Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
En daar ben jij het mee oneens wil je zeggen?! Een SUV in je programma is misschien verkooptechnisch gezien een goede zet, alleen vind IK het gewoon achterlijk zoals hiervoor al aangegeven, dat een sportwagenfabriekant opeens met een SUV komt, Panamera is ook zo'n voorbeeld. Leuk, maar laat dat lekker aan Audi,BMW,Mercedes over, of zet jezelf niet neer als sportwagenfabrikant imo...

Genoeg gelult, mijn vader rijdt in een Mercedes Vito en me moeder in een VW Polo:+, helaasch geven ze niets om auto's;(, weet niet van wie ik het dan heb:+

Ik ben het wel met je eensch dat Spyker wel beter alleen sportwagens moet maken. Maar het werpt zeker NIET zijn vruchten afgezien de vele financiele problemen die het merk kent. Spyker was gewoon een slecht voorbeeld. Porsche was beter voorbeeld geweest. Maar dan alsnog, het blijft een bedrijf dat geld wil verdienen en een suv is daarvoor een zeer goed middel.

Dat zondermeer ja, je snijdt weer een hele andere doelgroep aan natuurlijk, en dat is wat je wilt, meer mensen aanspreken. Alleen vind ik het niet passen bij het merk. Over spijker maar te zwijgen, leuk merk, leuke auto's maar ze doen daar echt iets goed fout wil je per jaar 35miljoen euro verlies lijden...

Waarom zou porsche geen suv mogen maken ? De cayenne is gewoon een toevoeging op de productie , de echte sportwagens maken ze ook nog steeds en nu gaat de snelste cayenne ook niet bepaald zacht ofzo.

Right... Een sportauto is licht en heeft een laag zwaartepunt. De Cayenne is zwaar en heeft een hoog zwaartepunt. Het is gewoon geen sportwagen, hoeveel pk's die ook meeneemt.

Het onderstel is in hoogte verstelbaar in iets van 5 standen, aandrijving is stelbaar, hardheid ook in 3 standen, maargoed je theorie bewijst al dat het gewoon een bout auto is en logge bochtwerk heeft dus waarom tiep ik dit nog :+

Het onderstel is in hoogte verstelbaar in iets van 5 standen, aandrijving is stelbaar, hardheid ook in 3 standen, maargoed je theorie bewijst al dat het gewoon een bout auto is en logge bochtwerk heeft dus waarom tiep ik dit nog :+

Dat maakt een auto niet sportief.... Het maakt de auto slechts sportiever, dat is iets totaal anders. Voor een grote suv zal hij best fijn sturen, maar het is niet sportief.

vind die dingen zo vet he, moest er vroeger ook niks van weten. maar nu ik er paar keer ingereden hebt :W echt dik ding.

'T zal vast heerlijk rijden, maar een echte porsche zoals een porsche bedoelt is, is het niet imo.

Wat een gejank zeg.
ALS je er ooit geld voor heb, koop je hem toch gewoon niet?
Lekker boeiend, zou willen dat ik de keus had om er 1 te kopen.

Ik vind het ook nergens op slaan blijf gewoon sportwagens maken daar zijn ze goed in en het werpt ook zijn vruchten af.

Zonder de Cayenne was Porsche wellicht failliet geweest... Door deze auto kan Porsche nog de auto's bouwen die ze echt willen...

Kan iemand niet een ban uitdelen? Heeft ie gelijk een onderwerp voor z'n rechtzaak :rolleyes:

Ik zie de rechtzaak graag tegemoet, hij kan ons zo rond de kerstvakantie weer vergezellen..

Status
Not open for further replies.
Back