Stoppen met roken....

KOBUS

Handige prutser......
Wil dus gaan stoppen met roken, merk gewoon dat ik er steeds meer afhankelijk van wordt en dat ik het gewoonweg vies begin te vinden.

Zat er aan te denken om misschien van die pleisters te nemen die je de laatste tijd vaak op televisie reclames ziet, puur als steuntje in de rug

iemand die ervaring heeft met stoppen met roken?

Tips ed?
 
Advertisement - register to remove this

je moet gewoon iets te doen hebben.
niet vervelen. want anders ga je eraan denken en dan begin je toch weer....
anders neem je een zooi chocola mee. SCHIJNT ook te helpen. je helemaal vol vreten.

ik ben ook een mnd gestopt maar dat was om een weddenschap.
(ex)-vriendin en ik een maand stoppen en dan kregen we een etentje, uitgaan enz.
bij uitgaan toen gelijk een sigaret opgestoken 8P
 
Je zegt zelf al dat je het vies begint te vinden, houd dat goed in je hoofd. Als je dan denkt ik wil een sigaret, denk dan gewoon hoe vies je het vind. Mjah ik moet ook ooit is stoppen maargoed ...
 
Heb kauwgom/pleisters gebruikt...
Troep heeft echt geen zin , van de kauwgom word je helemaal kneiter 8P

Mgoed troep heeft geen zin omdat er nicotine in zit en je nog steeds verslaaft blijft aan de stof ''nicotine''.
Dus gwoon in 1x quitte met roken [ben net 3 weken gestopt :)]

Suc6 boi :D
 
Er is weer een stophype geloof ik.

Ik wil ook echt stoppen, is me ooit n half jaar gelukt dankzij boek van Alan Carr.

Ik heb dit boek een jaar terug weer gekocht, maar ik durf t eigenlijk niet te lezen :)

Heb nog n slofje Pall Mall liggen, die eerst eens oppaffen en dan echt stoppen :|
 
Ga van de week toch maar van die nieuwe pleisters halen,

die pleister beginnen eerst met een hele hoge hoeveelheid en worden elke keer minder, dus in principe bouw je af.

Gaat me trouwens wel knetterveel geld in de maand schelen, ongeveer 80 euro ofzo8P
 
naja ik minder nu eerst waren het er +- 10 op een dag
nu hou ik het al 3 weken vol (behalve in weekeind) met 4 op een dag begin daar maar eens mee dan kan je voor jezelf ook wel aangeven wanneer je er 3 op een dag 2 op een dag 1 op een dag en dan op begeven moment kan je wel stoppe denks kan het iig proberen
 
ik heb het laatst nog 3 weken volgehouden, 3 weken.
toen dacht ik ahh kan best ff 1 opsteken (iedereen @ werk rookt, iedereen pakt van elkaar).
daarna weer flink gepaft :| |( nu ga ik het weer proberen, sporten gaat niet goed zo en me vriendin wil ook dak ermee nok, genoeg redenen dus :) je moet alleen niet denken "het lukt me niet" want dan lukt het ook niet.
je moet denken "ik ben DA MAN, en kleine stinkende peukjes kunnen mij niet in hun greep houden, dus KOOP ik ze ook niet meer".
klinkt mischien heel stom maar het werkt wel 8)
 
Originally posted by nylez
naja ik minder nu eerst waren het er +- 10 op een dag
nu hou ik het al 3 weken vol (behalve in weekeind) met 4 op een dag begin daar maar eens mee dan kan je voor jezelf ook wel aangeven wanneer je er 3 op een dag 2 op een dag 1 op een dag en dan op begeven moment kan je wel stoppe denks kan het iig proberen

Die methode werkt niet, je gaat dan uiteindelijk de hele dag zitten verlangen naar die ene peuk.

Gewoon rigoreus van het ene op het andere moment stoppen.
 
precies... en voor mensen die zeggen dat dat niet kan:

mn pa is zn leven lang een kettingroker geweest (zo een pakje brandaris shag per dag) en is ook van de 1 op andere dag gestopt... je moet gewoon willen.
hij's overigens nu al ongeveer 15 jaar gestopt... (gestopt op zn 45e, van 14e tot 45e gerookt dus)
 
Mijn pa ook, echte kettingroker geweest. Alleen op de trouwfoto's heeft ie geen sjekkie in zn mondhoek bungelen :).

Mgoed, hij hoorde dat de buurman longkanker had, hup in een keer gestopt, was rond 1986 denk ik. Zijn laatste pakje shag heeft ie altijd bewaard :)
 
ik wil ook echt stoppen met roken....
aleen is het aleen maar voor me gurl..
maja als me vrienden roken gewoon nog en dat is gewoon echt super hinderlijk :(

maja binnenkort sow boek halen me oom heeft het ook gehaald en bij hem werkt het nu ook al een half jaar :W
 
verschillende vrienden van me doen dat al ;)
mja, ik heb zoiets... rook nooit echt fulltime, alleen de laatste tijd wel.
Bij mij is het nogsteeds zo, als ik wil stoppen dan stop ik, zodra ik merk dat dit niet meer zo is, en dat ik het echt nodig heb, dan is het dus fout... Maar dat heb ik dus niet, en stop ik binnenkort ook weer.
 
Back
Top