere dag gestopt met blowen. Koste me eigenlijk ook totaal geen moeite, terwijl ik toch elke dag een paar joints rookte. Sindsdien wel paar keer gedaan als ik zoiets had van: Ik ga vanavond lekker helemaal out. Bijvoorbeeld toen een keertje met een paar vrienden jointje roken en Ice Age kijken en daarna Goldmember. Wat heb ik toen gelachen. Was na paar hijsen trouwens al helemaal knetter toen. :P Zo erg dat ik de ochtend erna Goldmember nog maar keertje ging kijken omdat ik niet echt meer wist wat er gebeurd was. :rolleyes: Mjah was beetje offtopic dit. :P
 
ik gaat stoppen!
na een praatje met me pa vanmiddag heb ik tog besloten om te stoppen.
omdat het rijbewijs erg duur is :p
hij bood mij een groot deel van het rijbewijs aan, en dat vind ik de moeite wel waard.
 
Woei, over een kwartier al 48 uur gestopt.

Nja, gestopt, gisteren na het fitnessen toch overgehaald om een sigaretje te roken.

Mja, 1tje in 48 uur vind ik ook niet slecht..

Gaat de goede kant op, alleen eetgedrag wordt steeds erger8P
 
Sow, dat was aardig veel...22

Je merkt het wel goed dat als je stopt, gisteren bij de fitness was het heel maf, had minder kracht in mijn lichaam, maar had weer wel meer uithoudingsvermogen.

aardig vaag:?
 
Ik rook alleen in ut weekend.. maar begint wel steeds meer te worden.. vanmiddag weer een pakje gekocht, maar die bewaar ik voor ut weekend ;) <hoop ik..>
 
Vond je die ene nou lekker Kobus?

Ik heb toen ik 1 week gestopt was 1 peuk gerookt tijdens de derde helft op zondag in de voetbal kantine. Na 2 hijsen weggegooid omdat ik het gewoon smerig vond. Ben er nu goed van genezen hoop ik. Laats ook nog 1 geprobeerd toen ik met Vassie op stap was en aardig van de kaart was maar die ging er ook niet in. Zodra je het vies gaat vinden zit je goed :)
 
Originally posted by KOBUS
Ok mensen, ben sinds vandaag 3 uur gestopt.

Ben vandaag een uur weesten wandelen na het eten.

Ga eerst kijken hoe het zonder hulpmiddeltjes zoals pleisters ed gaat.

Wish me luck

Ps. Dit stoppen met roken is een onderdeel van een plan van me om gezonder te gaan leven, mijn voornemens:

-Meer bewegen
-Geen lelijke wijven meer pakken
-Beetje afvallen
-Stoppen met roken
-Minder drinken
Hehe, same here

Ben me leven aan het beteren en wonderbaarlijk voel ik me er nog veel beter bij ook :W

Alleen minder drinken werkt niet en heb ik ook niet als voornemen, ik vind het gewoon belangrijk dat ik er veel bij sport. Jezelf voornemen dat je niet veel gaat drinken als je op vrijdag gaat stappen werkt gewoon niet. Of niet drinken of wel, zo is het bij mij. Vind het altijd wel relax om redelijk van de kaart te zijn :rolleyes:

En geen lelijke wijven meer pakken geld niet bij jou, anders kom je heel erg weinig aan de bak 8P :P :P
 
Originally posted by Niekos
Ik rook alleen als ik als ik uitga. Vind een sigaretje wel flex als ik lam ben. En tjah.... mijn mening die nergens op slaat maja:

Stoppen met roken is dom, want je had nooit moeten beginnen!!

same here boi!
 
Back
Top