Hij was indd ineens weg...Die ochtend even de hardtop erop gezet en die middag heeft die ´m weggebracht...Volgens mij staat die bij JerdeFonkert in Numansdorp...
Hij was indd ineens weg...Die ochtend even de hardtop erop gezet en die middag heeft die ´m weggebracht...Volgens mij staat die bij JerdeFonkert in Numansdorp...
maar de fonkert
ik ging daar eerst me 1 serie bestellen, maar dat kwam wel erg hoog uit.
dus toen naar breeman gegaan en de zelfde auto bestelt was ik 5 rugen goedkoper uit
en het persooneel zijn daar egt lompe boeren, een vriend van de famillie brengt daar zijn m3, krijgt hij hem terug met ruber in de wielkasten en een gemidelde snelheid van 130.5
en hij moest alleen voor een beurt
dus daarom ben ik niet helemaal te spreeken over de fonkert
Dat over die M3 is wel erg indd, heeft het er niet bij laten zitten neem ik aan?
Gelukkig nog nooit iets geks gebeurt. De 1serie van m'n kwam daar ook nieuw vandaan en die was in vergelijking weer goedkoper als bij een ander.. Businessline met alle optie behalve M///pakket en leer..
kon niets aan gedaan worden, maar hij had ook nog een 7 serie en een x5 die normaal daar heen gingen voor onderhoud
en die zijn ze nu kwijt
ja ik had een 1 coupe, ook helemaal vol alleen een 2 liter diesel en geen m paket
maar houd er niet zo van om genaaid te worden, dus ik kom er nooit meer