Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Auto staat momenteel bij mijn vader op het werk inderdaad. Hadden hem op willen halen als het weer wat beter was geweest (5 minuutjes rijden).

25489.jpg

Typisch internet dit.. :P

De grootste complot theorieën worden geloofd, maar iemand die verteld dat z'n vader een autosloop heeft is een hoax! :P

Als je als daily een S400 hebt en voor de heb een M3 erbij gekocht heb die je gelijk voor minstens 5k wilt upgraden, WTTFFFFF doe je dan op een scooterforum?8P... Sowieso, hoe kom je hier terecht als 20+er en niets meer om scooters geeft? De meeste die hier nog zitten zijn blijven hangen uit het scootertijdperk...Wat logisch is:+. Maar anders....

Njah het is wel een apart verhaal. Toen ik hem mailde over onderdelen voor m'n Golf, mailde hij me wel terug daarover. Dus of het waar is of niet...

Het is allemaal te mooi om waar te zijn imo...Maarja lfb, hij reageert hier toch niet op:+. Wat dus al aangeeft dat het een Nazex is!

En daarnaast, als z'n pappie een autosloop heeft, zou die dan niet IETS vaker dingen aanbieden, aangezien het % zelfbeuners ongeveer op 80-20 ligt hier?!

nee hoeft niet, maar als simpele vraagjes worden ontweken... (meerdere keren) terwijl er in andere topics gelijktijdig gewoon gereageerd word.. heb ik wel twijfels.

Status
Not open for further replies.
Back