Stoppen met hobby

Chris@neorally

Senior member
Al een aantal weken heb ik als ik aan mijn scooter ga sleutelen zo'n gevoel van 'waar ben ik mee bezig' en besteed ook steeds minder tijd aan mijn hobby. Eerst was een hele week sleutelen leuk, toen werd dat verminderd tot een paar dagen en nu ben ik op het niveau dat ik het na 1 uur per week zat ben en dan al bij mezelf denk 'beter ga ik wat nuttigs doen of 'waar ben ik mee bezig. Nu is mijn vraag hoe jullie hier over denken.

en wat zo'n project scooter op kan leveren.
 
Advertisement - register to remove this

ik had precies hetzelfde, en toen knapte m'n koppakking en had ik een excuus om alles te verkopen..!
nog steeds geen spijt van, alleen als ik dan weer eens knal met een redelijke setup krijg ik wel heimwee :p
 
Tjah dat heeft volgens mij iedereen wel .. Meestal als ik ergens mee bezig ben denk .. Geen zin meer .. kga ff wat anders doen.. Maar dat kan ook door mijn luiheid komen :p
 
ik heb nogal eens moeite om eraan te beginne, als ik eenmaal bezig ben heb ik er nog altijd plezier in.

Alleen nu weetk ut ff nie, omdat ik gister een gigantische boete heb gekregen.
 
Ik heb ook wel eens de gedachte, maar als ik er weer ff op knal word ik helemaal gek en weet ik waarvoor ik het doe..

Meeting zijn het mooiste wat er is en dat moet je in je achterhoofd houden.

Zoals nu denk je van, wat moet ik ermee.
maar "de" meetings komen er aan..+pippi+
 
mijne stata al een maand in mekaar met nieuwe as en zuiger ed, maar nog niks aan gedaan, moet ook de tijd mhebben, heb nu vakantie dus ja
 
trouwens, je gaat je af en toe wel vervelen als je je scooter verkoopt, dan weet je echt niet wat je moet gaan doen overdag +ralf+
 
jules_w88 said:
trouwens, je gaat je af en toe wel vervelen als je je scooter verkoopt, dan weet je echt niet wat je moet gaan doen overdag +ralf+


heb sinds kort een auto, dus moet wel goedkomen.

btw: ook als ik op me scooter rij heb ik zo'n gevoel van 'waar ben ik mee bezig'
 
jules_w88 said:
trouwens, je gaat je af en toe wel vervelen als je je scooter verkoopt, dan weet je echt niet wat je moet gaan doen overdag +ralf+


helemaal mee eens...toen ik me vorige scooter had verkocht kon ik overdag echt nix zinnigs bedenken om te doen... heb me 2 maand verveeld..en heb toen toch maar weer een scootje gekocht om op te knappen :p
al gooi ik ook wel vrij vaak de handdoek in de ring als ik ff geen zin heb om bv al die kappen weer los te halen... maar dan na een dag kom je weer in de schuur en dan zie je dat ding staan en dan gaat de radio aan en dan ben ik zo weer 5/6 uur aan het sleutelen, meestal met een paar kameraden en een krat bier... en dan krijg je toch wel zon gevoel van zelfvoldoening...heerlijk!! :D
 
Chris@neorally said:
heb sinds kort een auto, dus moet wel goedkomen.

btw: ook als ik op me scooter rij heb ik zo'n gevoel van 'waar ben ik mee bezig'
als je toch een auto hebt zou ik al helemaal kappen, lekker dat geld in je auto steken, veel leuker :p
en als zelfs rijden op je scooter je geen lol meer geeft is het eigenlijk wel hopeloos imo :D
 
jules_w88 said:
ik had precies hetzelfde, en toen knapte m'n koppakking en had ik een excuus om alles te verkopen..!
nog steeds geen spijt van, alleen als ik dan weer eens knal met een redelijke setup krijg ik wel heimwee :p

Haha, ik herken dit helemaal. Me koppakking van me cilinder is ook stuk paar maanden terug. Sindsdien heb ik er totaal geen zin meer in om te sleutelen. Maar soms al ik een snelle scooter zie rond rijden dan denk ik bij me zelf ik wil toch wel weer knallen op me scooter :)
 
koop een motorscooter frame en fiks een rijbewijs zodat je legaal op de baan mag ...

anders gooi je er bakken vol € tegenaan en je kan er enkel mee op sommige meetings buiten komen , dan heb je ook geen voldoening aan je werk, ik kan dagelijks legaal met team, c20 , etc naar de stad knallen als ik dat wil (niet dat ik dat doe maar het is het idee , daa ris ie iets te onbetrouwbaar voor :X) de looks die je dan van iedereen krijgt is prachtig en zet je ook aan naar nieuwe dingen doen , ik heb ene tijd geleden op het punt te staan de motorscooter weg te doen en met een zware schakelmachine te gaan rijden, maar dankzij razma's 180er ben ik er nu meer dan ooit mee bezig , zowel met de 180er als de 70er :)
 
Speedyrules said:
koop een motorscooter frame en fiks een rijbewijs zodat je legaal op de baan mag ...

anders gooi je er bakken vol € tegenaan en je kan er enkel mee op sommige meetings buiten komen , dan heb je ook geen voldoening aan je werk, ik kan dagelijks legaal met team, c20 , etc naar de stad knallen als ik dat wil (niet dat ik dat doe maar het is het idee , daa ris ie iets te onbetrouwbaar voor :X) de looks die je dan van iedereen krijgt is prachtig en zet je ook aan naar nieuwe dingen doen , ik heb ene tijd geleden op het punt te staan de motorscooter weg te doen en met een zware schakelmachine te gaan rijden, maar dankzij razma's 180er ben ik er nu meer dan ooit mee bezig , zowel met de 180er als de 70er :)



en dat zal ook vast voor een paar knaken lukken
 
beta-rider said:
Haha, ik herken dit helemaal. Me koppakking van me cilinder is ook stuk paar maanden terug. Sindsdien heb ik er totaal geen zin meer in om te sleutelen. Maar soms al ik een snelle scooter zie rond rijden dan denk ik bij me zelf ik wil toch wel weer knallen op me scooter :)
lekker loos, ik heb in 2 jaar wel 20 pakkingen geowned denk ik, das toch geen reden om te stoppen.

elke keer dat ik wat verander gaat t weer harder en beter, en daar doe je alles voor.
boeit dat je niet, kan je inderdaad net zo goed stoppen...
 
jules_w88 said:
ik had precies hetzelfde, en toen knapte m'n koppakking en had ik een excuus om alles te verkopen..!
nog steeds geen spijt van, alleen als ik dan weer eens knal met een redelijke setup krijg ik wel heimwee :p

maargoed dat jij gestopt bent jij reed als een idioot nog steeds eigenlijk wel alleen kan je minder hard :*
 
Je moet bij je zelf nagaan of je het scooter gebeuren echt nog wel intresseerd, ook als je je scooter weg zou doen. Als het je totaal niks meer intresseerd zou ik er echt mee ophouden, voor het geld hoef je het niet te doen want je kan een project zo goedkoop als duur maken als je zelf wilt. Ik zat er eerst ook aan de denken om er helemaal niet meer aan te beginnen, ik heb nog steeds de kriebels om het juist wel te doen. Ik ga me geld eerst aan belangrijkere dingen uitgeven zoals met computer en een rijbewijs + auto. Ik koop dan af en toe wat 2ehandse dingen erbij. En dat ga ik desnoods wat opbouwen beetje voor beetje. En dan zie ik wel waar het schip strand.
 
ik heb een sprint scoot en een auto, maar kzou mijn scoot niet weg doen. heb er zolang voor gewerkt, en geeft vette kick als je kunt vlammen!
maar jah ieder zijn eigen mening.
 
mjah, ben er 2 jaar geleden ook mee gestopt. heb er geen spijt van, is gewoon niet te doen als student, zeker niet als je geen ander vervoer hebt. kom nu nooit geld te kort. kan genoeg leuke dingen doen enzo.

ben wel nog dagelijks actief hier op het forum, bezoek meetings, sobw races etc. en denk er nog altijd aan om na mijn studie te gaan sobwen.
 
Back
Top