This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #7

heb toen bij me eerste baantje, een matiz als bedrijfsautotje gehad (uitzendburo) vond 't niet zo erg hoor... best goed autotje, heeft het 6 maanden uitgehouden bij mij.... 1x dempers moeten vervangen (met 50 volbeladen over drempels, is geen aanraden)

Ik had toen net mn rbw en kon dat ding niet uitstaan. Er zou op den duur wel een andere komen maar wanneer en hoe was niet bekend, dus had ik t ding op marktplaats gezet en hij was nog vrij gewild ook dus snel weg.

Wat mij betreft ben je dan echt een koning :W

Heb zo'n Matiz ook wel overwogen i.p.v. Swift, maar vond ze nog te duur

Over k*t-auto's gesproken, 10 jaar geleden had ik een Daewoo Lanos als lesauto...

Johnny, jij hebt toch nog zo'n ding?

Wat mij betreft ben je dan echt een koning :W

Heb zo'n Matiz ook wel overwogen i.p.v. Swift, maar vond ze nog te duur

Over k*t-auto's gesproken, 10 jaar geleden had ik een Daewoo Lanos als lesauto...

Johnny, jij hebt toch nog zo'n ding?

yep geen verkeerd autotje hoor....

misschien omdat ik hem ''normaal'' voor erbij hebt, als rag/werk/uitleen auto... maar niks mis mee hoor. (is nu ff me dagelijkse autotje)

Neue Z4 = :W:W!!!

Motor?

Velgen vind alleen "net niet"... Verder wel echt een echt mooie bak:~

2,5L velgen zijn 19'' van BMW Performance irl echt vet.. zouden eerst 18'' styling 293 opkomen maar waren de verkeerde besteld maar 19'' is beter :#

Zal v/d week wel een nieuwe foto schieten!

Vind hem mooier dan de vorige (en die was ook fraai), komt niet vaak voor dat een facelift slaagt... Heb weleens in een 2.5 gereden, dikke prima... Vriend van me heeft een E90 525iA met M-pakket gekocht, ga morgen maar eens kijken 8)

Velgen op die Z4 passen misschien wat beter onder een 3 serie?. Niet dat dit er verkeerd uit ziet . Fraai ding !. Mijn vader heeft in zijn 5 serie volgens mij precies dezelfde (218pk) motor liggen. Loopt opzich prima, kunt merken dat het blok bovenin toeren niet bijzonder sterk is (het is infeiten gewoon een terug getunde ?30i.....).
Welke kleur heeft hij eigelijk?. Grijs denk ik?.

Vind hem mooier dan de vorige (en die was ook fraai), komt niet vaak voor dat een facelift slaagt... Heb weleens in een 2.5 gereden, dikke prima... Vriend van me heeft een E90 525iA met M-pakket gekocht, ga morgen maar eens kijken 8)

E90 525?. Volgens mij moet het dan toch echt een E60 zijn . Nieuwe model Z4 is toch een volledig nieuwe auto, of is hij onderhuids gewoon ~90% hetzelfde als de vorige?.

Vandaag met de R8 een stukje Duitsland in geweest (woon 15km vd grens....). Moet zeggen dat het toch goed vooruit komt, was nog iemand met een E klasse (diesel 8P) die een poging deed me bij te houden maar dat was geen succes :#.

Last edited:
Camera ff leeggehaald.. Z4 is idd volledige nieuwe auto, geen facelift

Benieuwd hoe de kleur eruit ziet in de zon