Stoppen met roken!

Lord of Panic

¤Dazed and Confused¤ ®
Nu na 3 jaar lang toch wel minimaal een pakje per dag, ga ik stoppen met roken!!
Kheb het al vaker gezegd, maar zelfs nog nooit de wilskracht gehad om het te proberen. Nu ga ik het echt doen! Ik denk dat het nog aardig moeilijk wordt, maar we zullen zien.

Wie is het hier al eerder gelukt om te stoppen of is het van plan?
Goede tips zijn zeeeeer welkom!!

Ik zat zelf te denken om het boek van Allen Carr te kopen, kheb gehoord dat je daar heel erg veel aan kunt hebben. Iemand dit boek al gelezen?
 
Advertisement - register to remove this

mja ik wil ook stoppen. mja heb mezelf voorgenomen dat als ik 22 ben dat er zowiezo bepaalde dingen zijn waar ik dan definitief mee stop... tot die tijd feest dus
mja stoppen met roken :D
succes :D
 
ik ga stoppen als ik mn scooter heb :)
kga denk k ook maar zo'n boekie lezen, mn ma heeft m liggen, maar durfde er nooit in te kijken omdat ze bang was dat ze ging stoppen.....gestoord wijf :)

mja, om zoveel mogelijk geld over te houden voor mn scoot ga ik dus stoppen :D
 
Mja, dan geef je het geld weer ergens anders aan uit. Wat mijn ouders hebben gedaan, is eerst gewoon bewust steeds afbouwen, op het laatst nog 5 peuken op een dag, dan wordt het niet opeens zon grote stap. Ze zijn er nu beiden al 2 jaar van af. Suc6 iig
 
Ik heb het boek gekocht, en het bevalt me uitstekend!! ben nu bij bladzijde 42 (van de 137) en ik zou nu zo kunnen stoppen denk ik, maar dat doe ik pas als ik het boek uit heb! :)
Je gaat echt heel anders over roken denken! Echt een doelloze bezigheid! :)
 
Tjah ik vind het echt een heel goed boek.
Er staat bijna nix in van waarom roken nou wel niet zo slecht voor je is enzo of wat je er allemaal wel niet van kan krijgen. Tis meer dat psychologisch wordt uitgelegd waarom je rookt. En zo zie je zelf onder ogen dat roken gewoon totaaaaaal geen nut heeft!

Die Allen Carr is echt :W!! Hij heeft zelf 30 jaar lang gerookt, en de laatste paar jaar dat hij rookte minimaal 60 en meestal tegen de 100 peuken per dag!!! 8P
 
Ik heb gerookt vanaf mn 14 en ik was toch wel verslaafd ja, het was een vaste gewoonte geworden en

Ik ben er gelukkig vanaf 31 Dember 1999 vanaf gekomen, precies op oud en nieuw (en mijn verjaardag). Ik had mij voorgenomen, dit is mijn laatste en niet meer. :W

Ik geloof niet in langzaam afbouwen, gewoon in 1 keer stoppen. Ik heb het de maanden daarop best moeilijk gehad, je miste iets.
Dit heb ik gecompenseerd met veel kauwgum eten (suikervrij) vooral in de pauze op school en op het werk owja en vakantie :'(. (Werkt overigens zeer laxerend dus beware :))

Roken zie ik nog steeds als een gevaarlijke verslaving, ik heb nog steeds veel vrienden en familie die roken en die komen er gewoon niet meer vanaf. Iemand die rookt die zal altijd proberen om het goed te praten OF gewoon simpelweg te zeggen scheit aan. Iedereen doet het toch en ik moet het toch zelf weten.

Iig het is voor een ieder een eigen keuze, als je er niet vanaf kan blijfen dan sta je gewoon niet sterk in je schoenen zo zie ik het ook, daarom kom ik er gewoon niet meer aan. Ik heb eigenlijk nog steeds track in een sjekkie oid, ik droom er zelfs nog van. Maarvoor nu heb ik dit toch alweer 3 jaar vol gehouden en ik voel me veel beter.

Ik hoop dat iedereen die wilt stoppen met roken het ook lukt like me. Veel suc6!

Greetzz DAW
 
ik rook nu ook al een jaar of 4, mja ik wil nog wel een keertje stoppen. M´n gf vind het ook niet echt lekker enzo, en m´n conditie is echt sterk vermindert...maar het is zooooo lekkeerrrrrrr
 
Back
Top