This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Wat een zinloos geauhoer. Is toch relaxt dat hij zoiets van z'n vader krijgt? Is de auto daardoor minder mooi of is hij hierdoor een sjappie of een minder persoon? Zou me ook wel passen om zoiets te krijgen, lekker makkelijk. Wil iedereen wel toch?

Die kreeg je toch na dat 'ie al van je vader was geweest?

nee, weet niet hoe je hier bij komt

me vader heeft nu een tundra en een 535 uit 2007 die word in april ingeruild voor een x6

en ik heb de 1coupe ingeruild op voor 5 2010

en ja papie betaald,

Dit gaat te ver

Als ik veel geld had en ik zou kinderen hebben kregen ze ook een vette ride.
Maar dan moesten ze wel elke zaterdag mn oprit aanvegen en de vuilnis aan de weg zetten.

gelukkig geen kinderwens hier.

Lekker belangrijk of hij een auto krijgt zeg. Alleen maar relaxed toch. Hij zegt 't tenminste.

Ik mocht willen dat ik dat kreeg :#

Last edited:

Wij worden wel eens benaderd door Tonny Keijzer omtrend auto onderdelen. Het gaat echt altijd om auto tellers, en dan het liefst met zo weining mogelijk km erop:X Natuurlijk leveren wij die niet, maar er word wat gesjoemeld met auto's.

@ die R8 nette wagen, maar ga maar niet naar het verleden van die wagen speuren.

Edit: Oops, foutje. Dacht toen ik dit bericht typte geloof ik dat ik al in het ICE topic was.

Last edited:
hoe hard reed hij en wanneer is de aflevering te zien?
Klote natuurlijk, maar je doet het toch echt zelf denk ik maar.

54 te hard op het begin van een snelweg waar je 80 mag, daarna konden ze hem niet meer bijhouden dus heeft ie nog geluk gehad aangezien die op top 220 reed
Komt niet op tv omdat er geen camera's bij waren...

Status
Not open for further replies.