Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Die sideblades moeten absoluut in carbon, gewrapped of ori of inderdaad door Kees hier laten maken, zal direct een "extra" geven aan je die R8. Persoonlijk had ik nooit voor wit gekozen, echter heb ik helemaal niks te kiezen. :+

Wit is een beetje gewaagd misschien, maar ik vind b.v. grijs of zwart erg saai op een R8. Bedoel, je koop die auto niet om volledig onopvallend door het verkeer te bewegen, dan had je wel een Merc SL of CL gekocht.....

Had persoonlijk rood ook best mooi gevonden, al is dat misschien wat Ferrari wannabee.

Had de foto's nog even van de website gevist;
2569332-G.jpg

2569332-C.jpg

Grijze sideblades komen imo veel beter uit op deze foto.
[ir]http://r8.rw-racing.nl/IMG_5313.jpg[/ir]
Carbon @ interieur :p.

Last edited:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=tAS__Jvzhio&feature=related"]YouTube - TV Commercial Tonny Keijzers Auto's[/ame]

9||6

Was jij niet die ooit iets over nooit meer een auto van een handelaar in Apeldoorn kopen poste?

Tonny Keijzer (of Tonny Oud ijzer zoals we hem hier ook wel noemen) heeft een groot aandeel in de slechte naam die Apeldoorn in combinatie met Auto's heeft;)

Al zal het met zo'n auto als dit wel mee vallen denk ik (laten we het hopen :x) Maar hij is niet op een super eerlijke manier zo groot geworden laten we maar zeggen..

Die weg op de laatste foto komt me trouwens ook wel bekend voor.. Toch wel rustig aan gedaan bij de flitspaal bij De Kar hoop ik :+

Ik heb er even naar gegoogled natuurlijk, ze bleken in het verleden wel dubieuse auto's verkocht te hebben maar de nieuwe eigenaar zou zijn best doen deze naam te zuiveren. Ze hebben ons in iedergeval keurig behandeld.

Enige wat wel een beetje vreemd was, was dat de auto eigelijk duurder is als ze mee adverteren. Internet prijs is zonder inruil etc, maar dat doen vele garages.......

Was jij niet die ooit iets over nooit meer een auto van een handelaar in Apeldoorn kopen poste?

Tonny Keijzer (of Tonny Oud ijzer zoals we hem hier ook wel noemen) heeft een groot aandeel in de slechte naam die Apeldoorn in combinatie met Auto's heeft;)
Auto kopen in Apeldoorn was ook het eerste waar ik aan dacht... ;) Desalniettemin is het een fraaie bak.

Auto kopen in Apeldoorn was ook het eerste waar ik aan dacht... ;) Desalniettemin is het een fraaie bak.

Ik heb 2x iets gekocht in Apeldoorn, en 2x niet wat ik mocht verwachten... Voor de rest gewoon eens op Tros-radar-forum kijken, dan weet je genoeg :+

Auto is van de eerste eigenaar.

Ach en wat maakt het uit waar je een auto koopt, je bent toch afhankelijk wat de vorige eigenaar er mee gedaan heeft of er niet mee gedaan heeft. (op de service die een bedrijf kan bieden na dan)

Daarbij geeft die commercial zoveel vertrouwen O-)

haha wat een gezeik weer allemaal, iemand nog die de onderhoudshistorie gaat opzoeken en evt. gaat kijken of de vorige eigenaar zelf olie heeft bijgevuld? :p
Wat maakt het allemaal uit! Dikke bak, veel plezier ermee! :)

Jeeeezus, wat voor auto moet men hier in GODSnaam showen om iedereen zn mond te snoeren. Wat lopen er weer een paar te miepen zeg. Gewoon een koningsauto, klaaaaaaar.

Status
Not open for further replies.
Back